Sicer se je pa to pojavilo po menjavi, ampak ne čisto takoj, ali pa nisem bil pozoren na začetku. Pa tudi tega neenakomernega zvoka v prostem teku prej ni bilo.
Uf, pa še nekaj sem se ravno spomnil. Po menjavi EGR-ja se avto med regeneracijo obnaša zelo čudno. Vse deluje zelo sunkovito in zelo "ne-tekoče". Npr. če malo dodam gas avto zelo cukne, če ga spustim pa precej zabremza.
Zdej teorij je več, ena od njih pravi da novi EGR ventili niso popolnoma enaki kot stari in se obnašajo drugače, kar se pozna v cukanju in podobnih neumnostih, sploh med regeneracijo je pestro...
Rešitve ne poznam druge kot menjava EGRja, lahko tudi za starega (ki ga prej popraviš). Druga je pa da softwaresko spremeniš delovanje EGRja ali pa ga komplet izklopiš.
Starega ventila nimam več. Kaj pa bi softwersko spreminjal pri delovanju?
Glede izklopa pa ne vem, sem slišal že toliko različnih mnenj glede tega, da se ne morem ravno odločit. Na avto-triglavu dobivam odzive serviserjev, da to ni pametno početje, na forumu in drugje pa imajo s tem večinoma pozitivne izkušnje.
Res pa je, da je bila prej med ventilom in mašino čisto odprta dihtenga, sedaj je delno zaprta (tista s 4 luknjami, tako sem dobil zraven). Ne vem pa, če bi to lahko imelo tak vpliv na vse skupaj.
Lahko EGR ventil sam softwersko izklopim, pa potem vidim razliko v delovanju?
Jest sem naštudiral eno proceduro kjer se EGR ventil ne izklopi, samo rahlo poveča pretok zraka, tako da je manj recirkluacije izpušnih plinov.
Na ta način se odpravi marsikateri problem. Seveda popolnoma izklopit EGR je dvorezen meč, tudi jaz tega ponavadi ne priporočam, ampak včasih so težave take da preprosto ne gre drugače.
Tista dihtunga nima nobenega vpliva na delovanje EGR ventila, samo poskrbi da se zadeve lepše mešajo in da oljni hlapi ne pridejo do EGRja.
EGR ne moreš sam izklopiti. Za to rabiš "čipat" računalnik.
Probaj izklopiti merilec pretoka zraka, na ta način ugasneš EGR ventil. Samo nekateri računalniki potem vržejo v safe mode in si mrzu (hec je da ne vsi, odvisno od verzije softwarea...)
Sem odklopil MAF, ter šel en krog. Se mi zdi da je avto dosti bolj tekoč in potegne lepše pri nižjih obratih. Tudi speljevanje se mi je zdelo lepše. Ampak ne upam preveč govorit na pamet, ker je lahko hitro placebo efekt.
Nisem pa imel časa, da bi ga priklopil na računalnik in spremljal pravo statistiko. Bom probal jutri, da vidim kaj je s tem.
jaz pa imam podoben primer s tresenjem avta, in sicer pod štantgasu mi trese celotno armaturko in volan oziroma nasplošno cel avto, ob speljevanju pod štantgasom pa strese nenormalno ko pa dodam gas pa to tresenje izgine. kakšne 3 mesece nazaj sem menjal zelo dotrajane nosilce motorja ker mi je avto samo ob speljevanju rahlo potresaval ob štantgasu pa je avto bil miren. ko sem menjal nosilce sem lahko pod štantgasom spelal in brez sledu o tresenju armaturke oz avta. nedolgo nazaj pa se mi je nekam mudilo in sem malo dal po gasu takrat se mi je zazdelo kot da se je nekaj v avtu premaknilo in od takrat naprej do zdaj zmeraj bolj trese avto pod štantgasom. je pa fora da če med vožnjo na hitro spustim in dodam gas se mi zdi da ga kar precej nabija, zato se mi je zdelo da se je kakšen šrauf ali karkoli se odtrgal na nosilcu ampak so vsi nosilci zategnjeni in še skoraj novi... sicer pa je egr ventil blindiran, zdaj pa nevem ce je kakšna možnost da ga je prejsnji lastnik samo blindiral brez da bi ga izklopil? ima kakšne veze s tem mogoče?
Tisti, ki vam obrati vidno nihajo pri 16/20V JTD preverite še swirl ventile. Meni je opazno nihalo tudi po menjavi EGRja.
Potem smo še tele ventile vse fiksirali v enak oprt položaj in je tek konstanten. Prej so bili vsak po svoje