Zadnje novice

Okvara turbine - AR 159, JTDm (vsi modeli)

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Okvara turbine - AR 159, JTDm (vsi modeli)

OdgovorNapisal/-a alex146 » To Sep 18, 2012 8:14 pm

Bad news: na poti z dopusta po prevoženih neproblematičnih 4.000 km se na avtocesti 100 km pred Ljubljano izvede regeneracija in ko se ta zaključi gre avto v safe mode, prižge se lučka za motor, turbo bar pade na nulo (in se od tam sploh ni več premaknil) in veselja je konec. Alfa se je prav počasi (kot bi imela 40 konjev) le privlekla domov, danes jo peljem na servis (AT) in pravijo, da je šla turbina :(
Cena obnovljene naj bi bila 1.500 EUR, dobim jutri predračun.

What to do?? Brskam po netu zadnjo uro in ugotavljam, da je cena le malce prehuda in da se ponujajo obnove za precej manjše denarje. Ima kdo kakšno izkušnjo, predlog?

Druga stvar: ali je možno, da je kaj drugega ali je nesporno da je šla turbina? Ali naj peljem še kam za drugo mnenje?

In tretje: ali se z avtom lahko še vozim (itak sem od dogodka že naredil vsaj 100 km)?

Hvala za mnenja, predloge

Jaoooo :(

http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.ph ... 083#405083
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
 
Prispevkov: 1652
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a spike » To Sep 18, 2012 9:12 pm

meni je moj mehanik reko da turbina sicer za audi 1.9tdi da mi jo obnovijo pride 300€ če se ne motim... tq da je to hudo pretirana cena se mi zdi
tu poglej malo pa povprašaj klko stane http://www.turbine.si/
spike
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 71
Pridružen: Po Avg 06, 2012 10:11 pm

OdgovorNapisal/-a alex146 » To Sep 18, 2012 9:16 pm

spike napisal/-a:meni je moj mehanik reko da turbina sicer za audi 1.9tdi da mi jo obnovijo pride 300€ če se ne motim... tq da je to hudo pretirana cena se mi zdi
tu poglej malo pa povprašaj klko stane http://www.turbine.si/


Bom se pozanimal. Kok pa pride še dela z menjavo?
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
 
Prispevkov: 1652
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a spike » To Sep 18, 2012 9:19 pm

uh to pa nebi vedo...
spike
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 71
Pridružen: Po Avg 06, 2012 10:11 pm

OdgovorNapisal/-a peruccy » Sr Sep 19, 2012 5:48 am

Cena ni nič pretirana. OEM deli so vedno bili dragi :) Probaj vprašat pri Beji, koliko hočejo za nov turbo, oz. če je opcija obnovljenega za tvoj avto.

Verjetno so ti na servisu povedali, kaj točno je hin? Ali je šla osovina (potegnilo ležaj) in ima preveč lufta - to lahko v bistvu sam preveriš. Vzameš dol cev ki gre na turbo in z roko probaš premikat osovino, koliko ima lufta levo/desno in pa not/ven. Toleranca je sicer zelo zelo majhna (v tisočinkah), tako da če bo že na občutek veliko, potem imaš takoj odgovor. Drugo kar lahko sprobaš, če praviš da si se vozil 100km z hin turbojem, da snameš cev iz turboja na IC in pogledaš, če je v cevi olje. S tem boš videl, da je ali ležaj šel na turboju, ali pa imaš zaštopan/hin IC. Če boš to dvoje sprobal in bo vse ok, potem izmeri pritisk turboja. Lahko da aktuator ne dela ali so pa zaštekale lopatice na turbinskem delu turboja... Če ti niso povedali kaj je točno hin, potem boš moral malo sam sprobavat.

Jaz se na tvojem mestu nebi vozil, dokler nebi bil ziher kaj točno je narobe, ker lahko hitro pride do večjih problemov, če se boš tak naprej vozil - če je osovina npr. počila (kot se to rado zgodi pri renojih) in se lopatice dotikajo ohišja, lahko hitro pride do tega, da kakšen delček pride v motor in potem bodo šele pizdarije :)
peruccy
Alfa Freak
Alfa Freak
Vozilo: Skyline R33 GTS-T, Forester SF5 EJ205, Almera N15 GTi, P205 XUD9TE
 
Prispevkov: 527
Pridružen: So Maj 15, 2010 11:35 pm

OdgovorNapisal/-a alex146 » Sr Sep 19, 2012 4:58 pm

Dobil danes predračun in pisno diagnozo:

'...je potrebno menjati turbo kompresor ker se je v osovini razletel ležaj in je potrebna menjava kpl. Turbine.
Ko bo turbina zamenjana bomo lahko šele opravili regeneracijo DPF filtra
če se bo zadeva lahko izvršila tega pa pred menjavo turbine ne vemo ker motor ne deluje v redu tako da bodo lahko nastali še kakšni stroški glede popravila DPF filtra'

Cena glede na zgoraj povedano pa zaenkrat ponujena v višini 1.200 EUR za obnovljeno turbino, kopico nekih tesnil, menjavo olja in filtra olja ter delo.
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
 
Prispevkov: 1652
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a spike » Sr Sep 19, 2012 6:25 pm

spike
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 71
Pridružen: Po Avg 06, 2012 10:11 pm

OdgovorNapisal/-a alex146 » Sr Sep 19, 2012 7:01 pm

spike napisal/-a:nova turbina je 690€
http://www.bolha.com/avtodeli-ostalo/tu ... 1279172633


Hvala, bom poklical.
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
 
Prispevkov: 1652
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a spike » Sr Sep 19, 2012 7:15 pm

ni kaj :)
spike
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 71
Pridružen: Po Avg 06, 2012 10:11 pm

OdgovorNapisal/-a Dejch » Sr Sep 19, 2012 9:02 pm

1500€ je ponavad za novo turbino pa še to je orto drago, kakor vidiš. :)

Matr teli DPF filtri so en sam problem, počas je najbol, da vsi to vn fuknemo, ker iz včasih neuničljivih dizlov danes imamo crkujoče dizle, če ni skoz na ACju vožen.

Če boš vse to delal bi pomoje na tvojem mestu zelo premislil, če neb kar dal vn DPF filtra, dal cev in poštimal ECU in turbino. Pomoje veliko boljša odločitev.
Dejch
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo 145 2.0 TS
 
Prispevkov: 2224
Pridružen: To Jun 08, 2004 8:26 pm

OdgovorNapisal/-a Sektor 13 » Sr Sep 19, 2012 10:49 pm

Zalostno je da so DPF filtri tako problematicni in dragi, vendar v razmislek - trdi delci pri dizlu dokazano povzrocajo raka. Ze tako so dizli strupeni, brez filtra pa se mnogo bolj.

Ne obsojam, samo povem.
Sektor 13
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 361
Pridružen: Po Mar 03, 2008 7:03 pm

OdgovorNapisal/-a ziga22 » Če Sep 20, 2012 1:29 am

Za bencinarjem z direktnim vbrizgom pa rožice rastejo :D
ziga22
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Vozilo: 2006 Alfa 159
 
Prispevkov: 750
Pridružen: Če Nov 13, 2008 6:26 pm

OdgovorNapisal/-a SHadowX » Če Sep 20, 2012 9:38 am

ziga22 napisal/-a:Za bencinarjem z direktnim vbrizgom pa rožice rastejo :D


Nekajkrat prej kot za dizlom brez DP filtra.
Emperor of The Dark Realm
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 1:26 am

OdgovorNapisal/-a Dejch » Če Sep 20, 2012 7:10 pm

Fora je, da noben ni ravno zdrav za okolje a ne. :)
Dejch
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo 145 2.0 TS
 
Prispevkov: 2224
Pridružen: To Jun 08, 2004 8:26 pm

OdgovorNapisal/-a SHadowX » Če Sep 20, 2012 8:48 pm

Dejch napisal/-a:Fora je, da noben ni ravno zdrav za okolje a ne. :)


To je podobno kot, če bi rekel da niti cigarete niti cianid nista najbolj zdrava za telo.

Dejstvo je, da je pri modernih bencinskih motorjih v izpuhu veliko manj neposredno škodljivih snovi kot pri dieselskem brez DP filtra.
Če primerjamo samo po sestavi plina potem pri obeh gorivih pri modernih avtih in današnji kvaliteti goriva razmerje dušikovih oksidov(NOx) in žveplovih spojin ni več problematično.

Največja razlika pa je, da za razliko od bencinskih motorjev dieselski ob neidealnem zgorevanju(hladen motor, nenadno pospeševanje, preveč goriva glede na količino zraka,...) producirajo enormno količino trdih delcev.

Največji delež teh delcev pa so saje, ki so kakor tudi nekateri drugi delci v dieselskem izpuhu rakotvorne.

Če smo torej pred desetletji jamrali o morebitni zastrupitvami s svincem na dolgi rok, danes nihče ne pomisli na potencialno veliko večji problem, ki ga povzročajo dieselski motorji.

Pri nas pa je še toliko huje, ker vsak pravi slovenček, ki živi v mestu in se vozi le par kilometrov na dan potrebuje dizla. :roll:
Emperor of The Dark Realm
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 1:26 am

Naslednja

Vrni se na 159, Brera, Spider

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov