Turbina zmontirana, vijak s filtrom za dovod olja menjan, intercooler in cevi spucan skratka zmontirano kot treba. Upajmo da bo to to. O reklamaciji pa bomo še videli. Čakamo strokovno mnenje tretje osebe. Hvala za odgovore
Problem ni bil, da turbo ni deloval. Problem je nastal, ker je jedro razpadlo znotraj ohišja. Vzrok za to pa naj bi bilo pregrevanje olja znotraj turbine. Kakorkoli, mehanik je rekel, da kljub velikemu številu poservisiranih vozil 159 z motorjem 1.9 jtdm, 110 kW , ne pomni okvare original turbinskega polnilnika. Zato se mu je takoj sumljivo zdelo, da je hin turbo. Poiskal je rabljeno original turbino in zaenkrat po 3k prevoženih km avto deluje tako kot mora. Mogoče celo malo bolj zvezno pospešuje. Opazno bolj miren pa je tudi v prostem teku.
Mehanik mi je rekel, da po njegovem mnenju je bil kriv material oz. slabo obnovljena turbina.
imam vprasanje . pred cca 2.000 menjal turbina in sicer sem se odlocil za novo garet vse lepo in prav ampak ze kmalu po servisu sem opazil da tlak turbine oziroma stevcek ko ga konkretno pohodis pada in ne stoji malo pred vrhom tako kot bi moral , danes ko sem se peljal iz sihta sem opazil da se pri przlem avtu spet nekoliko slisi turbo oz tist pisk nadlezen res da manj kot preden je prejsna shodila tribesman mi je ze omenjal da je glede tlaka lahko kriv oveboots ventil ali kakor koli te mu ze rece , a se je lahko kakor koli turbina zjebala z tem ? gre pa za 159. 1.9jtdm 110kw .
zivjo mi lahko svetujete namrec dal sem obnovit turbino in vzel drugo obnovljeno... po ociscenem intercoolerju ter ceveh ter dovodu olja smo to zmontirali in avto je deloval nekje 45 minut potem pa pokadil res mocno... ko smo vzeli dol cev ki gre na intercooler so bili delcki in opilki... turbina je bila razbita u prafaktorje in matica na izhodni strani turbine je bila cisto zrahljana... mogoce je ze kdo imel tak primer?
Da ne načenjam nove teme, bom kr tule zapisal in vprašal:
Moja kača 159 JTDm 16V (110kw-150HP) je nenadoma odpovedala sodelovanje. Predhodno je bila menjana sredina (CHRA),ki je zdržala točno 13.000km. namreč,zlomilo je osovino. Avto sem zdej porihtal za prvo silo z original sredino,ampak ker ji zaupam manj, kot sem prejšnji novi, me zanima, kam dat hudiča obnovit,da bo ziher? Naj povem,da je nov CHRA bil naročen prek ebaya iz UK in sicer od Mellett-a. Zdej se sicer dajemo potegni - povuci za garancijo, ker naj bi bila napaka za defekt na moji strani, ker mi očitajo,da sem zamenjal samo sredino ostalega pa ne. Pa čeprav so bili menjani vsi filtri + olje (selenia WR), cevi za olje dovod/odvod ter vsa tesnila. Defektn CHRA sm poslal nazaj v UK,pa bojo vidl,kaj je šlo po zlu. ampak,njihovih delov več nočem,zato me zanima,kdo pri nas kvalitetno obnovi turbino,da bo kača bla ziher za na cesto.
realno nikamor ker so od povsod slabe izkusnje... Pa upam da se zavedate da ce turbino razgoni tudi na sesalni strani, pranje IC ne pomaga, IC se zavrze in da nov ker vedno lahko kje ostane opilek ki naredi potem probleme v motorju...
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Včeraj sem se peljal proti Trojanskim tunelom, nakar se je slišalo samo, kot bi ustrelil z zračno puško in takoj je padel števec za pritisk turbine na nič in moč motorja se je občutno zmanjšala. Napake ni javil nobene. Od začetka ni bilo nekega dima, potem pa se je vil gost temen dim in temperatura je začela naraščati proti 130°C. Potem sem avto ugasnil in počakal avtovleko. Danes gre na servis. Kaj lahko pričakujem? Turbina? Še kaj hujšega? Turbina je še prva in avto ima blizu 390.000km. Do sedaj sicer ni bilo slišati, da bi piskala, ali kak drug znak, da bi bilo kaj narobe. Recimo, da je turbina, me zanima, koliko približno menjava turbine in vsega potrebnega stane? Če bo cena prevelika, gre avto na odpad.