Isti drek kot klasična sklopka, ne zdrži nič več navora, samo da imaš malo več tresenja in vibracij pri speljevanju, je pa res da enomasni vztrajnik ne crkne
TribesMan napisal/-a:Ubistvu kakor jaz vidim (in tudi ostali s katerimi se pogovarjam, ki smo v tem poslu), pri alfinih sklopkah ni problem potisna sila sklopke ali pa obrabljenost lamele sklopke, ampak dejstvo da s časom vzmet v potisni plošči popusti in potem začne kuplunga drset. Tako da je čisto vseeno katero varianto boš vzel bo zdržala ene dobrih 100kkm. (to velja za 156 in 147... 159 je druga zgodba)
kakšna pa je zgodba pri 159
"Even When They Kill Me, They Can't Never Take A Game From Young G"
Pri 159 načeloma sklopke držijo dobro... ampak tam nekje 2008 so naredili vsaj pri 1.9 neko sranje, tako da od takrat naprej pa ne držijo več tako dobro
Zdaj sem se še jaz pridružil "srečnemu" klubu drsečih sklopk pri moji Alfici.
Tisti, ki ste že menjali, kaj vse in kje ste menjali? Je mogoče kdo dal obnoviti pri Sinter-ju?
Poznam enega ki je kupil nov komplet sklopke in potem dal k sitnerju zamenjat drsno površino lamele iz organske na kevlar.
Zaenkrat se mu obnese, ampak on ima 2007 letnik...
Res mi ni jasno kakšna je razlika pred 2008 in po. Ker po 2008 so totalna katastrofa tele kuplunge.
Jaz z veseljem pripeljem avto na razstavljanje in primerjanje sklopk pred in po 2008.
Sem pa poslal mail na clutch specialist in tak odgovor sem dobil od njih(omenil sem, da je avto čipan):
Hi Igor,
These JTD remaps can be quite torque heavy and are not good for Kevlar.
For that reason I would select the dual friction kit.
I could sell this for £300 plus postage to Slovenia which is £50.
Kevlar ni za vsakodnevno uporabo v prometu, sploh ne v mestih, veliko speljevanj, ker jo lahko hitro poskodujes(sploh prvih 1000km moras biti previden), ko jo enkrat pregrejes se ne "obnovi" kot organska.
Organska bi mogla zdrzat vsaj do nekih 300-400 konjev. Kombinacije organskih/carbona/keramike je boljsa izbira, ampak govorimo o vsakdnevni voznji, predvidevam.
Pri cipiranih avtih ni problem v lameli sami ampak drugje.
En ti mora naredit ene 10% trse vzmeti za v lamelno plosco. Lahko si naredis se ojacano kosaro/oziroma potisno plosco, samo se nisem najdu mojstra, ki bi to naredu, tko, da se bova verjetno z kolegom zajebavala.
Prasi Sintarja, kaj ti lahko naredi. Vzmeti vem, da dajo nove, verjetno ti lahko dajo mocnejse.
Evo vprašal še mojstre iz UK glede "stronger pressure plate"
We do not have a uprated pressure plate for this vehicle. You would be better suited with Dual Friction because of this.
Thanks
Andy
@mates: Se pravi najbolje kupit original in Sitarju peljat po trše vzmeti? Zdaj sem že toliko različnih informacij dobil, da ne vem več kaj in kako. Skupno je samo to, da mora bit ojačano
Nevem, s tem kevlarjem vsi strašijo, samo kolega ima dobre izkušnje. Skoraj 100.000km na čipanem avtu, nobenih problemov tudi z mestno vožnjo, lamela od Sinterja... Je pa na občutku na pedalu bolj "živčna" moraš se malo navadit, ker zagrabi hitreje. Ampak bistveno manj živčna kot kombinacije s keramiko.
Pomojem je važno da jo na začetku previdno "ulaufaš" pa dela vse OK.
To o organskih in da mora zdržat 300-400HP je pa bedarija. Važno je o kakem navoru se pogovarjamo. In pri čipiranih dizlih je navor marsikje višji kot pa pri 300-400 konjskih atmosfercih.