Zadnje novice

Sklopka, Vztrajnik, Potisni ležaj...(menjava/nakup) - AR 159

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

OdgovorNapisal/-a alfa159slo » To Apr 16, 2013 10:27 am

Jaz z veseljem pripeljem avto na razstavljanje in primerjanje sklopk pred in po 2008. :)
Sem pa poslal mail na clutch specialist in tak odgovor sem dobil od njih(omenil sem, da je avto čipan):

Hi Igor,

These JTD remaps can be quite torque heavy and are not good for Kevlar.

For that reason I would select the dual friction kit.

I could sell this for £300 plus postage to Slovenia which is £50.

Thanks
Andy
alfa159slo
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 136
Pridružen: Če Jun 07, 2012 1:39 pm

OdgovorNapisal/-a TribesMan » To Apr 16, 2013 10:35 am

Ma ta njihov dual friction je tud en šmorn... ni to prava stvar, preveč trese pri speljevanju. Jaz je nebi vzel za svoj avto.

Je pa res da odkar so to"pogurntal" ta dual friction, full forsirajo to zadevo, tako da tud mal z rezervo jemlji :)

Kevlar drugače zdrži cca 20% več kot organska sklopka. Pa še pregreješ jo težje...

Drugače pa po ePeru ni nobene razlike pred in po 2008. Obstaja samo ena verzija sklopke za 1.9 8V in 16V.
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Something else
 
Prispevkov: 9606
Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

OdgovorNapisal/-a alfa159slo » To Apr 16, 2013 10:55 am

To se pravi, nekaj takega kupit in k Sinterju zamenjat drsno površino na kevlar?

http://www.ebay.co.uk/itm/Alfa-Romeo-15 ... 19d2d2db4a
alfa159slo
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 136
Pridružen: Če Jun 07, 2012 1:39 pm

OdgovorNapisal/-a TribesMan » To Apr 16, 2013 11:57 am

Jap, to, ali pa od clutch specialists "fast road" clutch kit z "ojačano" potisno ploščo in originalno lamelo...
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Something else
 
Prispevkov: 9606
Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

OdgovorNapisal/-a mates » To Apr 16, 2013 11:59 am

Kevlar ni za vsakodnevno uporabo v prometu, sploh ne v mestih, veliko speljevanj, ker jo lahko hitro poskodujes(sploh prvih 1000km moras biti previden), ko jo enkrat pregrejes se ne "obnovi" kot organska.

Organska bi mogla zdrzat vsaj do nekih 300-400 konjev. Kombinacije organskih/carbona/keramike je boljsa izbira, ampak govorimo o vsakdnevni voznji, predvidevam.

Pri cipiranih avtih ni problem v lameli sami ampak drugje.
In odAlfala sta domov
mates
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 185
Pridružen: Ne Jan 29, 2012 9:54 am
Kraj: Za hribom

OdgovorNapisal/-a alfa159slo » To Apr 16, 2013 12:04 pm

Fast road...to verjetno misliš Stage 2? Se pravi Stage 2 s "stronger pressure plate"?

@mates: Lahko kaj več poveš? Ja, rabim za vsakodnevno vožnjo.
alfa159slo
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 136
Pridružen: Če Jun 07, 2012 1:39 pm

OdgovorNapisal/-a mates » To Apr 16, 2013 12:22 pm

Rabis met ojacano lamelno plosco.

En ti mora naredit ene 10% trse vzmeti za v lamelno plosco. Lahko si naredis se ojacano kosaro/oziroma potisno plosco, samo se nisem najdu mojstra, ki bi to naredu, tko, da se bova verjetno z kolegom zajebavala.

Prasi Sintarja, kaj ti lahko naredi. Vzmeti vem, da dajo nove, verjetno ti lahko dajo mocnejse.
In odAlfala sta domov
mates
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 185
Pridružen: Ne Jan 29, 2012 9:54 am
Kraj: Za hribom

OdgovorNapisal/-a alfa159slo » To Apr 16, 2013 12:30 pm

Evo vprašal še mojstre iz UK glede "stronger pressure plate"

We do not have a uprated pressure plate for this vehicle. You would be better suited with Dual Friction because of this.

Thanks
Andy


@mates: Se pravi najbolje kupit original in Sitarju peljat po trše vzmeti? Zdaj sem že toliko različnih informacij dobil, da ne vem več kaj in kako. Skupno je samo to, da mora bit ojačano :mrgreen:
alfa159slo
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 136
Pridružen: Če Jun 07, 2012 1:39 pm

OdgovorNapisal/-a TribesMan » To Apr 16, 2013 12:37 pm

Nevem, s tem kevlarjem vsi strašijo, samo kolega ima dobre izkušnje. Skoraj 100.000km na čipanem avtu, nobenih problemov tudi z mestno vožnjo, lamela od Sinterja... Je pa na občutku na pedalu bolj "živčna" moraš se malo navadit, ker zagrabi hitreje. Ampak bistveno manj živčna kot kombinacije s keramiko.

Pomojem je važno da jo na začetku previdno "ulaufaš" pa dela vse OK.

To o organskih in da mora zdržat 300-400HP je pa bedarija. Važno je o kakem navoru se pogovarjamo. In pri čipiranih dizlih je navor marsikje višji kot pa pri 300-400 konjskih atmosfercih.
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Something else
 
Prispevkov: 9606
Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

OdgovorNapisal/-a alfa159slo » To Apr 16, 2013 12:53 pm

Če povzamem oba... drsno površino lamel preobleči na kevlar in zamenjat vzmeti za trše. :)
alfa159slo
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 136
Pridružen: Če Jun 07, 2012 1:39 pm

OdgovorNapisal/-a mates » To Apr 16, 2013 12:57 pm

Vsakmu kar mu pase.

To glede navora se strinjam, sploh ker dizel ta navor doseze v relativno nizkih obratih in vse te komponente veliko bolj trpijo. In pa seveda koliko je kdo cipiral.

Dej preveri pri Sintarju, ce lahko tastaro neses "obnovit", itak ti da novo lamelo, pa nej bo kevlar :)
In odAlfala sta domov
mates
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 185
Pridružen: Ne Jan 29, 2012 9:54 am
Kraj: Za hribom

OdgovorNapisal/-a alfa159slo » To Apr 16, 2013 1:20 pm

Kako pa je potem s takimi obnoveljenimi stvarmi? Verjetno je to bolj začasno krpanje?

Raje za 300EUR kupim komplet novo in dam pri Sintarju še dodatno kevlar in močnejše vzmeti kot pa da riskiram z obnovo. Itak bi moral najprej dol vzet oz. pogledat če sta tudi potisna košara ter vztrajnik ok.

Se splača to dvakrat delat, najprej pregled pa potem še menjava? Na te stvari se bolj tako tako razumem, zato raje vprašam.
alfa159slo
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 136
Pridružen: Če Jun 07, 2012 1:39 pm

OdgovorNapisal/-a mates » To Apr 16, 2013 1:29 pm

Ce bos dajal novo noter pusti original, dodaj kevlar, ce mas tako zeljo. Kosara/potisna plosca je itak zraven.

Kolko mas ustalo znucan bos pa najbolj sam vedu oziroma dej mehaniku za en krog (sej vem avta in zenske se ne posoja) in mu bo hitro jasno, ce ve kaj dela.
In odAlfala sta domov
mates
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 185
Pridružen: Ne Jan 29, 2012 9:54 am
Kraj: Za hribom

OdgovorNapisal/-a sasop » To Apr 16, 2013 2:23 pm

meni je že nekaj časa spodrsavala sklopka, avto je sicer letnik 2009 (2.4 jtd),,, krivec je bil semering, s katerega je rahlo teklo olje na kuplungo. Posledično je drsela včasih. Drugače so sklopke na teh avtih OK.
sasop
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 30
Pridružen: To Nov 13, 2007 2:28 pm

OdgovorNapisal/-a alfa159slo » Sr Apr 17, 2013 7:54 am

Hm...torej bo treba najprej vse pregledat
alfa159slo
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 136
Pridružen: Če Jun 07, 2012 1:39 pm

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na 159, Brera, Spider

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost