Tako da rabim stevilko od unga majstra ki ma neko specijalno orodje ce ima kdo mogoce... ali pa kasno drugo alternativno resitev. Nebi glih pol motorja razkopavu ce se da
Ima kdo kaksno idejo kako stestirat rele? Pri meni se vidi, da so ga v preteklosti odpiral in zalil nazaj z smolo. Tolko da ne bi po nepotrebnem kupoval grelnih sveck.
Če menjaš sveče - šravfaj jih pri popolnoma razgretem motorju, drugače jih boš samo zlomil.
Jaz sem jih odšravfaval ko je mašina lavfala, pa je bilo zelo zelo na meji da ostanejo v bloku. Iz mašine začne takrat pihat, strašljivo, vendar se da preživet. Tudi sama sveča in blok sta pogostoma rahlo zvita, tako da pol obrata grabi, pol obrata gre pa gladko.
Migaš pa naprej nazaj, naprej nazaj, nič na silo. Dobesedno moraš na novo vrezat navoj ko odšravfavaš, ker se je alu sprijel.
Zaenkrat naročene sveče. V mes-u sem pognal test releja in ker je klikal sem predpostavljal, da dela. Če klikanje ni dovolj merodajno bom pa kmalu vedel.
To da klika ni čisto nič, ok, ecu je zdrav, to je pa to. Rele mora preklopiti 54A za vse sveče (čez pol kilovata) in je to najbolj obremenjen rele v avtu. 14A potegne vsaka hladna.
Preglej še varovalke pri akkuju in kable, če je vse dobro zategnjeno.
Če imaš možnost zamenjat, zamenjaj. Če so ga odpirali in brusili kontakte, to ni nič vse skupaj, saj se bodo zavarili skupaj, sveče ti bo pa v cilindrih odžgalo in potem je mašina samo za na deponijo še.
Zdravo.
Imam vse 4 svečke nove. Običajno vžge ok. A občasno, npr vsakič desetič, so problemi s hladnim zagonom, neodvisno od zunanje temperature. Vergla in nič. Poskusim drugič, morda tretjič in je OK.
Bi znal biti problem z relejem? Morda parametri računalnika (Tribes?). Imam 150 HP jtdm motor.
Naj malo popravim trditev glede zunanjih temperatur... Ko nažiga sonce pri 30 st. ali ko je mašina pred nedavnim laufala sevefa vse OK. Občasno je treba nekaj več verglat zjutraj pri manj od 20 st.