Zadnje novice

Povečanje moči JTDm / Chip tuning - AR 159 / Brera / Spider

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Povečanje moči JTDm / Chip tuning - AR 159 / Brera / Spider

OdgovorNapisal/-a neyo » Sr Sep 01, 2010 8:08 am

živjo,

mene pa zanima kako je s chipanjem 1.9 motorja, ali je "priporočjivo :-)" kje chipirati in kakšne izkušnje imate

lp
neyo
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 92
Pridružen: Pe Jan 11, 2008 6:44 pm
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a coolbits » Sr Sep 01, 2010 8:15 am

Da se 100%, priporočljivo je pa da, če že delaš, da narediš preverjen tuning.
Načeloma ni problemov saj so po večini motorji narejeni za večjo moč kot original in tovarniško omejeni da dosegajo euo standarde.
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
 
Prispevkov: 738
Pridružen: Če Jul 22, 2010 8:53 am
Kraj: Sežana

OdgovorNapisal/-a ziga22 » Sr Sep 01, 2010 4:49 pm

Sam sem to naredil pri Senica motorsport, zaenkrat zelo zadovoljen. Potencialno je lahko kakšna težava s sklopko, to je pa tudi vse. Za turbino je potrebno po čipanju paziti isto kot tudi že prej.
Poraba se malo zmanjša, samo ker voziš hitreje ostane nekje enaka :D :D
ziga22
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Vozilo: 2006 Alfa 159
 
Prispevkov: 750
Pridružen: Če Nov 13, 2008 6:26 pm

OdgovorNapisal/-a Crazy Alfista » Sr Sep 01, 2010 11:58 pm

1.9 motor, z razlicnimi konji, je v osnovi enak, samo optimizirana je elektronika, pri tistih najmocnejsih je tudi pri turbini razlika

v mejah, kot ciperji priporocajo nima bit kj problema, seveda pod pogojem, da se dela na remapu, brez tistih skatlic vmesnih
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 2:01 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a LaserJaMM » Če Sep 02, 2010 7:48 am

Crazy Alfista napisal/-a:1.9 motor, z razlicnimi konji, je v osnovi enak, samo optimizirana je elektronika, pri tistih najmocnejsih je tudi pri turbini razlika

v mejah, kot ciperji priporocajo nima bit kj problema, seveda pod pogojem, da se dela na remapu, brez tistih skatlic vmesnih


pa eni majo še par malenkosti več, drugo glavo, 8 ventilov ipd... :)
LaserJaMM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 7497
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 12:12 am

OdgovorNapisal/-a TribesMan » Če Sep 02, 2010 7:56 am

Razlik med različnimi 1.9 JTDji je ogromno... in je daleč samo od optimizacije elektronike. (tudi pri VWju je isto, in ko vas začne kdo prepričevati da je 105 konjski 1.9 TDI isto kot 150 konjski, samo z drugačno nastavljeno elektroniko, ga dajte v mojem imenu po zobeh...)

Druga stvar pa je tudi kvaliteta "remapa". Zadnje čase sem imel priložnost potegniti dol programe iz čipanih avtomobilov in večina čipov je na ravni malce boljšega tuning boxa. Problem je ker so ljudje leni in se jim ne da ukvarjati z detajli... na koncu pride do tega da se v parih bistvenih mapah povečajo stvari za 5-15% in zapišejo nazaj v ECU. In to je isti šmorn kot bi dal gor tuning box.

Jaz priporočam da se pozanimaš kako so ljudje ki so čipal zadovoljni, in se na podlagi tega odločiš kam boš peljal.
Po mojem mnenju je največ vredno koliko izkušenj ima tuner z določenim motorjem. Pri VAGu ni problema, ker jih obvlada skoraj vsak, ki zna vsaj približno tunat, tudi na internetu je ogromno informacij o čipanju VAG motorjev. Pri JTDjih je zgodba veliko drugačna. So bolj redki, in tudi najti kakšne detajlne informacije je praktično nemogoče. Tako da na koncu ostanejo samo izkušnje... tukaj pa jih imajo nekateri več, nekateri manj, nekateri pa premalo :)

Mislim da je splošno prepričanje da Senica dela dobre stvari za JTDje...
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Something else
 
Prispevkov: 9598
Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

OdgovorNapisal/-a neyo » Pe Sep 03, 2010 2:47 pm

pa cena pri senici..?
neyo
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 92
Pridružen: Pe Jan 11, 2008 6:44 pm
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a bikez » Če Sep 09, 2010 7:30 am

Tudi mene zanimajo cene!

Kaj pa RSR, avtoelektronika ?
bikez
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 18
Pridružen: So Jun 06, 2009 8:35 pm

OdgovorNapisal/-a alex146 » So Okt 16, 2010 5:49 pm

neyo napisal/-a:pa cena pri senici..?


meni so pred kratkim po mailu na povpraševanje o ceni poslali ponudbo za 400 EUR.
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
 
Prispevkov: 1654
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Bobo » So Okt 16, 2010 6:04 pm

Pri RSR-u se da dogovoriti tudi za boljšo ceno - pogoj chipanje v Ribnici.
LP, Bobo
Bobo
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 66
Pridružen: So Jan 26, 2008 7:35 am
Kraj: Idrija

Čipiranje 159

OdgovorNapisal/-a Veso » Pe Mar 15, 2013 3:59 pm

Odločil sem se, da bom v mojo alfo dal čip. Sedaj pa imam eno težavo, in sicer, da ima kolega čip, ki ga je imel v alfi 156 16V, moja 159ka pa je 8V.
A je to kak ovira ali lahko mirne duše vgradim ta čip?

Hvala!
L.p. Matjaž
Veso
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 2
Pridružen: Če Feb 21, 2013 7:08 pm

OdgovorNapisal/-a TribesMan » Pe Mar 15, 2013 6:54 pm

Ovira je ta da njegov čip ni prilagojen za avte z DPF filtrom. Če boš dal to na svoj avto boš imel garantirane težave z DPFjem.

Veliko bolj pametno je da se odločiš za pravo čipanje, in ne za tuning box.
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Something else
 
Prispevkov: 9598
Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

OdgovorNapisal/-a ziga_ » Ne Mar 17, 2013 6:30 pm

TribesMan nekaj sem slišal, da imajo 2008+ težave s sklopko in vztrajnikom pri čipiranju. Kaj veš ali drži ali ne? Me muči, da bi na pomlad pripeljal do tebe. Samo nikakor nimam namena menjati sklopko in vztrajnik (zaenkrat vse dela kot je treba). V večini imam za vikend relacijo, se pa najde tudi obdobje bolj mestne vožnje. Kakor sem seznanjen, ni nobenih težav pri čipanju razen sklopka+vztrajnik. Avto je 1.9 16v... Hvala.


Lp
ziga_
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo 159 Sw 1.9JTDm 16V
 
Prispevkov: 866
Pridružen: Pe Sep 28, 2012 1:49 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a mates » Ne Mar 17, 2013 6:37 pm

V eni drugi temi imas pozitiven odgovor na tvoje vprasanje.
Ja imajo. Bolj z kosaro sklopke kot z vztrajnikom.
Jest imam isti letnik isti motor in mam zdej vse novo noter in dela kot je treba.

Problem je v kosari, ki ocitno prehitro popusti. Ce bos vozil po pameti in ga ne pritiskal v poden v nizkih obratih bo vredu.

Pa sori k ni Tribesman :-)
In odAlfala sta domov
mates
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 185
Pridružen: Ne Jan 29, 2012 9:54 am
Kraj: Za hribom

OdgovorNapisal/-a ziga_ » Ne Mar 17, 2013 6:45 pm

Jah za njega vem, da res zna in obvlada. Bo pa tudi tvoj odgovor ok :) . Se pravi če že imam kdaj občasni izpad je bolje, da so pristoni malo višji obrati kot pa prenizki :lol: . Mislim, načeloma ne norim okoli. Sem in tja če je avtocesta res prosta se malo prečisti motor, drugače pa okoli 140km/h. In v rebernice (ali podobno) 120-130km/h.
ziga_
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo 159 Sw 1.9JTDm 16V
 
Prispevkov: 866
Pridružen: Pe Sep 28, 2012 1:49 pm
Kraj: Ljubljana

Naslednja

Vrni se na 159, Brera, Spider

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov