Če imaš F40 menjalnik, bi šlo 240hp 'zgolj' z menjavo turbine na GTB2056vk iz 2,4 210KM, FMIC in 3,5 bar MAP. Predpostavljam da imajo injektorji še toliko prostora. Drugače se jih pa prestavi iz 2,4 motorja.
Zakaj zgolj? Ker so turbine relativno poceni (500€), FMIC kit je ranga 300-400€ in MAP je 65€. Materiala je torej za enga jurčka. Da ti to eden naredi, sklepam da stane še enga jurčka.
TribesMan napisal/-a:Maksimum je odvisen od tega koliko denarja si pripravljen vložit.
Lahko ti rečem da je maksimum 350HP, ampak to bo koštalo ~10 jurjev.
Mene res zanima varijanta 250HP. Kaj vse bi moral menjati? Turbino? Sklopko najbrz ter vztrajnik. Podvozje?
Do 3k materijala bi bil pripravljen vloziti.
Za 3 jurje bi jaz hotel vsaj 300 konjev. 240 jih ni vredno tega denarja.
Turbo od 2.4 210HP, common rail pumpa od 2.4 200/210HP, večji intercooler (FMIC), odstranit DPF, predelat izpušni kolektor in downpipe, 3.5 ali 4 barski MAP senzor, merilec pretoka zraka od 2.4 200/210HP... Pa en kup dela za predelavo.
Če ne bi nič delal sam, in če bi hotel met "nove" kose, ne neke na pol izrabljene iz odpada bi bilo vejretno 3k€ še premalo.
Mislim da se ti še sanja ne kako v prazno streljaš...
Samo premisli malo kakšna bo panika, ko boš naslednjič iskal nekoga ki ti bo "na hitro" moral nekaj pogledat na avtu, ker nekaj ni čist OK, ti boš pa spet v Avstriji...
In takih situacij je pri predelanem avtu lahko zelo zelo veliko.
Če nisi sam sposoben pogledat/pošraufat česa na avtu, ko gre kaj narobe, take predelave niso zate.
In tudi DPFja pa pri taki predelavi ne moreš pustit gor.
Čak...3 jurje si pripravljen vložit za na 250KM? Ma dj, prodaj tole 2.0, kup 2.4, mal jo poštimaš, čipneš na 250KM, pa rešeno. Pa ti ostane še v žepu. Kar se DPF-a tiče, ga tut marsikdo ne bi smel odstranit,a ga vseeno odstrani. No,js ga sam tudi nisem mogu odstranit. Ga je pa lokalni auspuhar namesto mene
Greš iz Maribora v Slovenj Gradec s tako težko kravo pa je že malo kriza s prehitevanji. S 120 konjsko si bolj kot ne opazovalec izpuha vsakega počasnega domačina in tovornjakarja, serijska 150 konjska pa je rahlo boljša, še vedno pa žalost.
S malo spedenano 2.4 pa je življenje dosti lepše in manj stresno. Pa se ne pogovarjamo o nekem norenju in brezglavem divjanju
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji
Mogoče je pa treba včasih zavrtet motor malo višje kot samo do 2000 rpm. Se mi pri kravi od Brere še ni zgodilo, da bi si mislil, da ji manjka kakšnih 40 KM ...
Zhagar napisal/-a:Če bi rad hiter avto si raje kupi kak hatchback iz 90-ih let z 900 kg in okoli 120 konji in boš bolj užival kot v ''kravi z 200 hp''.
Imam oboje in se je skoraj vedno težko odločit s katerim avtom bom šel v službo
Malce bedni odgovori. Zakaj bi rabil 250HP? Zakaj bi rabil sploh 2.0 masino, ce se lahko peljem s cliotom za jurja?
Jaz imam po mojem misljenju eno boljsih, ce ne najboljso Alfo na tem forumu in ni sans, da bi prodal tak avtomobil, samo da bi vzel 2.4 masino z 2x prevrteni kilometeri.
Moja ima sedaj 176k realnih, kupljena v Avstriji in tle ni debate o prevrtenih kilometrih. Servisi na 10k-13k. Motor suh kot poper...