Jaz sem samo podal moje izkušnje. Pa ni letelo na tebe, ampak čisto splošno. Garancije ti nobeden, ki bo čipal na sklopko ne bo dal. Garancijo dobiš na ECU. Koliko bosta sklopka in vztrajnik zdržala je odvisno predvsem od stila vožnje.
skyblue napisal/-a:Jaz sem samo podal moje izkušnje. Pa ni letelo na tebe, ampak čisto splošno. Garancije ti nobeden, ki bo čipal na sklopko ne bo dal. Garancijo dobiš na ECU. Koliko bosta sklopka in vztrajnik zdržala je odvisno predvsem od stila vožnje.
Hvala. Sem vzel kot še kako pomembno info. Ne vem, sem v dilemi. Vožnjo imam lepo sem in tja po AC imam tudi svoje trenutke in ne bi rad, da zaradi tega kaj uničim. Potem se raje ne lotim. Poraba se mi giblje med 6-6,2l/100km, če ti kaj pove.
Zanimam se za nakup alfe 2.4 jtdm 200km, ki je znana po izraziti turbo luknji. Koliko se da zadeva rešit s čipiranjem. Nočem, da ma avto drugače povečan navor, želja je le, da ma bol konstantnega in mogoče malce nižja poraba. Avto nameravam vozit normalno brez divjanja. Kašna je cena te zadeve.
Pa da ne odpiram nove teme ... je kak dober serviser tu na celjskem?
DPF dol in ravno cev gor + remap, rezultat je cca 0,5 litra manjsa poraba. Turbo luknje se ne boš rešil, je pa malce bolj odzivna v nižjih obratih. Kontaktiraj forumasa Tribesman za remap.
Pri 120 konjski itak nič kaj dosti ne trpi, menjalnik, sklopka in vztrajnik so popolnoma isti kot pri 150 konjski, ki ima že v osnovi več navora.
Ostale komponente so pa itak daleč od tega da bi bile kaj preobremenjene.
Po čipanju jo spraviš na ~150HP in 340Nm navora.
Glede crkovanja je pa tako, da če je vse narejeno OK, ne rabiš nič skrbet.
150HP ni noben problem za 120HP motor. Tudi kakih 10 več bi se dalo ven spravit, če je šofer pri pameti in zna pazit na motor. Ampk 150 je res na varni strani. Brez DPFja dobiš par konjev zraven ob isti količini goriva, saj DPF zelo duši motor. Pa tudi na porabo malenkost vpliva. Samo ne tolk kot recimo pri 2.4. Saj so DPFji enaki za vse modele, posledično je pri 120 konjski mašini relativno "neobremenjen", pri 210HP pa že kr fajn trpi.
Moja čipirana s 120 na 150KM gre sedaj noro dobro.Poraba pa je sedaj po dveh tankih padla s 7.6 na 6.8 pa močno dvomim da jo vozim zdaj bolj počasi.Po prvem tanku nisem čisto verjel izračunu zato sem meril še enega.
Vsekakor se na 120 KM čipiranje splača saj je drugače kar močno podhranjena.V glavnem avto se sedaj pelje čisto drugače.