Povečanje moči/ Chip tuning: JTDm - AR 159/ Brera/ Spider

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
ThugBoy
Alfist
Alfist
Prispevkov: 395
Pridružen: So Jul 19, 2008 9:18 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Morje

ĐoKc napisal/-a:Sedaj me pa že kr ornk mika za čipiranje :D
nič čakat, hitro se z tribesmanom zmenit 8) pol pa :steering:
"Even When They Kill Me, They Can't Never Take A Game From Young G"
tomasso
Alfist
Alfist
Prispevkov: 416
Pridružen: Ne Jan 05, 2014 11:01 pm

Brez čipiranja svoje 2.0 ne bi hotel imet.

Na papirju je tistih 170konjev hudo veliko, v praksi jih teža avta kar pošteno utrudi (mimogrede: ADAC navaja težo praznega vozila 1642kg), do 2000 obratov je povsem zadušena, poraba 7- 7,8 litra.
Torej: DPF dol in remap - bolj malo haska. Naslednji korak: dr. Senica.
Avto kot prerojen: vleče od štandgasa, kaj vleče: skoči. Pospešuje kot nor, končne hitrosti še nisem sprobal, ker nisem imel prilike vozit več kot 220kmh. Pa ne da sem divjak, to me je že minilo - preprosto je užitek voziti avto, ki s svojo močjo deluje tako suvereno na cesti.
In še poslastica: poraba: 6- 6,5l , na daljših vožnjah (s štirimi osebami): 5,0l.
Uporabniški avatar
THOR
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1262
Pridružen: Ne Jan 14, 2007 1:06 pm
Vozilo: alfa 33/156/159/giulietta

Istega mnenja sem jaz glede moje 1,9 :) čipiranje in dpf dol, kot bi sedel v popolnoma drug avto. Si pa prvi, za katerega vem, da si dpf odstranil z 2.0 motorja. Kakšna je bila cena pri dr. ? :) Kako bo s tehničnim?
Pij, jej, kavsaj, za delo se ne ravsaj!!!
alfa 33//156//159//giulietta
tomasso
Alfist
Alfist
Prispevkov: 416
Pridružen: Ne Jan 05, 2014 11:01 pm

Senica ni poceni: 450 eur. Je pa eden redkih, če ne edini, ki da avto na dinamometer, dobiš izpisek moči in navora pred in po čipanju. In z avtom se ukvarja dve uri.

Ta alfa je tretji avto, ki sem ga zaupal Senici. Oba prejšnja sta dočakala krepko preko 200.000 km brez večjih problemov. Znanec, ki je čipiral BMW po ceneni varianti (50 eur in v 15minutah ) je do 180.000km dvakrat menjal turbino (med drugim).

Kako čez tehnični pregled - bom izvedel junija in poročal.
Uporabniški avatar
B_U_R_I
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1017
Pridružen: So Jul 13, 2013 12:18 pm
Vozilo: AR 159 SW 2.0 JTDm

Sem si dal v opomnik, da te takrat vprašam :D Upam, da boš še kaj aktiven na forumu takrat :P
Uporabniški avatar
gecco
Alfist
Alfist
Prispevkov: 401
Pridružen: Če Jan 15, 2009 1:52 pm

tomasso napisal/-a:Senica ni poceni: 450 eur. Je pa eden redkih, če ne edini, ki da avto na dinamometer, dobiš izpisek moči in navora pred in po čipanju. In z avtom se ukvarja dve uri.

Ta alfa je tretji avto, ki sem ga zaupal Senici. Oba prejšnja sta dočakala krepko preko 200.000 km brez večjih problemov. Znanec, ki je čipiral BMW po ceneni varianti (50 eur in v 15minutah ) je do 180.000km dvakrat menjal turbino (med drugim).

Kako čez tehnični pregled - bom izvedel junija in poročal.
Tunerc naredi isto za 300€. Zdaj je že dobro leto mimo od posega in avto deluje odlično, nobenih težav s sklopko ali karkoli (2.4JTDm, 210KM).
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Senica ni poceni: 450 eur. Je pa eden redkih, če ne edini, ki da avto na dinamometer, dobiš izpisek moči in navora pred in po čipanju. In z avtom se ukvarja dve uri.
Ojej. Na dinamometer ti ga da vsak ki dinamometer ima (RSR, CSS, Avtoelektronika, Tunerc... ), pač on ima zgleda že tako navito ceno, da je vse v ceni, drugje je cena čipanja skoraj pol nižja, in pač doplačaš par 10€ za dyno.

Dve uri pa tudi ni neki full časa, to mora it vse po maslu, da pripraviš mapo, pa zmeriš razlike prej-potem v tem času. V manj časa kot to se pač ne da naredit, saj ti že branje ECUja vzame ~40 minut.

Zdej bom pa še malo "žleht".
Če si dal izklopiti DPF, potem imaš izklopljeno polovico napak na motorni elektroniki, ker dotični uporablja en poseben program za izklop DPFja, kateri pobriše večino napak motorne elektronike. Kar pomeni da tudi če se napaka pojavi, tega ne boš videl, saj računalnik vse napake ignorira. Odstrani tudi "safe mode" limiter, tako da tudi če je v safe modeu, avto vleče normalno... In to ni glih najbolj uredu.

Slika

Čipanje pa zgleda nekako takole (povečanje časa vbrizga goriva v procentih):

Slika

:-)(
tomasso
Alfist
Alfist
Prispevkov: 416
Pridružen: Ne Jan 05, 2014 11:01 pm

Jap, verjamem, vse je to res. Vsak se odloči sam kam bo odpeljal avto na čipiranje. Jaz sem zaenkrat zadovoljen z rezultati in po izkušnjah sodeč funkcionira.

Naslednjo alfo pa pripeljem k tebi, Tribesman.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Nisem hotel tega sugestirat. Vsak naj pelje tam kamor mu paše.

Hotel sem izpostavit problem. Tudi če je renomirana firma, pa dyno, temu primerno zasoljena cena in vse kar paše zraven, še ne pomeni da je storitev na nivoju.
Seveda, ker laik težko oceni kaj je bilo dejansko narejeno.
Tudi dyno meritev je zelo lahko sfejkat da pokaže 10-20 konjev več . Kaj je sploh na koncu realno merilo o kvaliteti opravljenega dela? Subjektivno zadovoljstvo uporabinika?

Fantje služijo lepe denarje za takele kozlarije...
tomasso
Alfist
Alfist
Prispevkov: 416
Pridružen: Ne Jan 05, 2014 11:01 pm

Tribesman, saj nisem hotel zveneti sarkastično ali zlobno.

Ko sem čipiral alfo za tebe še nisem slišal, raznih cenenih boxev nisem hotel vgraditi in sem šel tja kjer imam dobre izkušnje. Jbg...

Koliko denarja zmečemo stran pri avtih bi bila bolj obsežna tema. Zase mislim, da sem dovolj "škrt" , npr. nobenega kasko zavarovanja.

Pri naslednji alfi pa resno - se pustim prepričati argumentom - čipiram pri tebi.
Uporabniški avatar
smukc
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1376
Pridružen: Ne Avg 19, 2012 5:10 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Krško

že to mu lahko pelješ popravit, da nebo potem alfa kriva ko bo zaropotalo :)
- Ex 2005 156 GIUGIARO 2.4JTDm
- Ex 2008 159 SW Ti
- 1989 75 V6 3.0
- Ex 1971 GT Veloce 1750
- Ex 1978 giulietta 1300
Uporabniški avatar
dzuko
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 697
Pridružen: So Feb 27, 2010 9:59 pm

Hehe, si me prehitel..sem hotel napisat, da bi bilo fajn da že to sedaj pelje ponovno čipirat... 8)
tomasso
Alfist
Alfist
Prispevkov: 416
Pridružen: Ne Jan 05, 2014 11:01 pm

Dokler laufa brez problemov ni panike.
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

S čipanjem ala Senica&co, kot je tribes pokazal slikco... ti tudi BC poraba precej laže kot eno.
Kot drugo pa če tudi začetek vbrizga ni poštiman tistemu primerno, se ti ob daljšem pritiskanju turbina pregreva, ker imaš previsok EGT...

Nimam pojma kako oni to sedaj delajo in če so se kaj poboljšali... ampak včasih je blo tako.
tomasso
Alfist
Alfist
Prispevkov: 416
Pridružen: Ne Jan 05, 2014 11:01 pm

Dobro - bom porabo še ročno poračunal pri naslednjem tankanju.

Še enkrat - do sedaj samo pozitivne izkušnje. Prejšnjo alfo (156, 1,9 140km, čipirana prav tako pri Senici) sem gnal po nemških avtocestah. Posledice: šla je še bolj. Nobenega pregrevanja.

Ne vem če sem edini na tem forumu s pozitivnimi izkušnjami pri Senici, nimam motiva da bi lagal sebi in drugim. In pojasnilo glede cene: znesek, ki sem ga omenil je z računom, torej s plačanim DDV in z vsaj nekaj garancije.
Če kdo zna narediti bolje in ceneje bom naslednjič rade volje koristil njegove usluge, saj nisem poročen s Senico.
Odgovori
  • Informacija