Povečanje moči/ Chip tuning: JTDm - AR 159/ Brera/ Spider

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
neyo
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 92
Pridružen: Pe Jan 11, 2008 6:44 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Logatec

živjo,

mene pa zanima kako je s chipanjem 1.9 motorja, ali je "priporočjivo :-)" kje chipirati in kakšne izkušnje imate

lp
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Da se 100%, priporočljivo je pa da, če že delaš, da narediš preverjen tuning.
Načeloma ni problemov saj so po večini motorji narejeni za večjo moč kot original in tovarniško omejeni da dosegajo euo standarde.
ziga22
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 754
Pridružen: Če Nov 13, 2008 6:26 pm
Vozilo: 2006 Alfa 159

Sam sem to naredil pri Senica motorsport, zaenkrat zelo zadovoljen. Potencialno je lahko kakšna težava s sklopko, to je pa tudi vse. Za turbino je potrebno po čipanju paziti isto kot tudi že prej.
Poraba se malo zmanjša, samo ker voziš hitreje ostane nekje enaka :D :D
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

1.9 motor, z razlicnimi konji, je v osnovi enak, samo optimizirana je elektronika, pri tistih najmocnejsih je tudi pri turbini razlika

v mejah, kot ciperji priporocajo nima bit kj problema, seveda pod pogojem, da se dela na remapu, brez tistih skatlic vmesnih
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
LaserJaMM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 7497
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 1:12 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

Crazy Alfista napisal/-a:1.9 motor, z razlicnimi konji, je v osnovi enak, samo optimizirana je elektronika, pri tistih najmocnejsih je tudi pri turbini razlika

v mejah, kot ciperji priporocajo nima bit kj problema, seveda pod pogojem, da se dela na remapu, brez tistih skatlic vmesnih
pa eni majo še par malenkosti več, drugo glavo, 8 ventilov ipd... :)
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Razlik med različnimi 1.9 JTDji je ogromno... in je daleč samo od optimizacije elektronike. (tudi pri VWju je isto, in ko vas začne kdo prepričevati da je 105 konjski 1.9 TDI isto kot 150 konjski, samo z drugačno nastavljeno elektroniko, ga dajte v mojem imenu po zobeh...)

Druga stvar pa je tudi kvaliteta "remapa". Zadnje čase sem imel priložnost potegniti dol programe iz čipanih avtomobilov in večina čipov je na ravni malce boljšega tuning boxa. Problem je ker so ljudje leni in se jim ne da ukvarjati z detajli... na koncu pride do tega da se v parih bistvenih mapah povečajo stvari za 5-15% in zapišejo nazaj v ECU. In to je isti šmorn kot bi dal gor tuning box.

Jaz priporočam da se pozanimaš kako so ljudje ki so čipal zadovoljni, in se na podlagi tega odločiš kam boš peljal.
Po mojem mnenju je največ vredno koliko izkušenj ima tuner z določenim motorjem. Pri VAGu ni problema, ker jih obvlada skoraj vsak, ki zna vsaj približno tunat, tudi na internetu je ogromno informacij o čipanju VAG motorjev. Pri JTDjih je zgodba veliko drugačna. So bolj redki, in tudi najti kakšne detajlne informacije je praktično nemogoče. Tako da na koncu ostanejo samo izkušnje... tukaj pa jih imajo nekateri več, nekateri manj, nekateri pa premalo :)

Mislim da je splošno prepričanje da Senica dela dobre stvari za JTDje...
Uporabniški avatar
neyo
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 92
Pridružen: Pe Jan 11, 2008 6:44 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Logatec

pa cena pri senici..?
bikez
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 18
Pridružen: So Jun 06, 2009 9:35 pm

Tudi mene zanimajo cene!

Kaj pa RSR, avtoelektronika ?
Uporabniški avatar
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
Kraj: Ljubljana

neyo napisal/-a:pa cena pri senici..?
meni so pred kratkim po mailu na povpraševanje o ceni poslali ponudbo za 400 EUR.
Uporabniški avatar
Bobo
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 66
Pridružen: So Jan 26, 2008 7:35 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Idrija

Pri RSR-u se da dogovoriti tudi za boljšo ceno - pogoj chipanje v Ribnici.
LP, Bobo
Veso
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 2
Pridružen: Če Feb 21, 2013 7:08 pm

Odločil sem se, da bom v mojo alfo dal čip. Sedaj pa imam eno težavo, in sicer, da ima kolega čip, ki ga je imel v alfi 156 16V, moja 159ka pa je 8V.
A je to kak ovira ali lahko mirne duše vgradim ta čip?

Hvala!
L.p. Matjaž
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Ovira je ta da njegov čip ni prilagojen za avte z DPF filtrom. Če boš dal to na svoj avto boš imel garantirane težave z DPFjem.

Veliko bolj pametno je da se odločiš za pravo čipanje, in ne za tuning box.
Uporabniški avatar
ziga_
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 866
Pridružen: Pe Sep 28, 2012 2:49 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 Sw 1.9JTDm 16V
Kraj: Ljubljana

TribesMan nekaj sem slišal, da imajo 2008+ težave s sklopko in vztrajnikom pri čipiranju. Kaj veš ali drži ali ne? Me muči, da bi na pomlad pripeljal do tebe. Samo nikakor nimam namena menjati sklopko in vztrajnik (zaenkrat vse dela kot je treba). V večini imam za vikend relacijo, se pa najde tudi obdobje bolj mestne vožnje. Kakor sem seznanjen, ni nobenih težav pri čipanju razen sklopka+vztrajnik. Avto je 1.9 16v... Hvala.


Lp
mates
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 185
Pridružen: Ne Jan 29, 2012 9:54 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Za hribom

V eni drugi temi imas pozitiven odgovor na tvoje vprasanje.
Ja imajo. Bolj z kosaro sklopke kot z vztrajnikom.
Jest imam isti letnik isti motor in mam zdej vse novo noter in dela kot je treba.

Problem je v kosari, ki ocitno prehitro popusti. Ce bos vozil po pameti in ga ne pritiskal v poden v nizkih obratih bo vredu.

Pa sori k ni Tribesman :-)
In odAlfala sta domov
Uporabniški avatar
ziga_
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 866
Pridružen: Pe Sep 28, 2012 2:49 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 Sw 1.9JTDm 16V
Kraj: Ljubljana

Jah za njega vem, da res zna in obvlada. Bo pa tudi tvoj odgovor ok :) . Se pravi če že imam kdaj občasni izpad je bolje, da so pristoni malo višji obrati kot pa prenizki :lol: . Mislim, načeloma ne norim okoli. Sem in tja če je avtocesta res prosta se malo prečisti motor, drugače pa okoli 140km/h. In v rebernice (ali podobno) 120-130km/h.
Odgovori
  • Informacija