Povečanje moči/ Chip tuning: JTDm - AR 159/ Brera/ Spider

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Mnja, pred 2008 praktično ni problemov s sklopko, oziroma manj kot 10% avtov ma probleme s sklopko, večinoma tisti z visoko kilometrino. Po 2008 je pa kar nekje 50:50... nevem kaj so spremenil... ampk ni dobro.
Uporabniški avatar
ziga_
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 866
Pridružen: Pe Sep 28, 2012 2:49 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 Sw 1.9JTDm 16V
Kraj: Ljubljana

TribesMan napisal/-a:Mnja, pred 2008 praktično ni problemov s sklopko, oziroma manj kot 10% avtov ma probleme s sklopko, večinoma tisti z visoko kilometrino. Po 2008 je pa kar nekje 50:50... nevem kaj so spremenil... ampk ni dobro.
Zato imam velik dvom ali bi se lotil tega ali ne... Reskirat pa po pravici povedano ne upam. Sam vem da vozim vzorno in lepo ampak še kar sem v dvomih :doubt: . Jaz sem bolj samo za 1100% rešitve, drugače se raje ne lotim.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Obstaja še "vmesna rešitev"... minimalno povečanje navora (vsaj v nizkih obratih) in potem naraščanje tako da imaš max navor okoli 3000-3500rpm in še vedno max moč.

Kuplunga ne bo preveč trpela... je pa res da tudi razlika ne bo tako očitna, sploh med umirjeno vožnjo ko ga ne tiščiš v obrate.
Uporabniški avatar
ziga_
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 866
Pridružen: Pe Sep 28, 2012 2:49 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 Sw 1.9JTDm 16V
Kraj: Ljubljana

TribesMan napisal/-a:Obstaja še "vmesna rešitev"... minimalno povečanje navora (vsaj v nizkih obratih) in potem naraščanje tako da imaš max navor okoli 3000-3500rpm in še vedno max moč.

Kuplunga ne bo preveč trpela... je pa res da tudi razlika ne bo tako očitna, sploh med umirjeno vožnjo ko ga ne tiščiš v obrate.
Načeloma pri nizkih obratih ne rabim več navora in moči (obstoječe stanje mi ustreza), ob kakšnem od mojih izpadov so pa potem tudi obrati visoki in tam bi lahko potem še malo dvignil (potem bi bilo vredu max navor prestavit na okoli 3000rpm, s temu da obstoječi navor pri nižjih obratih ostane). Če je to opcija in bi se ognil težavi sklopke, sem zraven :lol: . Potem me lahko pričakuješ enkrat v pomladi (in ko mi poteče garancija).
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

Če delaš "kot prasica z mehom" lahko uničiš tudi tank. Če imaš občutek za tehniko pa tudi z "čipanim" avtom ne bo problemov. Tudi original sklopka bo spustila, če jo obremenjuješ z največjim navorom. Čipana pač nekoliko prej. Sam se trudim, da v 5 in 6 ne vozim pod 2000 obrati ( pa tudi "na polno" ne pospešujem v tem režimu), kjer je sklopka najbolj obremenjena. Po drugi strani je pa tudi res, da pri prejšnji 166-ki ( 2,4 JTD 20V), nikoli nisem bil pozoren na to, pa je sklopka zdržala 200.000 km, ( nisem bil prvi lastnik..., čipana od 60.000km )
Uporabniški avatar
ziga_
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 866
Pridružen: Pe Sep 28, 2012 2:49 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 Sw 1.9JTDm 16V
Kraj: Ljubljana

166 pa le ni 159. Imam občutek in ne delam kot svinja z mehom (tudi nikoli nisem!). Ampak sam sem bolj ''ziheraš''. Vsaka možnost priti do težave je nesprejemljiva. Tudi sam nikoli nisem pritiskal po gasu pri 2000rpm ali nižje. Vsaj 2500rpm+ če že... Pa še to občasno. Zato imam malo težavo se odločit kako in kaj ker po forumu kar redno berem kako so s temu težave (ali pač pol foruma ne zna vozit???). Ne mislim biti pa tisti, ki bom testni zajček da se vidi ali bo šlo ali ne.
mates
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 185
Pridružen: Ne Jan 29, 2012 9:54 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Za hribom

Tist nacin ki ti ga je Tribes opisal glede cipiranja je naredil pri meni, naj me on popravi, ce se motim.

Takoj med cipiranjem se je pojavila tezava z vztrjanikom in pa sklopko, vztrajnik je tresel med 2000 do nekih 2500 obratov, sklopka pa je obcasno spodrsela od 3000-4000.
Vse samo v primeru, da sem ga zahodil v visji prestavi, tako se tudi naj nebi vozilo. Ko sem ga zahodil od 3000 naprej je bilo vse vredu in je tudi nekako pravilno, da vozis, za moje pojme, ki pa niso nujno pravilni :-)

Sedaj, ko sem zamenjal vse komponente dela tako kot mora. Cipiranje je pac riziko, motor in njegove komponente so dimenzionirane kot so, nekaj rezerve je. Vzakup mors vzet, da se stvari hitreje obrabijo.

Poskusni zajcek ne bos ima kar nekaj ljudi cipiran avto.
In odAlfala sta domov
Uporabniški avatar
ARfan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1101
Pridružen: Ne Apr 11, 2010 5:18 pm
Vozilo: Preoblečen Fiat/Opel

Jah problem je, ker nekateri čipirajo avtomobil z npr. prevoženimi 120-150kkm na verjetno še kaj podlage...Ni čudno, da potem kaj odleti.
Uporabniški avatar
ziga_
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 866
Pridružen: Pe Sep 28, 2012 2:49 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 Sw 1.9JTDm 16V
Kraj: Ljubljana

Moj ima trenutno 70.600km. Kakor sem preveril nima nič podlage (govoril sem tudi z odgovornim za uvoz iz Avto Triglav). Moja Alfa je bila pa last tovarne Alfa Romeo. Mislim, da se tam tega ne bi šli.
mates
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 185
Pridružen: Ne Jan 29, 2012 9:54 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Za hribom

Sej niso italjani prevertl, ampak nasi :D
In odAlfala sta domov
Uporabniški avatar
ziga_
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 866
Pridružen: Pe Sep 28, 2012 2:49 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 Sw 1.9JTDm 16V
Kraj: Ljubljana

Imam fakturo iz Italije, kjer se prevoženi ujemajo. Pri nas ga niso uspeli vrteti. Tako, da edino če je tovarna AR na tem nivoju...
Uporabniški avatar
ARfan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1101
Pridružen: Ne Apr 11, 2010 5:18 pm
Vozilo: Preoblečen Fiat/Opel

Saj ni letelo nate.Bi bilo pa zanimivo slišat pri katerih kilometrih folk na forumu čipera (predvsem tisti, ki jim potem kaj odleti). Z malo občutka ter 70kkm prevoženih te mislim, da nima kaj skrbeti.
Je pa potem za pričakovat, da se bo kakšna stvar hitreje obrabila.
Uporabniški avatar
NejcZ
Alfist
Alfist
Prispevkov: 453
Pridružen: Pe Jan 14, 2011 12:46 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Mozirje

Moj stari JTD je mel prek 200k ko je bil pri Tribesu pa ni bilo nikoli kasneje problemov..
mates
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 185
Pridružen: Ne Jan 29, 2012 9:54 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Za hribom

Ni letelo nate ampak na splosno misljeno, no sej itak ni to bistvo teme.
Jest sem cipiral pri 62 tisoc po stevcu, realno je mel avto takrat okol 80 do 100 jurjev predvsem mestne voznje za sabo.
In odAlfala sta domov
Uporabniški avatar
ziga_
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 866
Pridružen: Pe Sep 28, 2012 2:49 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 Sw 1.9JTDm 16V
Kraj: Ljubljana

Riziko je to ker če se mi kje zahakla in gre k vragu, mi finančno preveč zaškripa (trenutno sem še študent rednega študija). In nisem še pripravljen na to. Poleg tega pa še odplačujem Alfico (so mi večji delež doma posodili za nakup)... Zgleda moram še malo prespati zadevo. Ali prestaviti podvig na lepše finančne čase :D .


Lp
Odgovori
  • Informacija