Moderator: Tehnika moderatorji
Zato imam velik dvom ali bi se lotil tega ali ne... Reskirat pa po pravici povedano ne upam. Sam vem da vozim vzorno in lepo ampak še kar sem v dvomih . Jaz sem bolj samo za 1100% rešitve, drugače se raje ne lotim.TribesMan napisal/-a:Mnja, pred 2008 praktično ni problemov s sklopko, oziroma manj kot 10% avtov ma probleme s sklopko, večinoma tisti z visoko kilometrino. Po 2008 je pa kar nekje 50:50... nevem kaj so spremenil... ampk ni dobro.
Načeloma pri nizkih obratih ne rabim več navora in moči (obstoječe stanje mi ustreza), ob kakšnem od mojih izpadov so pa potem tudi obrati visoki in tam bi lahko potem še malo dvignil (potem bi bilo vredu max navor prestavit na okoli 3000rpm, s temu da obstoječi navor pri nižjih obratih ostane). Če je to opcija in bi se ognil težavi sklopke, sem zraven . Potem me lahko pričakuješ enkrat v pomladi (in ko mi poteče garancija).TribesMan napisal/-a:Obstaja še "vmesna rešitev"... minimalno povečanje navora (vsaj v nizkih obratih) in potem naraščanje tako da imaš max navor okoli 3000-3500rpm in še vedno max moč.
Kuplunga ne bo preveč trpela... je pa res da tudi razlika ne bo tako očitna, sploh med umirjeno vožnjo ko ga ne tiščiš v obrate.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 19 gostov