Težave z zagonom motorja / Ne vžge - 1.9 JTDm 16V

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7813
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Saj res. Diši res morda po kakem senzorju... Malo mi je sumljivo, da obrate prikaže komaj čez nekje 5 sekund. Lahko kje dobiš kakšen dober senzor glavne gredi in poskusiš zamenjati? Ne bi smelo biti verjetno huda težava zamenjati testno.
Uporabniški avatar
S-trMa
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 119
Pridružen: Če Jul 02, 2015 10:47 pm
Vozilo: AR MiTo 1.4 16V
Kraj: Šentjernej

Ne boš verjel, sem že probal.
Sekret italijanski.
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7813
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Morda potem res še senzor odmične (camshaft), ampak ne vem, če bi zaradi tega avto med vožnjo ugasnil :-k
mateo87
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 32
Pridružen: Pe Okt 26, 2018 1:08 pm
Vozilo: 159 2.0jtdm 2011

Verjetno ni električno ugasnu med vožnjo? Al je?Ampak verjetno sam ni več se odzivu na gas?
Uporabniški avatar
S-trMa
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 119
Pridružen: Če Jul 02, 2015 10:47 pm
Vozilo: AR MiTo 1.4 16V
Kraj: Šentjernej

Ni "električno" ugasnil, če prav razumem vprašanje. Pač crknila je mašina, servo in kar je povezano s tem. Armatura in lučke so gorele. Injektorji ne dobijo komande, senzorji pa delajo vsi.

Bomo poskusili z menjavo računalnika. Druge ideje več ni.
Sekret italijanski.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Hmmm... zdej sem se spomnil enega absurdnega primera ki se je zgodil pred leti.

Na glavni gredi je počil obroček s katerega senzor bere obrate, posledično motor ni vedel kje je TDC... obrate je kazal pri verglanju, vžgal ni.
Ne spomnim se edino ali je takrat motor vrgel ven napako za senzor obratov ali ne...
Uporabniški avatar
S-trMa
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 119
Pridružen: Če Jul 02, 2015 10:47 pm
Vozilo: AR MiTo 1.4 16V
Kraj: Šentjernej

Obroček se ni vrtel, obrate je pa vseeno kazal? Prav razumem?
Sekret italijanski.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Obroček se je vrtel, ampak ni bil na pravi poziciji, pa tudi imel je dodatno "anomalijo" v signalu.

Zadevo se da diagnosticirati samo z osciloskopom...
Če je obroček normalen je na signalu viden samo "preskok" označen z modro na spodnji sliki...
Pri počenem obrčku pa je viden še dodaten pulz ki je označen z rdečo.

Gledam stare maile in kakor vidim ni bilo prisotne napake za senzor, in tudi obrate je motor kazal, le nekoliko nižje, vžgal pa ni.

Slika
Slika
Uporabniški avatar
S-trMa
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 119
Pridružen: Če Jul 02, 2015 10:47 pm
Vozilo: AR MiTo 1.4 16V
Kraj: Šentjernej

Hm. Ja obrati si rekel, da so malo majhni, ampak avto je po posluhu čist normalno verglal. A tale graf lahko z mojim multieuscanom pogledam?
Pa bi zaradi tega crknil avto med vožnjo?
Sekret italijanski.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Ne, ne moreš tega gledat s testerjem, to moraš do elektronika, ki ti bo z osciloskopom pomeril signal ki pride iz senzorja...

Ja, zaradi take napake bi motor takoj ugasnil.
Uporabniški avatar
S-trMa
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 119
Pridružen: Če Jul 02, 2015 10:47 pm
Vozilo: AR MiTo 1.4 16V
Kraj: Šentjernej

OK. Pregled napak in update.

- senzor pritiska črpalke dela
- pritisk črpalke 250 - 400 bar
- senzor obratov dela
- pregledan obroček na gredi pod senzorjem obratov s kamero, obroček je cel, manjkata 2 rebri na mestu TDC
- zamenjan računalnik
- motor je v fazi
- kompresija 25 bar na vseh cilindrih
- injektori ne dobijo signala (ne v parametrih, ne na voltmetru, niti 1,2V žarnica ne posveti)
- karkoli odklopim (kateri koli senzor, maf itd itd) takoj pokaže napako

Avto ne vžge. Kaj naj, na odpad odpeljem?
Sekret italijanski.
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1630
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

Senzor na odmični se je kaj preverilo? A imobilizator (koda ključa) funkcionira?
Če je ravno, ni zabavno.
Uporabniški avatar
S-trMa
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 119
Pridružen: Če Jul 02, 2015 10:47 pm
Vozilo: AR MiTo 1.4 16V
Kraj: Šentjernej

moofdi napisal/-a:Senzor na odmični se je kaj preverilo?
Da.
moofdi napisal/-a:A imobilizator (koda ključa) funkcionira?
Da. Zamenjan računalnik, preiskušeno še z rezervnim ključem.
Sekret italijanski.
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1630
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

Ok. Sprašujem ker sta senzorja na glavni gredi in na odmični.

Podobne napake se spomnim nedolgo nazaj na forumaševem Mitu. Avto ni vrgel nobene napake. Vse je bilo ok. Vrtela, nobene napake v ecu, vžgala pa ni. Na koncu je bil slab stik na pinih na spodnji strani škatlice z releji in varovalkami v motornem prostoru. Z zgornje stvari napake ni bilo videti. Mogoče preverit še tam.
Če je ravno, ni zabavno.
Uporabniški avatar
S-trMa
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 119
Pridružen: Če Jul 02, 2015 10:47 pm
Vozilo: AR MiTo 1.4 16V
Kraj: Šentjernej

Sem še enkrat predrkal vse konektorje okoli relejev in varovalk, vse varovalke pregledal itd., brez uspeha.
Danes pride nekdo, ki bo naredil še imooff. Menda obstaja več variant, al kaj, pa bo vse probal. Ne vem točno, kaj bo počel.
Sekret italijanski.
Odgovori
  • Informacija