potem pa sem imel neke opravke sem šel na AC naredil cca 80km naslednji dan in naslednji teden in sedaj je že več kot en mesec brez težav... zgleda je bil DPF zabasan ??
pojdi na morje pa boš pol videl ko boš prišel nazaj
LMM sigurno ni. LMM se prej pozna po nižjih zmogljivostih med vožnjo, ne pa med vžiganjem motorja.
Poznam še enega, ki ima isti avto in popolnoma isti problem. Ko je zelo mraz vžge BP, samo pritisne gumb na kratko in vžge sam. Če pa recimo avto po vožnji stoji par ur in je komaj še topel motor (20-30°) pa mora držati gumb za zagon, da motor vžge tako kot treba...
EGR ni krivec za to, ker sva ga izklopila in ni bilo razlike. Grelne svečke so OK. Vsi ostali parametri delovanja motorja so tudi OK.
Tako da ni neke ideje kaj točno je vzrok za ta problem.
TribesMan napisal/-a:LMM sigurno ni. LMM se prej pozna po nižjih zmogljivostih med vožnjo, ne pa med vžiganjem motorja.
Poznam še enega, ki ima isti avto in popolnoma isti problem. Ko je zelo mraz vžge BP, samo pritisne gumb na kratko in vžge sam. Če pa recimo avto po vožnji stoji par ur in je komaj še topel motor (20-30°) pa mora držati gumb za zagon, da motor vžge tako kot treba...
EGR ni krivec za to, ker sva ga izklopila in ni bilo razlike. Grelne svečke so OK. Vsi ostali parametri delovanja motorja so tudi OK.
Tako da ni neke ideje kaj točno je vzrok za ta problem.
Točno tako je pri meni... če kaj zveš me kontaktiraj, da porihtamo...