Imam iste probleme kot uporabnik "đokc". Nevem zakaj bi bil kriv štarter, ker go vžigam avto mrzel, topel, ali ko se avto shladi na cca. 20 stopin, štarter vrti skoz z enako hitrostjo in se mi ne zdi, da bi bil v tem problem. Zanimivo je to, da avto ko je mrzel recimo so zunanje temperature pod 5 stopin vžiga normalno, ko je avto ogret vžiga normalno. Problem nastane v naslednjih razmerah, ko avto stoji cca 3-4 ure po vožnji in če je zunanja temperatura okoli 15-20 stopin (nevem kako je pri višjih temperaturah, ker zunaj še ni blo bolj toplo), avto vergla v prazno tako, da ga moram prekiniti z tipko. V drugem poskusu navadno vžge ampak tudi ne takoj, zaganjalec pa vrti čisto normalno.
Če je res kriv zaganjalec mi naj nekdo to strokovno razloži
?
Zanima me še nekaj ali je kdo imel podobno težavo? Razen zgoraj napisanih
Rele grelnih sveč, delovanje mi je razložil "mojster tribesman", v zvezi tega me zanima, je mogoče, da rele nedobi pravega podatka o zunanji temperaturi (ker ko je zunaj mrzlo spirala za svečke na armaturi gori cca 5 sekun in avto kresne v prvo, ko pa avto stoji nekaj časa cca 3-4 ur, ko dam kontakt spirala samo posveti in ugasne kot pri ogretem motorju in avto vergla v prazno), ker ko je avto ogret svečke delajo le z delno močjo cca 50 stopin.
Ima kdo mogoče za posoditi omenjeni rele alfa 159 1.9jtd 120PS 2010 letnik, če je res kaj narobe z njim, ga bi tako in tako kupil.(Kontakt na ZS.)
Hvala vsem za pomoč in informacije.