Hmnja, prvo je da so obrati motorja prenizki, z 200rpm nevem če bo vžgal, rabi pomojem min. 250rpm...
Lahko da je zdaj samo že prazen aku, in da ni to glavna težava, samo nekaj mu sigurno ni všeč, ker vbrizg nafte je 0, torej računalnik ne da signala za vbrizg.
Drugo je pretok zraka med verglanjem nekaj čudno skače gor/dol, sicer lahko da je posledica nizke hitrosti motorja in da MAF zazna "valove" pretoka zraka.
Lahko probaš izklopit MAF senzor, če bo kaj drugače.
Je katera od temperatur previsoka ali prenizka (fuč kateri od temperaturnih senzorjev)?
Poglej vse parametre za temperature, če so približno taki kot morajo biti, glede na to da avto več dni ne laufal morajo biti vsi okoli temperature okolice.
Senzor obratov je na glavni gredi. Na odmični gredi je en drugi senzor (tudi pomemben ). Ko sem diagnosticiral svojo 156 sem tudi prebral, da mora imeti vsaj 250 obratov pri vžigu, tako da morda za začetek lahko očistiš starter.
Bom pogledal še tisti senzor.
Drugače obrati niso krivi. Že s precej manj obrati (slabšim akumulatrojem) je BP vžgal. Manj obratov je bilo, ker je bil aku že zmatran. Zdaj je napolnjen.
Avto je crknil med vožnjo.