Jaz bi prišel sam se mi nelup do ljubljane vizit pa še na izmene delam...
Drugače pa sedaj ko je bol mrzlo vžiga čist normalno do temperature 8 stopin kukr je tam do 17 pa ku kaka stara baba pomojem more temperaturni senzor zajebavat sam nevem je to na releju grelnih svečk al kje?
Lp mene zanima ce je imel kdo podoben primer. Gre se za alfo 159sw 1.9jtdm 2006 letnik.avto mi je normalno do zdaj sel,vceraj sem avto samo prestavil cca 100m in ne vzge vec, na testerjo je pokazalo napako in sicer p2294(napake ni slo zbrisat).varovalke so vse ok.pa pumpa se ne slisi vec ko se vstavi kluc,prej se je. Ce ima kdo kaksno idejo ?
Preveri konektor na regulatorju tlaka goriva na črpalki za gorivo...
Verjetno imaš slab stik, in računalnik ne more dvignit pritiska goriva.
To da napake ne moreš zbrisat je znak da je napaka prisotna, oziroma da ni električnega stika do regulatorja na common rail črpalki.
Če ne drugega vzami konektor dol in ga malo preguncaj gor-dol...
Na crpalki sem vceraj scistil kontakte pa ne deluje..a je mozno sam tisti ventil zamenjat al je potrebno zamenjat celo crpalko..crpalka pride cc1000e :s
Mozno da je tudi da je fuč ventil... čeprav to nisem še doživel...
Še eno vprašanje. Ima tvoj avto 2 regulatorja tlaka goriva?
Je na common railu (kovinska štanga na katero gredo cevke do injektorjev) en ali dva priključka?
Če imaš na common railu samo en priključek, je to senzor za pritisk goriva (ponavadi na desni strani).
Če je še en konektor na drugi strani (pri jermenih) je to drugi regulator. Če imaš dva regulatorja preveri še kontakt na tem drugem...
Ampak če pravi, da električne pumpe ne sliši (pa jo običajno je), ni to okrog cr napačno mesto iskanja napake?
Ali zaradi detektirane napake na regulatorju ali senzorju cr tlaka ne pusti vklopit elektro pumpo?
Kak signal (tlak) pa diagnostika pokaže na cr senzorju?
Kontakti so vsi ok,tam kjer gredo na injektorje ima samo en prikljucek..sem pa vceraj sprobal da sm v lijak naliv gorivo pa z cevko napeljal direkt na common rail da bi vsaj vzgal..pa nic od nic
Zaradi tlaka v črpalki ne boš dobil napake na električni napeljavi do regulatorja tlaka goriva.
Če ni napaka na konektorju regulatorja, in če je regulator samo en, potem kar začni iskat težavo na električni napeljavi.
Najdi katere žice gredo od senzorja do računalnika in preveri če so imajo stik.