Če senzor tlaka crkne, avto ne bo vžgal. Ne vem pa kako je z napako v takem primeru.
Iz odčitane vrednosti bi se morda kaj razbralo. Predvidevam, da bi se moral med zaganjanjem tlak vsaj malenkost se spreminjat (tudi če elektro pumpa ne dela) ako je senzor vsaj malo živ...
Taprave tezave se nismo cist nasli..ko priklucimo pumpo iz keslna avto vzge in lavfa...sumimo na regulator pritiska na crpalki...ker kaze na testerjo 3 napake ker smo vceraj se na en drug testr priklopili..pokazalo je rele(rele zmerjen deluje) pumpa v keslno(stestirali deluje),elektrika do regulatorja pritiska goriva deluje..sam nevemo ali ima ta regulator ki je na crpalki kaj veze da ne zazene pumpe v keslno???
Rele po "meritvah" ne nujno kaže pravega stanja.
Če bi ecu pogojeval rele elektropumpe, bi zelo verjetno pogojeval tudi vbrizg, torej motor nikakor ne bi laufal.
In zdi se mi, da imaš mehanika, ki ima sicer par nekih univerzalnih diagnostik, s katerimi pa ne zna delat oz. jih uporabljat...
Problem resen..danes sem sel po avto..bil je kabel oksidiran(prezrt,počen) ki gre do pumpe na keslnu..da so ga potem celega zamenjali...zelo zadovoljen )
Zdravo!
Sem lastnik AR 159, jtdm 110 kw, letnik 2006, 226000 km.
Pri vžiganju mrzlega motorja potrebuje dva ali tri cikle, da vžge. Ob tem se momentalno močno belo-sivo pokadi. Med vožnjo ni težav, ko je motor ogret, vžge normalno, brez kajenja.
Verjetno šobe?
Antifriz ne zginja, se pa včasih med vžiganjem pojavi napaka "previsoka temperatura hladilne tekočine", kazalec za temperaturo gre do maksimuma in nazaj.
Enake težave se pojavljajo, ko je zunaj -10 ali pa sedaj, ko je skoraj 30. Ko se motor segreje na delovno temperaturo, pa nekako dve uri normalno vžge. Se mi pa zdi, da ponavadi črpalka za nafto predolgo dela (cca 6 sekund) pred vžigom. Občasno pa je ta interval precej krajši (2-3 sekunde).
Svečke so nove, bom probal z novim akumulatorjem. Čeprav naj bi bil načeloma še dober.. Za rele pa nisem prepričan, če ga je pregledal.. Bom vprašal mehanika