Eni kar nekaj klobasate
kot sem to že omenil nxxx "let" nazaj...
Sam imam odstranjen DPF filter in na tehničnem okrog plinov ni nobenega problema. Ampak, če model vidi "spet odvisno kak dan imam) da le tega ni, te avtomatsko vrže - tukaj ni debate - eni klobasate, sej avto naredi zarad plinov itd...ja naredi, vendar je vse odvisno od "tehnika", kak ima dan, a ne
. Vse je odvisno na kerga naletite in pa kje - to pa tudi zato, ker avto je "gledano iz ptičje perspektive" tehnično neizpravno vozilo, to pa zato ker le ta iz tovarne ni prišel brez njega ampak z njim (sta dober par, a ne
). Ker pač nočem riskira (to pa zato, ker pooblaščenci tehničnih imajo skupno bazo, in če te prvi vrže zaradi DPF-ja, potem takem, kamorkoli boste šli na tehničnega drugam, bo vsak videl zakaj si bil "vržen" - tak da) se raje dogovorim " z angelom" v naprej in mu povem (no, sej itak že ve
) da ga nimam, in le tega opravim BP - da nav pomote, gre samo za DPF...ostalo mora itak bit vse izpravno tkao kot se zagre, zavore, ročna, amortizerji, itd...vse kar spada zraven. Če pa imate filter gor (prevrtanega) pa načeloma ni problema - ah ja, saj se ne vidi...aha, spet je odvisno na koga naletite
tak da, k eni pravte, grem in naredim
bi te prav rad vidu...oz. naslednjič ko greš bom zraven...in greva na tehnični pregled, kjer nobeden ne pozna nikogar
..pa da vidim, če te bo spustil skozi
, iz vonjem pomaranče iz avzpuha
res pa je tudi, da je bilo (ja vem, tok malo) tehničnega lažje opraviti že cca. 1-2 leti nazaj in več. Ker pač na cesti ni bilo toliko vozil z DPF-ji oz. niso niti dajali tok pozornosti (na tehničnih). Dan danes, k pa to že naredi skoraj vsak drugi, in pa s tem imajo tudi malce več izkušenj, mi verjemite da vržžejo tudi uč na "lonec za golaž - DPF"
Fiat ePER - Spar parts catalog