Odstranitev DPF filtra - 2.0 JTDm

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

mkavci9
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 233
Pridružen: Ne Sep 03, 2006 7:07 pm
Vozilo: Alfa 159SW 2.0 JTDm
Kraj: primorska

ok,, hvala.

Kolkr vem in kolker sem na MultiEcuScanu videl, ta avto dela kar pogosto regeneracijo. Na 200 km recimo. V primeru da odstranim cev čez vikend na primorskem, pa potem moram 100km do Ljubljane, pa pol na šiht,, pa recimo v najboljšem primeru maš ti v ponedeljk popoldne čas za preprogramiranje...

Kar me zanima je to,, kaj se zgodi,, če ni dpf filtra, avto pa bi rad delal regeneracijo?
rock n' roll
Uporabniški avatar
B_U_R_I
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1017
Pridružen: So Jul 13, 2013 12:18 pm
Vozilo: AR 159 SW 2.0 JTDm

Avto dela regeneracijo, ko prejme informacijo, da je DPF filter zabit. Če ni DPF filtra, te informacije načeloma ne bi smel dobit kar tako ...
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

DPF regeneracija se ne izvaja samo na osnovi podatka o diferencialnem tlaku na DPFju, ampak ima ECU notri tudi nek "števec" ki nekako šteje in akumulira podatek o sajah v DPFju glede na način vožnje.

Tako da bo vsakih 300-500km DPF vseeno začel regeneritat, tudi če boš brez filtra.
Seveda bodo sledile napake in lučke, pa mal se bo kadilo za teboj... nič narobe, pač ne tiščat avta takrat pa je to to.
mkavci9
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 233
Pridružen: Ne Sep 03, 2006 7:07 pm
Vozilo: Alfa 159SW 2.0 JTDm
Kraj: primorska

aha, hvala za obrazložitev!
rock n' roll
Uporabniški avatar
pekidi
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 198
Pridružen: Po Feb 05, 2007 7:56 am
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Eni kar nekaj klobasate :-)



kot sem to že omenil nxxx "let" nazaj...

Sam imam odstranjen DPF filter in na tehničnem okrog plinov ni nobenega problema. Ampak, če model vidi "spet odvisno kak dan imam) da le tega ni, te avtomatsko vrže - tukaj ni debate - eni klobasate, sej avto naredi zarad plinov itd...ja naredi, vendar je vse odvisno od "tehnika", kak ima dan, a ne :-). Vse je odvisno na kerga naletite in pa kje - to pa tudi zato, ker avto je "gledano iz ptičje perspektive" tehnično neizpravno vozilo, to pa zato ker le ta iz tovarne ni prišel brez njega ampak z njim (sta dober par, a ne :-)). Ker pač nočem riskira (to pa zato, ker pooblaščenci tehničnih imajo skupno bazo, in če te prvi vrže zaradi DPF-ja, potem takem, kamorkoli boste šli na tehničnega drugam, bo vsak videl zakaj si bil "vržen" - tak da) se raje dogovorim " z angelom" v naprej in mu povem (no, sej itak že ve :-)) da ga nimam, in le tega opravim BP - da nav pomote, gre samo za DPF...ostalo mora itak bit vse izpravno tkao kot se zagre, zavore, ročna, amortizerji, itd...vse kar spada zraven. Če pa imate filter gor (prevrtanega) pa načeloma ni problema - ah ja, saj se ne vidi...aha, spet je odvisno na koga naletite

tak da, k eni pravte, grem in naredim

bi te prav rad vidu...oz. naslednjič ko greš bom zraven...in greva na tehnični pregled, kjer nobeden ne pozna nikogar :-)..pa da vidim, če te bo spustil skozi :-), iz vonjem pomaranče iz avzpuha :-)

res pa je tudi, da je bilo (ja vem, tok malo) tehničnega lažje opraviti že cca. 1-2 leti nazaj in več. Ker pač na cesti ni bilo toliko vozil z DPF-ji oz. niso niti dajali tok pozornosti (na tehničnih). Dan danes, k pa to že naredi skoraj vsak drugi, in pa s tem imajo tudi malce več izkušenj, mi verjemite da vržžejo tudi uč na "lonec za golaž - DPF" :-)




Fiat ePER - Spar parts catalog
Slika
Zadnjič spremenil pekidi, dne Pe Okt 16, 2015 9:04 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
SIMONCELLI
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 176
Pridružen: Sr Jun 17, 2015 10:10 am
Vozilo: alfa 159 2.0jtdm

ja na 2.0 bolj teško k je zaprt s pokrovi tako da če ga daš vn se nevidi nč razn če bi šli kaj mert tega pa še nimajo
mkavci9
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 233
Pridružen: Ne Sep 03, 2006 7:07 pm
Vozilo: Alfa 159SW 2.0 JTDm
Kraj: primorska

....pač sprašujem ker me zanima. Če pa ti je težko samo brat,, jebiga.

Verjetno imaš ti prejšnjo generacijo motorja, kjer je to že preverjeno in utečeno. Konc koncev pa hvala za konstruktivno mnejnje glede tehničnih. Mene tehnični ne skrbi, ker poznam mojstre tam in konc koncev pa DPF ne bom stran vrgel, in ga v skrajnem primeru dam spet gor.


Pač raje se prej prepričam, kot zajebem motor na 8 jurjev vrednem avtu.
rock n' roll
Uporabniški avatar
pekidi
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 198
Pridružen: Po Feb 05, 2007 7:56 am
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

mkavci..


tako sem jaz naredil...moj DPF počiva v kleti in čaka (upam da ne bo dočakal :-)) da ga ponovno zmontiram :-)



za info:

skupna baza (k sem jo omenjal na prejšnjem post-u) pa temelji predvsem zaradi km prevoženih (in pa posledično zaradi tega, potem temu tako tudi druge stvari, kot so DPF, in ostalo...). Vendar poznam pa primere, k avto zapelje na tehničnega z npr. 70k km, čez eno leto jih ima krepko čez 80k, vendar ko pride na tehničnega ima pa npr. 71.5k km. In ko se to vozilo prodaja, se prodaja npr. z 73k km (realno pa jih ima krepko čez 100k), vendar novi lastnik je čisto zadovoljen (ja seveda, zakaj pa ne bi bil), saj npr. na papirjih tehničnih pregledov vse "štima" v piko :-)

Tak da, ne se 100% zanašat na njihove podatke. :-)...saj oni niso v tem primeru nič krivi....kaj čmo, vedno se najde kaka "luknja" v sistemu, tako pač je to :-)




Fiat ePER - Spar parts catalog
Slika
mkavci9
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 233
Pridružen: Ne Sep 03, 2006 7:07 pm
Vozilo: Alfa 159SW 2.0 JTDm
Kraj: primorska

No, tud jaz sem odstranil to nesnago od DPF ja na moji 159 2.0 170 konjev. Kupil sem najbolj poceni cev na ebayu, odstranil DPF in montiral cev. Morma rečt da je kar neki šraufanja, tko,,ene aktivne 4 urce.
Potem sem se zmenil z Tribesom, da mi je vse skupi preprogramiral, "pozabil" še EGR. in to je to.
Moram rečt, da sm zelo zadovoljen z rezultati. Avto očitno bolj diha, lepše se je voziti po mest, ker ni več izrazitega delaya in čakanja da turbina odpre.
Zvok je malo drugačen,, iz avspuha mislim., Malenkost bolj bobneč in v leru bolj rezek. Nič hujšega. Pač zdaj je samo zadnji lonec, drugače je avspuh prazna cev.
Na začetku je bilo malo črnega dima, zdaj se je avto očitno že spucal in ne kadi več nič.
Predvsem mi je všeč to, da avto ne bo več tako zasajan in zamorjen.
rock n' roll
SIMONCELLI
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 176
Pridružen: Sr Jun 17, 2015 10:10 am
Vozilo: alfa 159 2.0jtdm

danes se mi je pojavlo pred regeneracijo da se je motor začel zaganjat par minut je prov hecno laufal pa zdi se mi da je malo smerdelo po zažganem zej trenutno,ko je regeneracijo speljal je vse normalno zakaj to mi ni jasno
Uporabniški avatar
pekidi
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 198
Pridružen: Po Feb 05, 2007 7:56 am
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

kokr se jaz spomnim, ko sem imel še DPF, je to kar si naštel vse normalno..

ko se le ta izvede, je motor postal malce bolj glasen, tresoč - mislim na če si/ boš malce bolj pozoren, na mestu npr. pri semaforju, boš morda občutil rahle treslaje/tresenje, odzivnost vozila postane slabša, poraba (da ne govorim - meni je zelo rad delal regeneracijo, kadar sm se vozil na hlapih)...in pa sam vonj je bil po zažganem, kot da se mi je avto vnel...to je vse normalno

Ko se regenracija konča/ustavi, se vse skupaj umiri

Na Alfah 159, kadar se regenracija sproži, je to možno opazit na cagru za turbino
Med vožnjo, ob odstranitvi noge iz padala za gas, se cagar za turbino premika počasi navzdol, ko pa se sproži regeneracija, pa le ta pade dol k šus..ko pa neha z regenracijo, le ta ponovno postane idzive (kar pomeni, da se cagar ponovno premika "normalno"/počasi)

na hitro napisano, upam da bo možno razbrat kaj hočm povedat, več pa v videu

video:
Slika



Fiat ePER
Slika
Zadnjič spremenil pekidi, dne Pe Dec 04, 2015 2:11 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
SIMONCELLI
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 176
Pridružen: Sr Jun 17, 2015 10:10 am
Vozilo: alfa 159 2.0jtdm

pikidi to mi je vse jasno gdaj začne regeneracijo.ampak nigdar se mi ni zaganjal da bi obratomir kr skakal gor pa dol danes prvič
Uporabniški avatar
pekidi
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 198
Pridružen: Po Feb 05, 2007 7:56 am
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

pikidi to mi je vse jasno gdaj začne regeneracijo.ampak nigdar se mi ni zaganjal da bi obratomir kr skakal gor pa dol danes prvič

aha, da se regenracija sproži, so zato potrebne mislim da tri ali štiri stvari

- ogret motor,
- obrati motorja
- zabitost filtra (senzor pove stanje) - nakar se sproži regeneracija..itd..

po vseh teh stvareh se potem takem začne regeneracija. Če vse deluje normalno, potem takem naj bi regeneracija potekala na vsakih cca. 500-700km. Seveda ima tukaj tudi vplil, mestna, itd..vožnja.

Poznam primer, k se je alfistu delala regenracija na cca. vsakih 200km, to pa zato, ker motor ni bil glih v dobrem/zdravem stanju..

ampak nigdar se mi ni zaganjal da bi obratomir kr skakal gor pa dol danes prvič
mogoče šobe/injektorji

Imaš morda možnost izmerit delovanje injektorjev, ampak meritev deli pri ogreti mašini :-)
SIMONCELLI
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 176
Pridružen: Sr Jun 17, 2015 10:10 am
Vozilo: alfa 159 2.0jtdm

mogoče tudi šobe čeprov malo hecno.
Uporabniški avatar
pekidi
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 198
Pridružen: Po Feb 05, 2007 7:56 am
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

najboljš da preveriš, in če so ql, potem takem to izključiš iz problema

:D
Odgovori
  • Informacija