Vse spodnje roke, ki sem jih gledal so TWR-jeve. Najcenejšo (v SLO) sem našel za 173 EUR, drugje pa so v povprečju okoli 240 EUR in najvišja cena 280 EUR. Nekoliko mi je nenavadno, da se cene tako močno razlikujejo. Original pri Stepančiču stane 340 EUR, TWR v rangu povprečja, obnovljena pa okoli 140 EUR (nisem povsem siguren, ker je ne mislim imeti).
Sem pa že dobil podatek, da so spodnje roke enake ne glede na letnik 159-ke.
sprednjih spodnjih rokah tudi obstaja razlika glede na letnik izdelave (alu - žel. premnik), tako kot pri zgornjih. Sprašujem, ker je razlika med prodajalci TRW-jeve roke tudi več kot 100 EUR.
Nekaj dni mi spredaj pri avtu nekaj cvili kot jogi v študentskem naselju.
Peljem avto na AMZS in enem fušarju, kjer vsi ugotovijo, da so amortizerji ok in podvozje brez nekih vidnih znakov uporabe torej bp.
Hm, le kaj bi lahko bilo.
Pojavilo se je naenkrat, potem ko smo spredaj dvignili avto in presraufalj kolesa gor dol.
Jutri bo vse mokro, bomo videli.
Ce je slucajno roka pa takoj zamenjat In to z novo.
Sam ce so avto dvignili in pajsali, pa ni bilo nic videti mi ie tud cudno. Torej bi lahko podvomili v sam namen tehnicnih pregledov.
Pri meni je bila za to škripanje kriva spodnja leva roka (če gre za enako škripanje). Škripanje je bilo očitno ob suhem vremenu in po daljši vožnji po avtocesti, ob mokrem vremenu pa je bilo bolje. Slišalo se je tudi, ko sem avto zanihal na mestu. Ker roka še ni imela lufta, sem v gumico pri kolesu naredil luknjico in vanjo našprical WD40. Dvakrat sem ponovil postopek v cca. 6 mesecih, nato pa sem roko menjal (TWR sem najceneje dobil v CE). Sedaj, ko je topleje je mogoče boljše našpricati s silikonskim sprejem ali pa vbrizgati mast z injekcijo.
alfasan napisal/-a:Jutri bo vse mokro, bomo videli.
Ce je slucajno roka pa takoj zamenjat In to z novo.
Sam ce so avto dvignili in pajsali, pa ni bilo nic videti mi ie tud cudno. Torej bi lahko podvomili v sam namen tehnicnih pregledov.
zanimive teorije škripanja.
Danes ni nič bolje, ko je dež.
Škripa tudi, če avto zaniham z roko (manj). zaškripalo je tudi,ko so na AMZS na tehničnih pregledih spredaj dvignili avto.
Mogoče gre res za kakšno banalnost. Ker poka pa čisto nič, ko se vozim.
Nasel razlog skripanja.
No, ne jaz, Tribes je naseL.
Posprical sem z WD silikonskim sprejem in skripanje je izginilo.
nikjer pa nobenega lufta, to mi je cudno.
Takoj ko se pojavi luft grem menjat.
Sem gledal, L in D roka nista enaki. Na levi je tudi en ek oz. luknja z nekim navojem, na desni tega ni.
Cemu sluzi tista luknja?
alfasan napisal/-a:Nasel razlog skripanja.
No, ne jaz, Tribes je naseL.
Posprical sem z WD silikonskim sprejem in skripanje je izginilo.
nikjer pa nobenega lufta, to mi je cudno.
Takoj ko se pojavi luft grem menjat.
Sem gledal, L in D roka nista enaki. Na levi je tudi en ek oz. luknja z nekim navojem, na desni tega ni.
Cemu sluzi tista luknja?
in kaj ti je škripalo? jaz tudi nimam lufta nikjer škriplje pa...
V mojem postu je bilo govora o zgornjih rokah. Torej kontekst je usmerjen tja.
Vse smo preruksli in spajsali in nikjer lufta, potem sem pa silikon vzel posprical gumice zanihal avto in skripanja ni vec.
seveda rok še ne bom zamenjal, dokler ne bodo imele lufta. Takoj ko bodo izven tolerance pa jih bom zamenjal takoj. Strosek za obe z menjabo in optiko predvidevam da bo cca. 250-300 eur.
Upam na manj.
men tud zgornje škripajo... na servisi so gledali lufta nimajo, za šripanje pa kao nemorejo nič naredit, ko bojo dobilo luft jih je potrebno menjat. Kako si pa zgoraj pošrpical s silikonom... jih moreš ja dol vzet
da odznotraj puše podmažeš.