Pokanje po podvozju - AR 159

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Če bi bilo vseeno, bi ne šli v tako minimalne spremembe tako materiala kot tudi oblike! Še manj pa bi prodajali oba izdelka za različna modelna leta. Če je izdelek št. 2 narejen za lažji avto, potem 100% ne prenese tolikšnih sil in obremenitev kot izdelek št.1, ki je močnejši, večji in trši.

Sem prepričan, da ko namestijo na avto prave roke bodo težave čudežno izginile. Lahko pa še naprej gor nameščajo neprimerne roke in greste pošiljat stvari v laboratorije, na rentgene, v parlamentarno preiskavo in kaj vem še vse ... Meni se zdi, da je prva pot veliko lažja, hitrejša in predvsem cenejša.
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Od vseh prodanih rok TRW za 159 nikoli do sedaj nobenega problema pri nobeni stranki.

Je pa praktično obvezno po številki šasije v EPER preverit katere zgornje roke so vgrajene, ker programi TecDoc, ter vse ostale B2B varjante niso vredne nč! Napačen podatek vsak drugi! Drugače bi se velikokrat lahko pripetilo, da bi napačne roke dobile stranke.
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
GORA
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 740
Pridružen: Ne Nov 25, 2007 11:06 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa 159 SW 2.0JTDm TI & Alfa 75 1.6ie
Kraj: Ljubljana

Pri meni v Sidemovemu katalogu lepo piše,da je ena kat.št.roke do letnika 2/2009 in druga od tega datuma naprej.
Uporabniški avatar
smukc
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1376
Pridružen: Ne Avg 19, 2012 5:10 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Krško

GORA napisal/-a:Pri meni v Sidemovemu katalogu lepo piše,da je ena kat.št.roke do letnika 2/2009 in druga od tega datuma naprej.
Moja je bila 5mesec 2008 pa je imela že nove roke sepravi po tvojem katalogu bi dobil napačne ! edina in pravilna pot je takšna kot jo je napisal Filip... :wink:
- Ex 2005 156 GIUGIARO 2.4JTDm
- Ex 2008 159 SW Ti
- 1989 75 V6 3.0
- Ex 1971 GT Veloce 1750
- Ex 1978 giulietta 1300
vučko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 151
Pridružen: So Jun 19, 2010 2:46 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ajdovščina

No, na leta proizvodnje se ne gre zanašati običajno je važen podatek o številki šasije kot omenja kolega zgoraj. Po slikah sodeč (če so to "nesrečnikove" :) ), če prav vidim je premnik aluminijast? (verjetno tudi vilica roke amortizerja), se pravi da je nameščena roka (novejša) ustrezna. Glede sil in tanjšanja materiala, ker so avtomobilu skupno vzeli 40 ali 50 kg nima nobene veze, ker dimenzioniranje podvozja za 1690 ali 1650 kg pač ne opravičuje tanjšanja materiala na teh mestih. Pri enaki geometriji vpetij in podvozja (ročice in sile) so razlike v silah na roke ali puše nemerljive povrh vsega mora biti tudi varnostni faktor primeren sunkovitemu gibanju v ostrih ovinkih, ko je obremenitev podvozja največja. Aluminij posebej "tisti trši", s katerim zamenjujejo železne dele ima manjšo rezervo med skrajno točko linearnega raztezka in odpovedjo materiala, kot pa običajno železo, ki se ob pretegu lažje deformira. Iz čistega "mehkega" aluminija takih rok ne bi delali, ker bi za želeno togost potrebovali vsaj 3 ali 4 kratni voumen to pa pomeni da ne bi prihranili nič na masi.

O konusih ne govorim na pamet, ker sem imel 100 kkm gor novejši tip roke s konusom 1/6 od Veme in nisem imel nobenih težav na premniku s konusom 1/10 , ne s pušami ne s pokanjem materiala roke. Sem jih pa imel kasneje s pušami od trw. Zdržale so 1 kkm preden so se plastične oglasile (menjal sem tako prednjo kot zadnjo pušo s posebnim namenskim orodjem), takrat ko je zmanjkalo masti, ki so jo med vtiskanjem kovinske prirobnice dali v stik. Pitaj boga zakaj, vem pa da kasneje nobena puša od roke birtha ali posebej sidema (jih imam še na rezervi če jih bom kdaj potreboval) ni bila oz. ni podmazana, imeli sta pa enako belo plastiko kot prej original ali od veme. Ko sem obupal nad zvokom ki mi ga je nudil trw sem kupil birthovo roko in to je stvar rešilo. Sprva 10 kkm ni dala zvoka od sebe, sedaj popoka samo v prehodu, ko se puša po dežju suši (očitno ne mara "premalo" vode), med dežjem ali pa po suhem je pa tok-tok vljudno tiho.

Te roke bi bile dobre za strojni faks, verjamem da bi se dalo na tem napisati tudi kako diplomsko nalogo na 1. bolognski stopnji, če ne drugega imajo na tem forumu že zakladnico idej, rešitev in teorij. :D :D

Ajd, jaz zaključujem o tem, ker se bom drugače samo ponavljal (se že :) ). Hvala za debato, želim vam mirno in tiho vožnjo.
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Je zadeva dobila kak epilog, ali je vse ostalo na šankerskem nivoju?
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

SilverMan napisal/-a:Je zadeva dobila kak epilog, ali je vse ostalo na šankerskem nivoju?
Zadeva je dobila epilog.

Roke so bile prave. Torej vsa namigovanja o montaži nepravih rok so bila le neuspešna ugibanja.
Da je šlo za prave roke, so potrdili na avto Triglav in sam proizvajalec TRW.
Seveda ni vse šlo tako zlahka.
Ko so ugotovili, da smo zmontirali prave roke mi je bilo rečeno, da so roke bile zmontirane s prekomerno silo oz. rekli smo mi, da je bilo uporabljeno neprimerno orodje (pajsar ali macola). Seveda sem moral slednje demantirati, namreč ob sami montaži sem bil prisoten in sam postopek dokumentiral. Serviser je pri zategovanju vijakov uporabil tudi moment ključ, da nebi uporabil prevelike sile.
Potem je sledil nekakšen enostranski dogovor, da bi mi mogoče povrnili le stroške za material. Seveda sem sprejel povrnjene stroške, toda opozoril sem jih, da mi po zakonu pripada povrnitev vseh stroškov, ki so pri tem nastali.
Tudi tukaj se je zapletlo.
Ko sem imel vsega dovolj, sem napisal prijazen mail s citatom zakona, ki ureja nastale razmere in predlagal, da naj o smiselnosti reklamacije presodi sodni izvedenec in pristojni tržni inšpektor.
V roku 60 minut sem imel denar (v celoti) nakazan na računu.
Prijazno sem se zahvalil za uspešno rešeno reklamacijo.
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Kaj pa kako pojasnilo glede (ne)kvalitete?
In kaj si na koncu zmontiral da se lahko voziš brez skrbi za svojo in druge glave?
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

4 x sem reklamiral TRW roko.
Zdaj sem dal gor sidem.

Ne pravim, da je TRW zanič. Imel sem smolo. Pa sploh nebi bilo toliko sitnosti, ce bi prodajalec imel urejene dobre poslovne odnose. V opravicilo za vse sitnosti bi mi vsaj eno dišavo za v avto dali in pa oprabičilo ne pa, da sem moral groziti z represijo.
Verjami, da ce bi bil kakrsen koli sum, da je napaka na moji strani, da mj ne bi priznali reklamacije.
Predvidevam, da je slo za napako v materialo.
doberman666
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 13
Pridružen: Sr Jun 08, 2016 8:19 am
Vozilo: Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm
Kraj: Nova Gorica

Zdravo,

potrebno bo zamenjati sprednjo desno zgornjo roko. Mehaniku sem omenil, da so se dogajale spremembe glede rok. Iz VINa na ePeru je vrglo ven naslednje:

Datum izdelave 28.11.2007
N of Parts: 7152230 (adoption of new arms TEL. 7019303 - a je to št šasije?)

50707480 SWINGING ARM
DA71 - SUSPENSION SWINGING ARM

Repl. date Replaced Replacing Description
27.06.2006 50707480 51787336 SWINGING ARM

Če prav razumem, 50707480 zamenjuje 51787336 od 27.06.2006 dalje. Se pravi, da lahko uporabimo ''nove'' roke (za aluminijast in ne litoželezni premnik)? Katerega proizvajalca priporočate (TRW kao original)?

Hvala za odgovore
LP,
Sašo

EDIT:
Roka zamenjana z novejšim tipom, proizvajalec Meyle HD
russ
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 87
Pridružen: To Maj 19, 2015 9:53 am

Pozdravljeni,

pred kratkim mi je spet začelo pokati spredaj predvsem na desni strani pa tudi na levi. Ker sem že menjal komplet roke in štangice stabilizatorjev sem bil prepričan da je spet ali roka ali štangica ker je zvok zelo podoben. Mehanik je pregledal vse spredaj in rekel da imam luft v volanski letvi.

zdaj me pa zanima če je res možno da se luft v volanski letvi sliši isto kot pokannje rok in stabilizatorjev?? poka mi čez luknje, neravnine, ampak ko vrtim volan nič ne poka, servo olje je čisto.

prebral sem vse teme o teh letvah na forumu ampak nisem prišel do zaključka, moram v tem primeru menjat celo letev ali samo del?

najlepša hvala za pomoč

Lp


Edit: Premaknjeno v primerno temo ...
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

Kaj pa nosilci stabilizatorja?
russ
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 87
Pridružen: To Maj 19, 2015 9:53 am

hm, na to pa sploh nisem pomislil hvala za idejo. Kje se pa to dobi in koliko je cena?
sajer
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 183
Pridružen: Ne Jun 06, 2010 7:24 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Grosuplje

Lahko poka podobno kot roka.Lahko je luft na notranjem volanskem končniku.
russ
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 87
Pridružen: To Maj 19, 2015 9:53 am

pa se da ta notranji volanski končnik posebaj dobit?
Odgovori
  • Informacija