Motor med vožnjo ugasne - AR 159, vsi JTDm

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
delorto
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 47
Pridružen: Po Jun 11, 2012 10:30 am

AnAlfaBet napisal/-a:Se zna tam kaj nabrati, pa potem pretok premakne smet in se zamaši, ko ugasne pa se odmaši.

Sama pumpa spušča tudi veliko smeti od lastne obrabe in gre to naprej. Če filter tega ne zajame gre v pumpo itd.
Snami dol hitre spojke in spelji gorivo v neko čisto kanto in vžgi pumpo če bo zneslo morebitne smeti ven.
Lahko imaš tudi vodo v filtru goriva, na dnu je čep za odvit. Ponavadi crkne ko štartaš v križišču saj takrat potegne vodo.

Za pumpo goriva bi bilo dobro imeti manometer da vidiš kakšni so tlaki in če kaj padajo. Lahko je sicer marsikaj - tudi kaj z elektriko.

Ni to majhen projekt in reševanje teh težav na motorju je velika muka. Najbolje bi bilo prevezati gorivo z zunanjo pumpo, tako da izločiš vsaj en faktor.
Zadeva sploh kaj zakašlja ali samo crkne ?

Sicer glede na težave, menjaj senzor gredi in preglej zobati jermen če je vse kot mora biti.
Zgodba ugašanja med vožnjo je taka, zadeve se lotil od začetka. Spraznil rezervoar osušil zbrisal zamenjal gorivo in preveril oddušek rezervoarja .Zamenjal črpalko v rezervoarju (2X)odklopil cevi izpraznil spihal preveril tlak na dovodu med črpalko in filtrom (cca7 bar).Naftni filter je bil nov 3 mesece nazaj sem ga spraznil spihal preveril vsebino (nič vode in umazanije).Na motorju zamenjal vse gumijaste cevi,preveril privitost kovinskih cevi z rezdelilnega voda na šobe in visokotlačno črpalko. Zamenjal visokotlačno črpalko z regulatorjem pritiska(2X),zamenjal konektor na regulatorju pritiska ,zamenjal senzor odmične gredi, zamenjal regulator pritiska na razdelilnem vodu goriva,novi akumulator,preveril očistil EGR ventil. zamenjal šobe,zamenjal shranjevalnik goriva na povratnem vodu med šobami in rezervoarjem,zamenjal podtlačni ventil turbine,preveril zračni filter,preveril delovanje lopute turbine.Upam ,da kaj nisem spustil ali pozabil omeniti. A ja povratni vod gre z shranjevalnika goriva na ohišje črpalke rezervoarja skozi ohišje in na dno ohišja,tam se mi zdi ,da je gumijasti čep ,ki tesni,no da bi 3 črpalke imele isto okvaro?Če bi bilo na tej poti kaj napak to pa še nisem preverjal (si omenil ,da bi moral dati prozorno cev ,da se vidi če potuje zrak med gorivom) .Po tem pa mi ostane samo še elektrika. So za delovanje visokotlačne črpalke in regulatorjev pritiska potrebni kaki releji kje bi jih iskal,pri akumulatorju je plošča z releji in varovalkami,v kabini so v glavnem varovalke?Še kje kaj?Kaka ideja še ?Nasvet?
Kje bi lahko dobil kako shemo električne napeljave za moje vozilo ,da se spopadem še z tem.

Zamenjal bom še enkrat senzor vztrajnika in konektor na regulatorju pritiska na razdelilnem vodu goriva in konektor na črpalki goriva na rezervoarju,preveril vlečenje tlaka na povratnem vodu od rezervoarja proti motorju ,da bom izključil mehanske okvare že drugič.
P
Kolega je priklopil na pravi tester in omenil ,da ne vidi povezave med računalnikom in stopalko za plin
Bi lahko bilo kaj na tem?

Avto se ne uda je malo je popustil vendar še vedno ugaša med vožnjo po cca pol ure grde vožnje (največkrat ga samo odreže kod, da bi vzel kontakt,zlo redko pa prvo posveti lučka in se vrže v servisni položaj kmalu ga pa samo odreže,cev na sesalni kolektor sem snel in je ravno tako ugasnil pod prostim tekom se loputa ni premikala, za ostalo pa ne vem sem sam v delavnici in ,ko je avto čez noč stal je prižgal drugi dan samo ni bil odziven na stopalko plina dokler nisem vrnil cev na kolektro?),ko že misliš ,da si zmagal ugasne,nisem preverjal koliko rabi ,da bi naslednjič ugasnil par minut do doma noče,ko grem modrovat kaj bi lahko še bilo ,kaj sem še spregledal?Avto deluje pod visokimi obrati deluje pod nizkimi obrati v visoki prestavi z plinom do konca ,po tem pa ugasne ko zapustiš glavno cesto in hočeš normalno počasi pospešiti na omenitev kod omenil, ko misliš da je problem rešen DDDDDDDD ??
Je možno nabaviti novo varovalko na dovodni cevi na črpalki goriva na rezervoarju je že precej boga?
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Mislim da je v tem primeru bolje da si najdeš en nadomestni avto, tega pa odjaviš.

Majhna možnost je še da gre eden od injektorjev v stik ali pa je kaj narobe z ecu-jem, samo ni verjetno da je to.
Naredil si kaj se da, situacija je nerešljiva.
delorto
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 47
Pridružen: Po Jun 11, 2012 10:30 am

Ne smem tako hitro obupati za drugega ni .Injektorji zamenjani pri starih so bile iste težave. ECU sem pa že poizkušal odpirati, če je kaka oksidacija,vlaga pa se ne da. Nikakor ne popusti pokrov na hrbtni strani tako ,da bom to pustil za na konec bom si bom pomagal z fenom .Kod napisal ostalo je še nekaj možnosti, senzor vztrajnika in konektor na regulatorju pritiska na razdelilnem vodu goriva in konektor na črpalki goriva na rezervoarju,preveril bom vlečenje tlaka na povratnem vodu od rezervoarja proti motorju ,odklopil bom inektor po vrsti in opazoval delovanje preveril električno napeljavo in vse kar paše poleg ,preveril kontakt ključavnico.Ni hudič, da se bo enkrat nehalo.
Kod rekel za začetek potrebujem in moram najti električno shemo za alfo 159 1.9 120 KM
Danes sem zastavil malo daljšo pot. Prvih 10/12,ko puška. Po tem pa na hitro nekaj izpiše v armaturi prižge lučka in ugasne kod da bi ga odrezal. Ustavim vozilo ključ ven not prižge in gremo naprej. Hitro spet ugasne in kasneje vedno pogosteje tako, da sem se komaj privlekel do doma. Mislim ,da ni bilo veze z obremenitvijo pri konstantnem plinu pri 60 km kod ,da bi se nekaj segrelo pregrelo in izgubilo stik?Sem se vozil z merilcem tlaka, tako ,ko je ugasnilo sem še ujel z pogledom padec tlaka na manometru.
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

To je nekaj na elektriki. Če karkoli drugega crkne mora ecu biti še vedno živ in izpisati napako, magar oil pressure low ali karkoli. Če crkne mu zmanjka soka.
Lahko je oksidacija v podnožju varovalk, mase, karkoli.

Sam bi naredil pumpo goriva na stikalo, ki je ločeno od napajanja ecu-ja. Ni to krivo, ampak pregreva se ti nek spoj, element ali kaj, ker ko se segreje, seveda, okvara bo čedalje pogostejša.

ECU - pa mislim da je skoraj najbolje da skopiraš svojega in si zrihtaš drugega.
Za začetek lahko samo na napajanje ecu-ja - 12v iz sistema, nekje pri njemu prilotaj 5W žarnice na + in maso in opazuj če crkne. Ecu ima več napajanj, od stand-by naprej in več mas, tako da je za biti previden da zajameš pravo.

Od ecu poglej sheme na netu za ta model, pa greš po številkah, ni tako zakompleksano.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Najprej preveri napajanje v sistemu! Sploh mase! Vse že menjal in težave ostajajo!
Priključke za mase vse konkretno pregledat in eventuelno zamenjat. Ja, bo treba malo izolacije gulit, da se prepričaš. Ker ze tole prekinjanje ni mehanska krivda/napaka.
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1629
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

Jst bi poleg mas začel z ključavnico in start tipko. Men tole deluje kot da avtu vzame kontakt/napajanje, če praviš da se vse ugasne in avto crkne.
Če je ravno, ni zabavno.
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Maš dostop do kake termo kamere ?
boxer88
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 66
Pridružen: So Jan 10, 2015 12:30 am

delorto napisal/-a:
AnAlfaBet napisal/-a:Se zna tam kaj nabrati, pa potem pretok premakne smet in se zamaši, ko ugasne pa se odmaši.

Sama pumpa spušča tudi veliko smeti od lastne obrabe in gre to naprej. Če filter tega ne zajame gre v pumpo itd.
Snami dol hitre spojke in spelji gorivo v neko čisto kanto in vžgi pumpo če bo zneslo morebitne smeti ven.
Lahko imaš tudi vodo v filtru goriva, na dnu je čep za odvit. Ponavadi crkne ko štartaš v križišču saj takrat potegne vodo.

Za pumpo goriva bi bilo dobro imeti manometer da vidiš kakšni so tlaki in če kaj padajo. Lahko je sicer marsikaj - tudi kaj z elektriko.

Ni to majhen projekt in reševanje teh težav na motorju je velika muka. Najbolje bi bilo prevezati gorivo z zunanjo pumpo, tako da izločiš vsaj en faktor.
Zadeva sploh kaj zakašlja ali samo crkne ?

Sicer glede na težave, menjaj senzor gredi in preglej zobati jermen če je vse kot mora biti.
Zgodba ugašanja med vožnjo je taka, zadeve se lotil od začetka. Spraznil rezervoar osušil zbrisal zamenjal gorivo in preveril oddušek rezervoarja .Zamenjal črpalko v rezervoarju (2X)odklopil cevi izpraznil spihal preveril tlak na dovodu med črpalko in filtrom (cca7 bar).Naftni filter je bil nov 3 mesece nazaj sem ga spraznil spihal preveril vsebino (nič vode in umazanije).Na motorju zamenjal vse gumijaste cevi,preveril privitost kovinskih cevi z rezdelilnega voda na šobe in visokotlačno črpalko. Zamenjal visokotlačno črpalko z regulatorjem pritiska(2X),zamenjal konektor na regulatorju pritiska ,zamenjal senzor odmične gredi, zamenjal regulator pritiska na razdelilnem vodu goriva,novi akumulator,preveril očistil EGR ventil. zamenjal šobe,zamenjal shranjevalnik goriva na povratnem vodu med šobami in rezervoarjem,zamenjal podtlačni ventil turbine,preveril zračni filter,preveril delovanje lopute turbine.Upam ,da kaj nisem spustil ali pozabil omeniti. A ja povratni vod gre z shranjevalnika goriva na ohišje črpalke rezervoarja skozi ohišje in na dno ohišja,tam se mi zdi ,da je gumijasti čep ,ki tesni,no da bi 3 črpalke imele isto okvaro?Če bi bilo na tej poti kaj napak to pa še nisem preverjal (si omenil ,da bi moral dati prozorno cev ,da se vidi če potuje zrak med gorivom) .Po tem pa mi ostane samo še elektrika. So za delovanje visokotlačne črpalke in regulatorjev pritiska potrebni kaki releji kje bi jih iskal,pri akumulatorju je plošča z releji in varovalkami,v kabini so v glavnem varovalke?Še kje kaj?Kaka ideja še ?Nasvet?
Kje bi lahko dobil kako shemo električne napeljave za moje vozilo ,da se spopadem še z tem.

Zamenjal bom še enkrat senzor vztrajnika in konektor na regulatorju pritiska na razdelilnem vodu goriva in konektor na črpalki goriva na rezervoarju,preveril vlečenje tlaka na povratnem vodu od rezervoarja proti motorju ,da bom izključil mehanske okvare že drugič.
P
Kolega je priklopil na pravi tester in omenil ,da ne vidi povezave med računalnikom in stopalko za plin
Bi lahko bilo kaj na tem?

Avto se ne uda je malo je popustil vendar še vedno ugaša med vožnjo po cca pol ure grde vožnje (največkrat ga samo odreže kod, da bi vzel kontakt,zlo redko pa prvo posveti lučka in se vrže v servisni položaj kmalu ga pa samo odreže,cev na sesalni kolektor sem snel in je ravno tako ugasnil pod prostim tekom se loputa ni premikala, za ostalo pa ne vem sem sam v delavnici in ,ko je avto čez noč stal je prižgal drugi dan samo ni bil odziven na stopalko plina dokler nisem vrnil cev na kolektro?),ko že misliš ,da si zmagal ugasne,nisem preverjal koliko rabi ,da bi naslednjič ugasnil par minut do doma noče,ko grem modrovat kaj bi lahko še bilo ,kaj sem še spregledal?Avto deluje pod visokimi obrati deluje pod nizkimi obrati v visoki prestavi z plinom do konca ,po tem pa ugasne ko zapustiš glavno cesto in hočeš normalno počasi pospešiti na omenitev kod omenil, ko misliš da je problem rešen DDDDDDDD ??
Je možno nabaviti novo varovalko na dovodni cevi na črpalki goriva na rezervoarju je že precej boga?
Delorto, to da imaš IQ zmrznjene robide nam je verjetno po vseh tvojih postih že vsem, ki spremljamo to kalvarijo, jasno. Da greš testirat to tvojo nepremičnino 159 na cesto med druge udeležence prometa in potem ugotavljaš kdaj ti ugasne!?!?!?! je milo rečeno bolano. A mogoče napneš kdaj tisto tvojo možgansko celico in se vprašaš kaj se bo zgodilo, ko ti bo motor ugasnil pri veliki hitrosti ali pa na vijugasti cesti??? Enako bi se morali vprašati tudi vsi ostali eksperti, ki tukaj delijo nasvete, ki so "sadovi" izkušenj.
Če nimaš denarja za vzdrževati takšen avto tako kot se zagre, avto prodaj in se naokoli vozi z javnim prevozom ali pa hodi peš. Če že ne zaradi sebe pa zaradi drugih!
Dr. Jan
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 7
Pridružen: Sr Jul 08, 2015 6:21 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa romeo 159
Kraj: Kranj

Zdravo. Tudi jaz bi rekel, da imaš problem na električnem delu. Si pregledal kleme na akumulatorju, sam akumulator če je ok in alternator. Ko ti avto vgasne ali to govorimo samo motor ali kompletno tudi vse električne stvari (radio, števec itd.)?
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Delorto, to da imaš IQ zmrznjene robide nam je verjetno po vseh tvojih postih že vsem, ki spremljamo to kalvarijo, jasno. Da greš testirat to tvojo nepremičnino 159 na cesto med druge udeležence prometa in potem ugotavljaš kdaj ti ugasne!?!?!?! je milo rečeno bolano. A mogoče napneš kdaj tisto tvojo možgansko celico in se vprašaš kaj se bo zgodilo, ko ti bo motor ugasnil pri veliki hitrosti ali pa na vijugasti cesti??? Enako bi se morali vprašati tudi vsi ostali eksperti, ki tukaj delijo nasvete, ki so "sadovi" izkušenj.
Če nimaš denarja za vzdrževati takšen avto tako kot se zagre, avto prodaj in se naokoli vozi z javnim prevozom ali pa hodi peš. Če že ne zaradi sebe pa zaradi drugih!
In kaj točno naj bi se zgodilo če se motor ugasne po tvojem ? Bo avto eksplodiral, odpadle vse gume in se odprla havba avtomatsko ?
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Če te odpoved servota/ov preseneti, zna biti kar "zanimivo"...
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Volan popolnoma otrdi, zato je upravljanje praktično onemogočeno.
Kaj se pa po tem lahko zgodi, si pa lahko samo predstavljaš :wink:

Edit: Me je SilverMan za dlako prehitel z enakim odgovorom 8)
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Ja, in enako je z zavorami po 2. ali 3. pritisku pedala.

Saj če te ne preseneti in z inercijo do ustavitve vrtiš motor je načeloma vse ok, v nasprotnem pa...
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Volan rata zelo trd, ne nepremičen če se mašina ustavi. Dokler se vrti motor bo servo delal, enako z bremzami, ker vakum pumpa še vedno miga.
Dovolj imaš možnosti se varno ustavit, če zavore ne primejo je tu še vedno ročna.
V glavnem, eno veliko pretiravanje in paničarjenje.
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Glavno da tebe nikoli ne more nič presenetit, ane?
Jack of all trades, master of none :-)(
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
Odgovori
  • Informacija