AnAlfaBet napisal/-a:To je nekaj na elektriki. Če karkoli drugega crkne mora ecu biti še vedno živ in izpisati napako, magar oil pressure low ali karkoli. Če crkne mu zmanjka soka.
Lahko je oksidacija v podnožju varovalk, mase, karkoli.
Sam bi naredil pumpo goriva na stikalo, ki je ločeno od napajanja ecu-ja. Ni to krivo, ampak pregreva se ti nek spoj, element ali kaj, ker ko se segreje, seveda, okvara bo čedalje pogostejša.
ECU - pa mislim da je skoraj najbolje da skopiraš svojega in si zrihtaš drugega.
Za začetek lahko samo na napajanje ecu-ja - 12v iz sistema, nekje pri njemu prilotaj 5W žarnice na + in maso in opazuj če crkne. Ecu ima več napajanj, od stand-by naprej in več mas, tako da je za biti previden da zajameš pravo.
Od ecu poglej sheme na netu za ta model, pa greš po številkah, ni tako zakompleksano.
Pa po novem izpiše samo P0091 in P0092 ,opozorilna lučka pa po novem tudi naslednji dan izgine opozorilo prej jo je brisal samo računalnik.Avto pa kod rekel samo odreže kod, da bi odvzel kontakt.Včeraj mi je končno uspelo z veliko gretja odpreti računalnik po videnem je nekdo že nekaj odpiral in ga zatopil z silikonom za lepljenje vetrobranskega stekla ,ki ga je po vezju več kod za tesnenje pokrova. Poizkušal sem dobiti vezje iz ohišja žal silikon zadaj za ploščo ne popusti,tako ,da sem vezje za enkrat počistil samo po dostopni strani in ne vem koliko je oksidacije z zadnje strani. Lahko je samo naključje ali posledica čiščenja, kar avto je manj ugašal pa še to,če sem ga obremenjeval pri konstantni vožnji kar deluje v testu 20 .Danes, če bo čas se testira z drugim ECU računalnikom ,da dodam še eno kljukico upam ,da zadnjo in zmagovalno. Kje bi našel te sheme? Meni se skrivajo he he.