Po menjavi zračnega filtra, ki je bil napihnjen, siv skoraj do vrha, z oksidiranim kovinskim robom, ki teče vzdolž (kot kaže je vleklo tudi vodo) se mi zdi, da motor lepše teče. Upam, da ni placebo.
Imam pa še eno vprašanje - ker resno razmišljam o zaprtju EGR-a in odstranitvi DPF-ja (bolj kot berem, bolj vidim, da to ne reši samo problema s sajami, ampak tudi zmanjša porabo in naredi avto bolj odziven), me zanima, ali je problem na tehničnem, ker avto nima več katalizatorja? Ker koliko vem, sta DPF in katalizator v skupnem ohišju in odstranitev DPF-ja pomeni tudi odstranitev katalizatorja (?)
Ne nobene tezave ne bo zaradi plinov, ce katalizator manjka, edino ce bi tisti, ki pregleduje avto opazil da lonec manjka, potem lahko kej tezijo, samo jaz zaenkrat se nisem slisal za primer da bi bilo kaj narobe...
Lahko pa razrezes lonec in ven zbijes del ki je za DPF in pustis notri katalizator, tako bo zgledalo original... Edino DPF unicis...
Zapiranje EGRja ima smisel predvsem v tem da se ne nabirajo več saje v sesalnem kolektorju, kar ima na dolgi rok pozitivne učinke. Sploh pri tebi, če si ravnokar očistil kolektor, mogoče nebi bilo neumno vseskupaj zapret, da kolektor ostane čist čimdlje časa...
Koliko pa se kljub blindiranemu EGRju še vseeno nabira saj iz naslova recirkulacije oljnih par?
Nekateri menda priporočajo ob čiščenju sesalnega kolektorja le-tega še spolirat, da se manj prime nanj, sam pa to ne bi šel delat (ker bi za temeljito poliranje porabil najbrž 2 šihta...).
Pa še en ? mimogrede: koliko ima smisla čistit segregator (separator oljnih par) in pripadajočih cevi? Se to kaj zapaca s časom?
Oljne pare so seveda še vedno prisotne, ampak brez saj v izpušnih plinih same oljne pare ne delajo škode. Oziroma skoraj zanemarljivo. Ker če ni saj, se olje ne prime na kolektor, ampak počasi zleze proti cilindrom kjer zgori.
Poliranje kolektorja je zguba časa IMO...
O čiščenju segragatorja še nisem nikoli nič slišal... dvomim da kdo to dela.
...pa je ob "egr delete" potrebno nastavljat še kaj drugega, ali je to samo v primeru odstranitve DPF-ja? Če ja, je potem verjetno treba še enkrat vse nastavljat, ko gre DPF ven (?)
shark13 napisal/-a:ce si imel tako unicen in zapacan filter je velika vejetnost, da je turbina kej "fasala"
bodi pozoren na zvizganje turbine
Zaenkrat nic ne žvižga *knock on wood*, tudi diagnostika ni pokazala kaj "čudnega". Sem pa bil tudi jaz neprijetno presenečen. Škoda, da ga nisem slikal.
klansek napisal/-a:...pa je ob "egr delete" potrebno nastavljat še kaj drugega, ali je to samo v primeru odstranitve DPF-ja? Če ja, je potem verjetno treba še enkrat vse nastavljat, ko gre DPF ven (?)
Ja za optimalne rezultate je treba malo prestavit kontrolo turbine, tudi ob izklopu EGRja... za DPF pa je seveda to še toliko bolj nujno.
Vprašaj uporabnika PAJCI1 tukaj na forumu, enkrat je nekomu že rihtal odstranitev DPF filtra, ostalo ti pa jest zrihtam...
Sicer če misliš zamenjat DPF s cevjo, je najbolje da cev kupiš na netu, pol pa samo premontiraš... to ti načeloma lahko naredi vsak ki zna ključ 13 v roki držat...
Zgleda, da bo kar cev. Nisem našel, da bi kdo prodajal 2.4. po delih (da bi mi prodal samo lonec), ali pa da bi zadeva bila poceni. Svojega lonca pa ne bi razbijal, ker sem skoraj prepričan, da bomo enkrat zadeve montirali nazaj.
TribesMan napisal/-a:Vprašaj uporabnika PAJCI1 tukaj na forumu, enkrat je nekomu že rihtal odstranitev DPF filtra, ostalo ti pa jest zrihtam...
Sicer če misliš zamenjat DPF s cevjo, je najbolje da cev kupiš na netu, pol pa samo premontiraš... to ti načeloma lahko naredi vsak ki zna ključ 13 v roki držat...
Ne kopuj cevi.
Cev ti naredi za drobiž vsak auspuhar. ravna cev dolga manj kot meter.
odbije katalizator in DPF. našvasa oz. prišraufa nadomestno cev, pritrdi tipalo in to je to. cena več kot 100 € ne sme biti, raje manj.
Potem pa tako kot je rekel Tribesman se zmeni z njim in ti bo zrihtal ECU.
Pa ne ponujaj mu piva
90€ je OK cena. Auspuharji so ratal požrešni, vsaj tle v Lj, začeli so s 50€, zdaj pa nočejo delat več za manj kot 80€. S tem da ti na pol "uničijo" DPF, saj odrežejo stran prirobnico... tako da če ga hočeš nazaj zmontirat, moraš spet rezat prirobnico dol s cevi in švasat nazaj na DPF lonec. Brezveze.
Tako da pomojem je bolje kupit kar tisto cev z Ebaya... in premontirat pri lokalnem popoldancu...