TribesMan napisal/-a:90€ je OK cena. Auspuharji so ratal požrešni, vsaj tle v Lj, začeli so s 50€, zdaj pa nočejo delat več za manj kot 80€. S tem da ti na pol "uničijo" DPF, saj odrežejo stran prirobnico... tako da če ga hočeš nazaj zmontirat, moraš spet rezat prirobnico dol s cevi in švasat nazaj na DPF lonec. Brezveze.
Tako da pomojem je bolje kupit kar tisto cev z Ebaya... in premontirat pri lokalnem popoldancu...
Če mi to naredijo po "domače" za okoli 100€, potem pa res raje kupim cev. Hvala še enkrat. Za "adaptacijo" pa se slišiva. Zdaj edino, kar me zanima je, ali je problem, če se npr. peljem 10km s cevjo in neoptimiranim računalnikom?
Lahko se voziš z odstranjenim DPFjem kolikor hočeš, samo ne "priganjat" avta, pa bo vse v redu. Lepo lagano s pol gasa, do 3000rpm, pa bo čisto vse OK.
TribesMan napisal/-a:Lahko se voziš z odstranjenim DPFjem kolikor hočeš, samo ne "priganjat" avta, pa bo vse v redu. Lepo lagano s pol gasa, do 3000rpm, pa bo čisto vse OK.
Super, hvala se enkrat. Cev je naročena. Ko uredim mehanski del, javim na zs.
Da si sposodim temo,kolikor iskal nič konkretnega našel na to temo?Imam Alfo 159 JTD 120 km, ki mi para živce že kar nekaj časa in sicer ugaša med vožnjo in nato, ko ustavim takoj prižge .Takoj po ,ko ga hladnega zaženem lahko počnem kar hočem ne bo odpovedal,po cca 20 minutah se začne in pri preganjanju ugasne,po tem pa se to niža na koncu samo pomisliš na plin ga že sklopi?Parkiraš za 15,20 minut in zadeva se popravi toliko da se nekako privlečeš domov in se da peljat nekaj časa dokler ne začne ugašati za vsako malenkost. Seveda ni bilo napake in tester ni nič pokazal .Začel sem z naftnim filtrom,nato sem sčistil EGR ventil,zamenjal visokotlačno črpalko normalno z regulatorjem pritiska,zamenjal sem vbrizgalne šobe. Nič sprememb, kontaktiral člana foruma za pomoč,sva priklopila na tester,valjda delal ,ko puška ni hotel ugasniti. Po parametrih naj bi bilo vse OK. Glede napak je pobrisal mapo in naložil preizkušeno in dodal konjičke. Delovalo je da bo to to ,žal se je hitro zgodba nadaljevala z razliko izpisa napak P0091 IN P0092,zamenjal še regulator(senzor ) pritiska na razdelilnem vodu goriva ,izvlekel pumpo iz tanka goriva jo ščistil ,razkopal in ščistil regulator pritiska goriva. A ja preveril kar sem videl od električnih priklopov našprical in ščistil a zadeva se ne uda .A ja od menjave regulatorja na razdelilcu goriva še težje prižiga hladen, morda napaka moja ko sem odvil ni bilo bakrene podložke In sem jo dodal ,morda sedaj viška hodi tiste 2mm?Bom odstranil. Prosim za pomoč nasvet kaj bi lahko še bilo?
Damijan napisal/-a:Mogoče še klasika, senzor za vžig? Ponavadi na odmični gredi...
Simptomi so že ustrezni...
.A ni če odpove senzor vžiga ne prižge takoj rabi nekaj časa ,da se shladi in prižge,tu samo ustaviš avto ključ ven not i gremo. Ma sem že zamenjal pol motorja brez veze,lahko tudi to probam še,
Damijan napisal/-a:Ni ravno pravilo, da je treba vedno počakat, da se ohladi.
Kaj pa kontaktna ključavnica? Mogoče ti ona prek(l)inja...
V izpisu napak P0091 IN P0092 ni omenjena ključavnica.Pa ne verjamem da bi ključavnica tako na tak način nagajala.No po novem mi gre član foruma na roko in mi posoja za test nadomestne dele ,da ne kupujem in menjam brez veze.
Težava je nekje okoli pritiska goriva, ampak kot vse kaže je bolj nekaj na napeljavi, nek občasen slab stik ali kaj takega, glede na to da menjava regulatorjev in ostalega ni naredila nobene razlike.
TribesMan napisal/-a:Težava je nekje okoli pritiska goriva, ampak kot vse kaže je bolj nekaj na napeljavi, nek občasen slab stik ali kaj takega, glede na to da menjava regulatorjev in ostalega ni naredila nobene razlike.
Ma ta reč se stopnjuje z ne vem čem ?Z časom delovanja motorja,segrevanjem,morda kak hladen lot kje,?Dalj časa ko motor deluje bolj nagaja. Pač sam ne pridem do dna to že preveč časa nagaja, bo treba obiskati nekoga ki bo temu kos okoli elektrike mi ne gre najbolje.Koga predlagate da mu peljem avto.Bi se kdo od forumašev spopadel z tem?Razmišljam da bi zapeljal na Vrhniko na servis.
tole men deluke enako, kot pri moji. Samo, da je ugasnila samo 1x na kastelcu. Prej mi niso znali povedat kaj je 1 leto. No zdaj je jasno. Uničeno ohišje visokotlačne črpalke. P0092 mi je javilo samo 1x zadnjič ko je crknil avto. Prej samo P0091. Jaz sem peljal k binnova, Mengeš. Cena pa da te kap... nova pumpa obnovljena 580, delo in čiščenje šob 320. Evo sliko pumpe...čimpreje pelji na tedt pumpe, pa bo.
Matevz25 napisal/-a:tole men deluke enako, kot pri moji. Samo, da je ugasnila samo 1x na kastelcu. Prej mi niso znali povedat kaj je 1 leto. No zdaj je jasno. Uničeno ohišje visokotlačne črpalke. P0092 mi je javilo samo 1x zadnjič ko je crknil avto. Prej samo P0091. Jaz sem peljal k binnova, Mengeš. Cena pa da te kap... nova pumpa obnovljena 580, delo in čiščenje šob 320. Evo sliko pumpe...čimpreje pelji na tedt pumpe, pa bo.
Visokotlačno črpalko sem menjal seveda za drugo rabljeno .Prijatelj mi je priklopil neko reč ,ki beleži dogajanje(parametre med vožnjo) in, ko avto ugasne je zabeležen padec pritiska in mi svetuje da poizkusim menjati regulator pritiska ,ki je že zamenjan ob menjavi visokotlačne črpalke. Bom nabavil druge konektorje na regulatorju pritiska na visokotlačni črpalki in na regulatorju na skupnem vodu goriva pa da vidim.
TribesMan napisal/-a:Preveri če je tlak, ki ga ustvarja črpalka v tanku dovolj visok.
Ta tlak mora biti vsaj 3 bare, v vseh pogojih, tudi pod polnim gasom.
. Sem pa preveril gumice na priklopu za gorivo pri tanku, ker sem imel občutek ,da med vožnjo pri obremenitvi slišim uhajanje zraka,če prav nisem bil prepričan saj ,ko je odprto in pri vožnji ni ,da ni kar slišiš skozi luknjo nad tankom..Gumice zamenjal in sedaj kak teden že deluje brez ugašanja med vožnjo.Upam ,da ne bo kod do sedaj ,ko ravno mislim ,da sem zmagal ugasne .