400Nm pri 1500 obratih ima ta motor samo na papirju. V realnosti se ta številka pojavi okoli 1800rpm.
Čipana (po moje) pa ima pri 1500rpm popolnoma enak navor kot original, zaradi ohranjanja zdravja sklopke in vztrajnika se navor resno poviša šele okoli 2000rpm.
Pa če tvoj motor popraviš?
Koliko je pa tukaj vložka? Na tem motorju boš tudi moral delati še velik servis, pa tudi ostalo ne veš, v kakšnem stanju je.
Motor že v delavnici.
Lupute na svojem mestu. Tudi ostalo zgleda ok.
Upam, da se bo za uspešnega izkazal moj včerajšnji turizem v Italijo. 600 km v obe smeri.
Še eno vprašanjice:
Lopute bomo zdaj fizično odstranili.
Kolikor vem za to ni potrebe po preprogramiranju.
Ali pač?
V zadnjem mesecu imam precej težav z mojo AR159 1.9JTDm (150HP) in sicer najprej se je začelo tako, da je avto okoli 2000rpm začel tresti, za par sekund je nehal pospeševati in hkrati začel belo kaditi. Najprej sem pomislil na počeno glavo, vendar okoli čepa za olje ni bele "mezge" in tudi nivo hladilne tekočine je videti ok. V tem času je ostal odprt tudi termostat in se temperatura motorja ne dvigne, vendar ker nisem dobil nobenega mehanika, sem se po njihovih zagotovilih, da ni nič narobe, peljal dalje.
Potem sem posumil na EGR ventil, katerega sem dol vzel in očistil in je bilo ok kakšen teden, potem so se težave ponovno pojavile. Pred božičem sva zato s Tribesom EGR odklopila in je ponovno nekaj dni deloval brez težav, nato pa so se težave samo še poslabšale.
Sedaj belo kadi že v mirovanju, ob cca 2k rpm se vedno pojavi tresenje in bel dim. Danes zjutraj, ko sem se želel odpeljati v službo, je avto ostal popolnoma brez moči, dodajanje plina je bilo neodzivno, vmes je avto 2x crknil in ves čas kadil.
Opazil sem, da se težave dogajajo, ko je zunaj vlažno oz. mokro, ko je vreme suho, avto deluje normalno.
Sicer je res da so simptomi precej podobni kot fuč konektor na injektorju (ponavadi je fuč konektor od 3. injektorja).
Samo če bi bilo kaj s konektorji na injektorjih bi pričakoval da bo računalnik javil napako in motor bi moral v safe mode...