Izgublja moč + Nihanje tlaka turbine - AR 159, 1.9 JTDm

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Nakladaš kot vedno...

400Nm pri 1500 obratih ima ta motor samo na papirju. V realnosti se ta številka pojavi okoli 1800rpm.
Čipana (po moje) pa ima pri 1500rpm popolnoma enak navor kot original, zaradi ohranjanja zdravja sklopke in vztrajnika se navor resno poviša šele okoli 2000rpm.
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Nakladanje, ...
http://www.automobile-catalog.com/bigcu ... 0v_ti.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Te stevilke pravijo drugace.
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

Based on factory data ti piše takoj nad grafom :wink:
Pa falil so tud turbino :)
Slika
easyrider
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 73
Pridružen: Sr Mar 19, 2008 1:09 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159, 1.9 jtdm 16V, TI

....se malo vračam na temo par strani nazaj... odtrgana sesalna loputa... potrebna menjava motorja...

Tole bi šel iskat v Italijo. Cena bo še malo nižja. Na kaj naj bom pozoren? Kaj zahtevat?
https://m.subito.it/accessori-auto/moto ... 789086.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

Zna se zgodit da je še slabi k tvoj. Cista loterija.
easyrider
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 73
Pridružen: Sr Mar 19, 2008 1:09 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159, 1.9 jtdm 16V, TI

Boljš kot je bil moj pred enim mesecem skoraj ne more bit...

....slabš kot zdaj, ko imata 2 cilindra kompresijo komaj 10.... to pa težko...
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Pa če tvoj motor popraviš?
Koliko je pa tukaj vložka? Na tem motorju boš tudi moral delati še velik servis, pa tudi ostalo ne veš, v kakšnem stanju je.
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

Pred nakupom bi jest saj kolektor dol uzel pa pogledu če so vse loputke gor.
easyrider
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 73
Pridružen: Sr Mar 19, 2008 1:09 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159, 1.9 jtdm 16V, TI

Motor že v delavnici.
Lupute na svojem mestu. Tudi ostalo zgleda ok.
Upam, da se bo za uspešnega izkazal moj včerajšnji turizem v Italijo. 600 km v obe smeri.

Še eno vprašanjice:
Lopute bomo zdaj fizično odstranili.
Kolikor vem za to ni potrebe po preprogramiranju.
Ali pač?
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Načeloma ne, mora pa motorček ostat priklopljen.

Da ne boš pozabil na kode injektorjev, glede na to kako boš čaral z njimi.
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
alfa159slo
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 136
Pridružen: Če Jun 07, 2012 2:39 pm

Pozdravljeni!

V zadnjem mesecu imam precej težav z mojo AR159 1.9JTDm (150HP) in sicer najprej se je začelo tako, da je avto okoli 2000rpm začel tresti, za par sekund je nehal pospeševati in hkrati začel belo kaditi. Najprej sem pomislil na počeno glavo, vendar okoli čepa za olje ni bele "mezge" in tudi nivo hladilne tekočine je videti ok. V tem času je ostal odprt tudi termostat in se temperatura motorja ne dvigne, vendar ker nisem dobil nobenega mehanika, sem se po njihovih zagotovilih, da ni nič narobe, peljal dalje.
Potem sem posumil na EGR ventil, katerega sem dol vzel in očistil in je bilo ok kakšen teden, potem so se težave ponovno pojavile. Pred božičem sva zato s Tribesom EGR odklopila in je ponovno nekaj dni deloval brez težav, nato pa so se težave samo še poslabšale.
Sedaj belo kadi že v mirovanju, ob cca 2k rpm se vedno pojavi tresenje in bel dim. Danes zjutraj, ko sem se želel odpeljati v službo, je avto ostal popolnoma brez moči, dodajanje plina je bilo neodzivno, vmes je avto 2x crknil in ves čas kadil.

Opazil sem, da se težave dogajajo, ko je zunaj vlažno oz. mokro, ko je vreme suho, avto deluje normalno.

Ima kdo kakšno idejo kaj bi lahko bilo narobe?
ThugBoy
Alfist
Alfist
Prispevkov: 395
Pridružen: So Jul 19, 2008 9:18 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Morje

Preveri zracni filter
Ce je samo v vlaznem vremenu, lahko da kje zamaka voda noter.
"Even When They Kill Me, They Can't Never Take A Game From Young G"
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1012
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Dize ali pa konektorji na dizah
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9771
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Imel identičen problem, krivec pa nek konektor čisto spredaj...
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Sicer je res da so simptomi precej podobni kot fuč konektor na injektorju (ponavadi je fuč konektor od 3. injektorja).
Samo če bi bilo kaj s konektorji na injektorjih bi pričakoval da bo računalnik javil napako in motor bi moral v safe mode...
Odgovori
  • Informacija