Zanima me ali se je kdo že srečal s problemom prenizkega pritiska goriva? Namreč med vožnjo se mi včasih ko naglo pritisnem po gasu vklopi HEC, avto nato lahko še kakšno minuto peljem normalno, nakar pedal gasa pade na minimum in v prostem teku če takrat pohodim gas, pride do najvec cca 2200 obratov. Ko avto ugasnem in ponovno vžgem, lahko normalno peljem naprej. Težave so se sicer začele po tuningu, a najbrž zato ker pred tem nisem nikoli naglo pospeševal, sem vozil umirjeno. Takole nekakor izgleda diagnostični graf, ko se težava pojavi (med 120 in 127 na x osi) :
Pozabil si dopisat, da gre za napako: P0091 - Fuel pressure (high press. pump input regulator)
Narobe pa je lahko nekaj od tega:
- Tank empty
- Low pressure pump relay
- Low pressure pump relay fuse
- Low pressure pump integrity
- Low pressure pump
- Diesel filter
- Valve on diesel filter blocked open
- Fuel line clogged
- High pressure diesel pump not working properly
- Pressure regulator inefficient
- High injector recirculation
- Injector / injectors blocked open
- Losses in the diesel high pressure circuit
Napaka se zgodi še preden doseže 1600bar(original) pritiska.
Kaj je bilo v tvojem primeru? Jaz bom dal te dni injektorje pregledat, ker na povratu mi trije injektorji scijejo prevec. Upam da bo to resilo situacijo, ker ne bo poceni.
Če imate možnost izmerite kak pritisk vam daje low pressure pumpa... tam od tanka do naftnega filtra.
Potem je pa še v ohišju naftnega filtra montiran regulacijski ventil, ki določa tlak goriva ki gre na črpalko. Lahko je tudi ta regulator fuč (to je čisto mehanska zadeva).
Pritisk ki gre na common rail črpalko mora bit vsaj kaka 2 bara...
Dal sem pregledat injektorje, dva sta bila slaba, ju renoviral, ampak napaka se še zmeraj pojavlja (tokrat pospeševanje v 3. brzini nad 4000 obratov).
Bom se v teh tednih lotil še preverit te zadeve, ki jih je Tribes omenil.
Se pravi je bolje kot prej, prej ti je vrglo napako že okrog 2500 obratov.
Ja možno je več manjših napak, ki skupno dajo tak rezultat.
Zdej vsaj veš, da so injektorji ok, če ne drugo.
Gajba pive za sodelavca, ki mi je uslugo naredil:) Drugače kot sem gledal, so testi nekje 20€ po injektorju, popravilo pa odvisno od okvare, 50-150€. Kdor računa več, potem je že bolje nove kupit, novi so okoli 200€.
Včeraj sva s Coolbitsom malo še mapo prilagodila, znižali maksimalni pritisk na 1600 barov in po testu ugotovila da sedaj avto zmore 1600 barov (tudi 1650) pritiska, je menjava injektorjev vendarle nekaj pripomogla boljšemu pritisku. Za enkrat je težava odpravljena, napaka se mi ne pojavlja več, upam da bo tako tudi ostalo:)
Potrebno je povedat, da napaka s tem (original rail pritisk) ni odpravljena le simptomi so zaenkrat zginili.
Mogoče se napaka kmalu spet pojavi ali pa še dolgo ne, nemoreš vedet.
Da updateam temo, da ne bo kdo mislil da je bila težava odpravljena, seveda ni... Zadeva se je ponovila čez kake 2 tedna. V glavnem najprej je bila ta napaka le pri dalj cajta ogretem avtu, predpostavljam zato ker se e nafta segrela in ratala redkejša, pa še to pri naglem pospeševanju. Sedaj je avto praktično konstantno v limp modeu, praktično mogoče dve minuti po vžigu še daja normalne obrate, nato se zklene na 2000 obratov pri višjih prestavah (4., 5., 6.). Zanimivo, vmes mi je še en dan vrglo napako p1206 kjer zahteva regeneracijo dpf filtra, a le ta je odstranjen oz izpraznjen in odstranjen iz ECUja!? Morda cevka za merjenje diferencialnega pritiska nagaja? EGR imam blendiran in odstranjen iz ECUja. Prav tako sem opažal da mi kazalec turbine, ko izpustim gas, pade postopoma na 0, prej se mi zdi da se je ustavil pri prvi črtici, morda malenkost manj. Malo sem se posvetoval z mehanikom in sumi na okvaro visokotlačne pumpe, čeprav avto ima "le" 176k km. Malo mi je sumljivo, ker vse te težave so se začele po malem servisu, in odstranjenem dpfju ter remapom. Kakorkoli, danes peljem avto k mehaniku, če bo menjal pumpo, bom zraven še naredil velik servis, že ki je potrebno odstranjevanje zobatega jermena...