Je mehanik sam naročil najprej regulator, da preveri če ni samo regulator fuč ja. Jutri naj bi ga montiral in izprobal. Na srečo, če bi se izkazalo, da je vse uredu z njim, ga lahko vrne:)
Napaka je ista ja, meni sicer zraven pisalo "low pressue" (odvisno od programa mislim da). Danes je mehanik izprobal nov regulator, okvara ostaja enaka. Naslednji korak je renovacija pumpe.
Pumpa je bila poslana v Celje Jelenu, v sredo prejšnji teden naj bi jo poslal, a do petka še ni prišla, tako da upam da bo danes. Mehanik mi pa gre v sredo za 9 dni na dopust in če ne pride pumpa do takrat, bom še dva tedna brez avta (3 tedne sem že sedaj)...
Za 159 sicer nimam podatka, lahko pa povem, da se cena črpalke za gorivo (v rezervoarju) za Passata 2.0 TDI giblje okoli 400-500€, toliko za približno primerjavo kakšne so cene teh reči....
Auch, no sej je bilo za pričakovat neki takega. Jaz bom sproti še velik servis naredil tako da pričakujem cifro okoli 800€-900€, čeprav ima avto 176k km. Še dodaten strošek bo cev klime, ki mi pušča, baje da so cene okoli 150€. A se pravi je tester dejansko odkril okvaro pumpe?