Lučka za olje - 2.0 JTDm

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
kukec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1163
Pridružen: To Sep 30, 2008 7:23 pm
Kraj: Slov. Bistrica

jaz bi raje razkiral 60€ in menjal komplet olje in filter z novim, to z odlivanjem in dolivanjem ne vem če je ravno najbolj pametna ideja.
Slika
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

b_bay napisal/-a:Danes spumpal tocno 1liter olja. WTF. Za tem ponovno merjenje in je bil koncno nivo na maksimumu.

Sem za vsak slucaj (v kolikor je not bil resnicno dizel) odlil se 1liter olja in dodal 1liter novega.

To z vohanjem mi je tud en WTF, ker ocitno razlicni nosovi vohajo drugace. Jaz osebno ne voham totalno nic po benzu, öamtc pravjo dizel je not, tile mehaniki danes tud niso nc zvohal. :roll: V mojem primeru bi bilo 1 liter benza na 6,3l olja, al kok ga ze gre not...kar pomeni, da bi moral takoj vohat.

Sedaj samo upam, da se nivo ne bo zviseval ter da mi tale en liter ni poskodval nicesar v avtomobilu. Zaenkrat ni nobenih simptomov, ki bi na kaksno okvaro kazali.

Ce res ne mesa dizla not, je potem tist, ki je delal servis en kreten.
Dizla in benza v olju ne boš zavohal. Ti samo dvigujeta nivo in slabšata mazavost. Kar vohaš so tiste komponente ki so lahko hlapljive in te gredo vse ven že pri 70-80°C, potem pa ostane samo neka mastna čorba, kot kako lahko mašinsko olje.

To mešanje olja ni nič vse skupaj. Če je notri ogromno dizla, koliko ga je, brez laboratorijskega testiranja, dejansko ne veš, samo zamenjaj komplet s filtrom in to je edina ziher stvar.

Če ti konstantno dviga nivo, ti eden izmed injektorjev "ščije" in ti bo prežgalo bat in cilinder. Nekaj časa še gre, potem je pa katastrofa.
mkavci9
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 233
Pridružen: Ne Sep 03, 2006 7:07 pm
Vozilo: Alfa 159SW 2.0 JTDm
Kraj: primorska

Pozdravljeni,

Prebral sem si temo glede pritiska olja, ampak vseeno me zanima komentar na simptome moje alfe. Imam 159 2.0 170 ks, letnik 2010.
Včeraj , ko jo bilo 37 stoping mi je na hrvaški, ko sm na AC rampah ustavil, avto crknu in pokazala lučka "insufficent egine oil pressure, stop the engine"
Zapeljal sem h kraju , preveril olje. Normalno. Temperatura motorja normalna.
Počakam pol urce, sem sklepal, da se je olje pregrelo, ker sem malo teral mimo Reke. Avto je potem užgal in nadaljeval sem do Ilirske bistrice. Tam mi je začel spet cukat, in zgubljat moč. Sem spet ustavil hotel sem poklicat že ams, ker mi je blo sumljivo se tako vozit. Bal sem se da mi zariba. Ni mi pa bilo logično, da avto cuka in zgublja moč, ima pa normalno temp. motorja. Avto potem ni hotel več vžgat. Imam tud odb kabel v avtu, in prenosnik sem imel s sabo. Preveril sem napake , ni javlo nobene. Pozabil sem pogledat. če software kaže pritisk olja.
Potem se spomnim, da lahko nima nafte, da je problem v pristiku tega "olja", Filter sem imel slučajno s sabo, ker sem planiral zamenjat pri malem servisu, ni bil menjan kakih 60.000. Imel sem ga s sabo, zato sem ga zamenjal. Potem je evto užgal, po par poskusih. In naprej delal "skoraj" normalno do ljubljane. Čutil pa sem parkrat, da mi pod nogo malo zgubi moč.
Danes zjutraj , po 2o minut vožnje, in ko sem hotel parkirat mi je pod nizkimi obrati avto zgubil moč in ugasnil, pa spet lučka da ni pritiska olja.
Na avtoTriglavu imajo to tesnilo.
A naj samo menjam? Naj pogledam tud ležaje na gredi? Šraufamna primorskem, kjer mam garažo, ampak se bojim peljat ponovnih 100 km. Raje bi tukaj v lj dal enemu za to zamenjat.
Kako je vaše mnenje? Hvala
rock n' roll
Uporabniški avatar
legenda1979
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 587
Pridružen: Če Avg 21, 2014 5:41 am
Vozilo: AR 159 2.0 jtdm

Menim, da to tesnilo o katerem je tema nima nič s tvojo napako.
159 2.0 jtdm
mkavci9
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 233
Pridružen: Ne Sep 03, 2006 7:07 pm
Vozilo: Alfa 159SW 2.0 JTDm
Kraj: primorska

Tudi jaz se bojim, da je kaj hujšega. PA tudi vsi omenjajo da je problem pri hladnem motorju, pri meni je pa pri toplem.
Ni mi jasno zakaj avto takrat, v nizkih obratih izgublja moč, cukne.
V olju ni videt nobenih sledi drugih tekočin.
A je lahko kak senzor na gredi? Ampak po izlušnjah zarad tistega senzorja avto dela, al pa ne dela.

Še kako mnenje?
rock n' roll
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Ogret avto priklopit na manometre in preverit dejanski pritisk motornega olja v sistemu!
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

To kar se tebi dogaja nima nobene veze s tesnilom olja. Avto ugasne ker mu ali pade tlag goriva ali pa je nek problem v dovodu zraka v motor. Je pa res da bi moralo ob padcu tlaka goriva javiti napako, ki bi morala ostati shranjena v spominu računalnika. Tako da jaz bolj stavim na težave na dovodu zraka v motor.
To da prikaže napako za pritisk olja ko motor crkne je normalno... in ni kritično.

Kritično bi bilo če bi po zagonu mrzlega motorja, ko avto dlje časa stoji javilo napako za pritisk olja par sekund po zagonu motorja, to je potem znak da tesnilo ne opravlja več svoje funkcije...

Problem ki ga imaš je verjetno povezan s kakim EGRom, ali pa loputo za zrak na sesalnem kolektorju.
mkavci9
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 233
Pridružen: Ne Sep 03, 2006 7:07 pm
Vozilo: Alfa 159SW 2.0 JTDm
Kraj: primorska

hm, avto je čipiran na 200 KM in odstranjen erg ventil. Ti Tribes si to delal.

Avtu menjujem olje in filter na 15,000 , pa lepo delam z njim. Pa tud vse štima , razen zdaj tega.
Motor lepo in normalno teče.

Avto šraufam sam, tud veliki servis. Filter zraka sem zamenjal pr velikem servisu, 70 kkm nazaj, Nabavil sem tesnilo od črpalke olja za vsak slučaj. Lahko zamejam še filtre in olje. NE vem, kam se obrnit in kaj drgega se sploh lotit. A ta diagnostika- Multiecuscan kaže pritisk olja? se da kaj ugotovit?
Pogrešam števec pritika olja, kot so ga imeli stari fiat dizli :)

kaj pa lahko naredim glede lopute za zrak na sesalnem kolektorju? a alhko kako preverim če je to vzrok?
rock n' roll
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Pusti olje na miru ker ni nič narobe z njim...

Loputa... za začetek lahko probaš vseskupaj razdret in dobo očistit, če je okoli lopute v kolektorju kaka svinjarija.
Drugače pa menjava?
mkavci9
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 233
Pridružen: Ne Sep 03, 2006 7:07 pm
Vozilo: Alfa 159SW 2.0 JTDm
Kraj: primorska

Se pravi lahko vozim v takem stanju.
Nekako se mi zdi logično, da ni zraka ali nafte, ker olje s tem "cukanjem" in zgubljanjem moči nima neke veze. Avto v bistvu ima pribleme samo pod štandgasom in v malih obratih.

Se pravi razdrem sesalni kolektor, in pregledam, če vse lopute lepo laufajo? KAj pa odstranitev loput? Kako je s tem pri tem 2.0 motorju? V neki temi sem bral, da se jih odstrani lahko.
rock n' roll
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

To niso swirl lopute v kolektorju, ampak glavna loputa na vstopu v kolektor...
mkavci9
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 233
Pridružen: Ne Sep 03, 2006 7:07 pm
Vozilo: Alfa 159SW 2.0 JTDm
Kraj: primorska

se pravi govorimo o tej stvari?

Slika

hvala Tribes za pomoč
rock n' roll
mkavci9
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 233
Pridružen: Ne Sep 03, 2006 7:07 pm
Vozilo: Alfa 159SW 2.0 JTDm
Kraj: primorska

Zdravo. težave imam še vedno,

naj povem , da sem zamejal vse filtre, olje, s sprejem sčistil LMM, pa odstranil in ščistil to loputo https://www.ebay.co.uk/itm/Alfa-Romeo-1 ... Swm3paM88P" onclick="window.open(this.href);return false;, na kolektorju

Do sedaj je bilo vse vredu, včeraj pa se mi je težava ponovila. V križišču mi je avto crknil in ni hotel več vžgat. Potem sm malo počakal, in ko slišiš, da se neka star odpre-premakne, sklepam da loputa, potem avto vžge.
A naj peljem na servis, al lahko sam kaj čaram tukaj?

tukaj sem našel video kako diagnosticirat le je loputa fuč
https://www.youtube.com/watch?v=Jlogq_d ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;

pa še video kako spucat tudi elektroniko, kjer lahko pride do mrzlega spoja.
https://www.youtube.com/watch?v=swYSuPYY_e4" onclick="window.open(this.href);return false;

A je kdo že imel kake take probleme? kaj mi svetujete naj naredim , malo jeba je kupovat to loputo na blef.

hvala
rock n' roll
tomasontn1
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 12
Pridružen: Če Jul 23, 2015 7:31 pm

Živjo, jaz sem imel iste težave kot ti in krivec je bil senzor pritiska goriva, ampak napake nikakor ni hotlo prikazat dokler ni popolnoma odpovedal... zrihtal so mi pri zegi in zdej spet dela bp... cena senzorja pa je bila 311 eur. Imam isti motor kot ti in to se mi je dogajalo cca 1 leto me je tko zezalo. lp
mkavci9
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 233
Pridružen: Ne Sep 03, 2006 7:07 pm
Vozilo: Alfa 159SW 2.0 JTDm
Kraj: primorska

svašta , kje pa se nahaja ta senzor in kako zgleda? imaš kako sliko ?

hvala
rock n' roll
Odgovori
  • Informacija