Common Rail / Visokotlačna črpalka - 2.0 JTDm

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

axis86
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 548
Pridružen: Ne Sep 10, 2006 8:02 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa romeo 156 1.9 jtd
Alfa romeo 75 1.6 carb
Alfa romeo 159 1.9 jtdm 16V
Kraj: Žiri

Takrat sam še nisem imel kabla in MES, je pa pri mehaniku BOSCH tester pokazal napako ja.
Uporabniški avatar
JUG
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 710
Pridružen: Sr Feb 22, 2012 7:59 pm

Nobene napake ni javlo glede senzorja. Tud pomeru ga je, je reku da je uredu, sicer da je na maksimumu, ampak kaže še uredu (ne razumem čisto, tko nekak je povedal), pomeru je tud kaj se dogaja na skupnem vodu, na vsaki šobi in ni velikih odstopanj.
Tko da mi je zdej reku, da se naj vozim pa če se mi še to zgodi, naj počakam pa probam še parkrat zaverglat. Pa če bo vžgal se bo menjal senzor, drugače pa ne, ker ni ziher da je sploh kriv, glede na to da deluje ok.
Hvala vsem, če bo pa se zgodba še nadaljevala pa tudi javim.
axis86
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 548
Pridružen: Ne Sep 10, 2006 8:02 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa romeo 156 1.9 jtd
Alfa romeo 75 1.6 carb
Alfa romeo 159 1.9 jtdm 16V
Kraj: Žiri

Meni je tudi potem kak mesec delala bp. Potem pa kot zakleto ravno takrat ko sem jo peljal na servis ista zgodba. Avto kar ugasnil. Po 15 minutah cakanja je spet vzgala in sem se peljal naprej.
Uporabniški avatar
JUG
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 710
Pridružen: Sr Feb 22, 2012 7:59 pm

Aha, okej super potem. Pol sem lahko skoraj gotov da je to to. No če se mi ponovi jo kar peljem zamenjat. Hvala lepa!
Uporabniški avatar
Gricko
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 974
Pridružen: Če Sep 21, 2006 9:00 pm
Vozilo: 156Sw
Kraj: Ljubljana

ali pa če ga fuckin kar zamenjaš......v trgovini z avtodeli nabaviš rezervni del za ~60€ ( tolko je za 156 na original servisu bil......za tvojega verjetno cena ni prov veliko druačna)
pa si siguren, da te ta stvar ne bo več hecala.....ker ponavadi crkne ravno takrat, ko najbolj rabiš....in vedno pogosteje se to dogaja......

če pa ti bo še vedno crkovalo, pa si pač vrgel 60€ ( sicer bi ti slej ko prej itak crknu :mrgreen: ) , ampak vsaj eno stvar ( ki je velika verjetnost da je kriva) imaš izločeno....
SIMONCELLI
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 176
Pridružen: Sr Jun 17, 2015 10:10 am
Vozilo: alfa 159 2.0jtdm

jug.ti avto segrej potem ga pa v 2 ali 3 prestavi požen če ti bo crknil nat 3000obratov oz 4000.pol ti je črpalka šla.lahko ti je zej vžgal ti ga požen veliko problemov povzroča lahko črpalka
Uporabniški avatar
JUG
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 710
Pridružen: Sr Feb 22, 2012 7:59 pm

No ene 150km sm že naredu dons pa včeri, brez težav. Bom ga probu stisnt ja, tist še nisem.
Gricko sej vem, sam mi je mehanik reku, da ga je premeru, pa da bi raj počaku, če se še nardi to kdaj, da se takrat zamenja za zihr, ker ni prepričan če je to to, saj je po meritvah uredu kazal.
Drugače pa ja, lahko bi zamenjal pa čao pepa :)
Uporabniški avatar
B_U_R_I
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1017
Pridružen: So Jul 13, 2013 12:18 pm
Vozilo: AR 159 SW 2.0 JTDm

Lahko bi pa zamenjal pa je neki druzga krivec :) Čao €
Uporabniški avatar
ARfan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1101
Pridružen: Ne Apr 11, 2010 5:18 pm
Vozilo: Preoblečen Fiat/Opel

lahko preveriš še konektorje oz. kablovje od motornega računalnika do injektorjev. Pri kolegu (sicer 2.4 motor) so bili kabli poškodovani zaradi česar je prišlo do kratkega stika na enem izmed injektorjev...posledično se mu je avto ugasnil na isti način kakor tebi.
Uporabniški avatar
JUG
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 710
Pridružen: Sr Feb 22, 2012 7:59 pm

Okej, hvala ARfan, bom preveril.
kvasko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 121
Pridružen: To Maj 18, 2010 1:52 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Domžale

Meni ja na podoben način zafrkaval avto. Pri polnem pospeševanju mi je pa 4000 rpm samo vrglo lučko motorja in pedalka za gas je postala popolnoma neodzivna. Ko sem s prestavami zbremzal na parkirišče in stisnil sklopko je motor samo crknil. Na srečo je takoj vžgal, lučka ugasnila in brez preblema sem se vozil dalje, dokler mi ni čez en teden v 2. brzini spet pri polnem plinu pri istih obratih naredilo enako. Je pa računalnik javil napako "too high signal" pritiska na skupnem vodu. Kolikor sem takrat po forumih gledal je bil krivec regulator na črpalki in po menjavi tega je zdaj vse OK. (zaenkrat) Tako, da če si kupil slučajno kak rabljen regulator, imaš možnost, da se ti je napaka ponovila, ali pa senzor gredi ali CR črpalka. Zadnja opcija je najmanj ugodna...

lp,

Miha
Uporabniški avatar
JUG
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 710
Pridružen: Sr Feb 22, 2012 7:59 pm

Zaenkrat še vse dela. Ne regulator je bil nov noter dan takrat, za napeljavo pa še nisem se odločil da bi šou pogledat. Bom raj pustil dokler dela :D

Men je motor sicer takoj crknu, tko da sm se u leru peljal potem na počivališče. Hudir je bil edin to k sm lih eno škodo prehiteval k se ni hotla umaknt na vozni pas, pa mi lih takrat k se mim pelem crkne in me pol tip gleda k da sm čorav :D
bernymonty
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 105
Pridružen: Sr Sep 03, 2008 9:51 pm

Če ti bo avto ponovno crknil in ne bo hotel vžgati, ti samo glej ko boš verglal motor če se obratomer dviguje. Če se ne pomeni da je senzor na glavni gredi zanič, če se pa, pa priklopit na tester pa gledat parametre med verglanjem koliko pritiska da visokotlačna pumpa (tam okoli 240-300bar).
Alfa Romeo! Brez srca in duše bi bili le stroji.
Uporabniški avatar
JUG
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 710
Pridružen: Sr Feb 22, 2012 7:59 pm

Aha, super podatek. Se pa ne spomnim od takrat al je obratomer delal. Bom naslednjič pozoren na to. Čudn je k še kr dela, bojim se sam da mi bo crklno septembra k grem na dopust :/
mkavci9
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 233
Pridružen: Ne Sep 03, 2006 7:07 pm
Vozilo: Alfa 159SW 2.0 JTDm
Kraj: primorska

JUG,, povej kaj je blo narobe z avtom.. če ni skrivnost:)
rock n' roll
Odgovori
  • Informacija