Tlak klime

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
ThugBoy
Alfist
Alfist
Prispevkov: 395
Pridružen: So Jul 19, 2008 9:18 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Morje

Pozdravljeni

Kaksen mora biti tlak klime v sistemu pri vgasjeni klimi in koliko tlaka je pri delovanju na polno?
pri meni je po polnjenju vgasjena 8bar, deluje pa od 26 do 32bara, kar se mi zdi malo prevec.
Klima po polnjenju ne hladi, saj se mi zdi da se kompresor cel cas samo vklaplja in izklaplja in pa Ventilator se takoj zacen zaganjati na drugi stopnji.
Imam prav da je prevec plina v sistemu?
ga lahko malo spustim ven kar tako na ventilcku, ali ni priporocljivo?

LP
"Even When They Kill Me, They Can't Never Take A Game From Young G"
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Mislim da HP pri R134a načeloma ne bi smel prek 20bar (če ni res ekstremne vročine), vseeno pa počakaj še na "drugo mnenje".
S spuščanjem na ventilčku ni nič narobe, pazi da ti prst ne zmrzne :) Sem že slišal za par takih primerov, ko je bilo treba spustit nekaj plina, nisem pa nikjer bil prisoten, da bi ti iz prve roke povedal kako je potekalo spuščanje. Če imaš manometer, potem itak ni problem spustit prek njega.
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

v sistemu imaš preveč plina, ne spuščaj "ročno" plina na ventilu. Še enkrat pravilno izprazni sitem, ter napolni pravo količino pilna (550g)
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Odvisno koliko si picajzlast glede avta. (ko daš gume balansirat bi tudi rad na 0.0001g natančno, po par k km je pa že na vsaki vsaj 10÷15g narobe, da umazanije na feltni ne omenjam... Isto je pri pol leta starem avtu že par % manj plina)

Recimo http://www.vehicleairconservices.com/pa ... e_readings" onclick="window.open(this.href);return false; , enote si po potrebi sam pretvori v razumljivejše.
Če imaš na voljo manometre zastonj, filanje pa moraš plačat, ne vidim nekega hudega razloga da ne bi malce plina spustil...
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
ThugBoy
Alfist
Alfist
Prispevkov: 395
Pridružen: So Jul 19, 2008 9:18 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Morje

hvala za odgovore.
torej danes smo ugotovili da je res prevec plina,saj ga je skoraj 700g napolnil.
konec tedna bo se enkrat izpraznil sistem in napolnil z 550g plina.
porocam ce bo bolje (moralo bi biti)

Lp
"Even When They Kill Me, They Can't Never Take A Game From Young G"
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Do konca tedna boš ti že skuhan in pečen ob nedelujoči klimi, glede na vremensko napoved :mrgreen:
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Egr
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 73
Pridružen: Po Jan 16, 2012 10:52 am
Član Alfa Kluba: 0

Lep pozdrav

Kar se tiče klime ja tako praviloma je treba izpraznit sistem do konca ,če ga že prazneš zamenjaj še tesnila na hladilniku in kompresorju.

Pravilen postopek je takšnen

Pvi del :

1. Praznjenje hladilne tekočine ter izčrpavanje Olja 10 do 15g
2. Vakumiranje 2 do 4 minute
3. Kontrola tesnosti se laho opravi 2 minute da vidiš če tesnila dihtajo če ne dihtajo stroj javi napako !
4. Odklop počasi HP in LP ker tudi pri vakumiranju rado malo bušne zaradi podtlaka.

Drugi del :

1. Zamenjaš tesnilke po potrebi
2. Privijačiš vijake nazaj katere se stisne tudi na moment 10nm
3. Vakumiranje se dela 20 minut
4. Stroj Doda hladilno maso med 550 in 600g hladila,razen pri modelih z dvojno klimo gre med 880 ter 1000g hladila.(ostala vozila),dodati je treba tudi olje kolikor ga je ven uzelo 10 do 15g -odvino od modela
5. Stroj spet opravi poskus tesnosti 4 minute
6. Po opravljeni tesnosti stroj napiše vklopite klimatsko napravo ,zaženeš avto klimo daš na max in ventilacijo.
7. Nato pa stroj izpiše listek na katerem piše vse med drugim pritisk v samem sistemu.


Tak je pravilen postopek dela z klimatsko napravo je pa res da je treba vse parametre ročno vnašat ,ker če je preveč plina ali premalo klima ne dela ,pa tudi naveden primer samo polnjenja brez testiranja uv ,kjer na bi če bi puščalo.


Lp

Egr =;
borisk
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 84
Pridružen: Po Nov 14, 2011 1:48 pm

ko mi je lokalni avtoklepar polnil klimo, je v stroj samo vnesel model avtomobila in mu je stroj sam povedal, koliko plina potrebuje, midva sva samo preverila na nalepki v motornem prostoru in potrdila. Stroj je začel delat, midva sva pa odprla pivo :cheers: ker je bilo vroče ko pes.
Uporabniški avatar
Egr
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 73
Pridružen: Po Jan 16, 2012 10:52 am
Član Alfa Kluba: 0

Ja sej odvisno od stroja in kako je stroj zprogramiran,določeni stroji imajo ze vse notri..

Jaz sem napisal postopek pravile za osnovni model klimata
Odgovori
  • Informacija