Lep pozdrav
Kar se tiče klime ja tako praviloma je treba izpraznit sistem do konca ,če ga že prazneš zamenjaj še tesnila na hladilniku in kompresorju.
Pravilen postopek je takšnen
Pvi del :
1. Praznjenje hladilne tekočine ter izčrpavanje Olja 10 do 15g
2. Vakumiranje 2 do 4 minute
3. Kontrola tesnosti se laho opravi 2 minute da vidiš če tesnila dihtajo če ne dihtajo stroj javi napako !
4. Odklop počasi HP in LP ker tudi pri vakumiranju rado malo bušne zaradi podtlaka.
Drugi del :
1. Zamenjaš tesnilke po potrebi
2. Privijačiš vijake nazaj katere se stisne tudi na moment 10nm
3. Vakumiranje se dela 20 minut
4. Stroj Doda hladilno maso med 550 in 600g hladila,razen pri modelih z dvojno klimo gre med 880 ter 1000g hladila.(ostala vozila),dodati je treba tudi olje kolikor ga je ven uzelo 10 do 15g -odvino od modela
5. Stroj spet opravi poskus tesnosti 4 minute
6. Po opravljeni tesnosti stroj napiše vklopite klimatsko napravo ,zaženeš avto klimo daš na max in ventilacijo.
7. Nato pa stroj izpiše listek na katerem piše vse med drugim pritisk v samem sistemu.
Tak je pravilen postopek dela z klimatsko napravo je pa res da je treba vse parametre ročno vnašat ,ker če je preveč plina ali premalo klima ne dela ,pa tudi naveden primer samo polnjenja brez testiranja uv ,kjer na bi če bi puščalo.
Lp
Egr