Insufficient engine oil pressure - AR 159, 2.4 JTDm

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

alfista85
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr Dec 25, 2013 10:20 am

Pozdravljeni.

Na armaturki mi občasno izpiše "insufficient engine oil pressure, stop and turn off engine".

Danes sem šel na pooblaščeni servis, razen pregleda z računalnikom niso uspeli naredit nič drugega, saj mora biti motor ohlajen, da lahko začnejo ugotavljati in meriti pritisk olja itd...(ali je morda senzor, morda filter itd...)

Kar me je presenetilo in malce prestrašilo je to, da mi je mehanik rekel, da bi lahko bili ojnični ležaji fuč, saj da bi jih naj slišal med nekim brnenjem pod štandgasom, ki pa ga jaz povezujem z nosilcem motorja. Brni samo občasno, če dodaš plin zvok izgine, pred 1000km sem delal servis pri mojstru, ki dela na tem pooblaščencu in je rekel, da motor dela v nulo, tudi z rač. je pokazal BP.

Ima kdo kakšno idejo zakaj nizek pritisk olja? Motor lepo laufa in vleče...ko se ta napis pojavi potem tudi takoj izgine...

Hvala za mnenja.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Pa nivo olja?
alfista85
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr Dec 25, 2013 10:20 am

Cel čas ok, tudi pred servisom. Ne pije olja niti malo. Na šipki in na armaturki je nivo ok. Prvič mi je to izpisalo en teden pred servisom. Zanimivo je tudi, da se izpiše in potem tudi takoj izgine.
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

ker motor pa je ?
Uporabniški avatar
Brlja
Alfist
Alfist
Prispevkov: 258
Pridružen: Ne Mar 10, 2013 8:49 pm
Vozilo: 159 SW 2.0 JTDm
Kraj: Koper

Če je 2.0 jtdm, je za rešitev problema potrebna menjava tesnila pri oljni črpalki v karterju.

http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=34&t=36763
Senza cuore saremmo solo macchine
alfista85
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr Dec 25, 2013 10:20 am

2.4 (200HP ker je avtomatik)
Uporabniški avatar
ticyficy
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 86
Pridružen: Ne Apr 21, 2013 10:09 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159, 155

Kakšna je bila diagnoza/rešitev?
Alfa Romeo 166,
Alfa Romeo 145,
Alfa Romeo 159 SW,
Alfa Romeo 155,
Alfa Romeo 156 SW.
janezzs
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 6
Pridružen: Ne Mar 25, 2018 7:44 pm

Tudi mene zanima ali ste resili tezavo?
janezzs
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 6
Pridružen: Ne Mar 25, 2018 7:44 pm

Lep pozdrav,kot že v naslovu napisano gre se za 2.4jtdm 200hp motor in sicer ob zagonu se mi izpise na zaslonu "unsufficient engine oil pressure" takoj za tem pa opozorilo izgine bil pri mehaniku rekel takoj menjat ojnicne lezaje ker bo zaribala? in pa da je zanic jermenica. A je res lahko pri 190k km obraba ojnicnih lezajev tako slaba da bo motor zaribal? Slisal nisem se za noben primer da bi se to komu zgodilo da bi motor zaribal. Kilometri so preverjeni in so realni usaj upam. Se opravicujem ker odpiram novo temo ker jih je ze nekaj o tej temi samo nikjer nisem nasel odgovora ali je res nujno menjat ali je to normalno.



Edit: Premaknjeno v obstoječo temo .... (MaStr)
PS: janezzs, v ustrezni tematiki postaviš vprašanje (objava višje), nato pa odpreš novo identično temo ....
:? :-k
Uporabniški avatar
legenda1979
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 587
Pridružen: Če Avg 21, 2014 5:41 am
Vozilo: AR 159 2.0 jtdm

In kako je prišel "mojster" do tega zaključka? A je pogledal ležaje? Tudi jaz nisem tukaj zasledil, da bi bile težave pri tem motorju z ojničnimi ležaji. So pa z glavo motorja, ki rada poči. A se ti to vedno dogaja ali samo ob bolj hladnih dnevih? Predvidevam, da olje redno menjuješ. Svetujem, da vprašaš še kakšnega drugega mojstra, ali ti ga pa za začetek Tribes priklopi in pogleda če vse štima.
159 2.0 jtdm
janezzs
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 6
Pridružen: Ne Mar 25, 2018 7:44 pm

ja ravno to mi je cudno vem da majo probleme z sklopkami loputami glavami,.. in da ni ravno najbolsi motor da bi pa zaribal kar tako me cudi. avto imam sele 2tedna tako da v kratkem gre na servis olja filtri ja dogaja se ob vsakem zagonu pa se to posveti za 1sekundo in nic vec kar se mi nezdi nic kriticnega ce si pumpa vzame sekundo da doseze zadosten tlak olja
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6823
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Lahko da je tu podoben problem kot pri 2.0, se pravi tesnilo na dovodnem roru pumpe.
Če pa olje ni menjano in filter zabasan, je pa tudi to lahko problem.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
janezzs
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 6
Pridružen: Ne Mar 25, 2018 7:44 pm

potem za ojnicne nerabim prevec skrbet? v kratkem se bo menjalo olje in filter . ja za 2.0 sem slisal da spusti tesnilo med crpalko in cevko skozi katero vlece , ima 2.4 enako črpalko?
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Prvo ugotovi ali te zeza senzor ali imaš dejansko okvaro. Če ti teži samo ob zagonu ali takrat ko ti crkne je to standardna španovija alf.

Če bi imel ležaje tako znucane, da bi ti padel pritisk olja bi to zagotovo slišal, saj v mašini "tolčejo bati" - ko se glavna gred vrti je luft med gredjo in ležaji in ko se pozicija premenja, da je iz sesanja v pritisk potem zadevo zabija. Takrat je sanacija nujna.

Tako bi videl da se ti posveti rdeča lučka, najraje v prostem teku in ko je mašina močno ogreta. Takrat je olje najredkejše in tlak najnižji.
Če bi imel analogni indikator bi se ti prižigal in utripal v ritmu mašine ko se obrača, kar je vidno če je snelo samo en ležaj.

Enako ti bo vrgel senzor če ti vleče zrak v olje, da imaš zabit pickup, slabo tesnilo ...
Prvo preveri da imaš sploh pravo količino olja in pravi tip olja.

Najlažje je sneti dol karter in pogledati kje je luft pa se potem odločiti. Ležaji niso novi zagotovo, vendar če mašina ni delala brez olja, ji nima kaj biti. Ni to dCi, kjer je menjava ležajev zaradi napačnega designa redni servisni poseg.

Ponavadi posname in prelufta ležaj ki je najdlje na gredi. Prvi trije (ali štirje) dobijo olje, ostali pa kar ostane, velikokrat samo zrak in tam stolče.

Z oljno pump je pa tako, ona ne ustvarja tlaka, temveč samo pretok. Tlak določajo upori (reže ležajev) na oljnem vodu preden se olje izlije nazaj v karter. Če bi odprl iztok pumpe bi dala ven točno 0 bar, če bi ji zašravfal pa 10 bar in naprej, dokler nebi kaj odnehalo. Če se te tolerance poslabšajo, tlak seveda pade, ker je upora na izhodu manj. Mašina se sicer še naprej maže, samo je večja šansa da pridejo kovine v direkten kontakt.

Še neka manjša šansa je da ti je oljni sprej za hlajenje batov slabo pritrjen in ti tam curlja ven.

Koliko ima stvar realnih kilometrov ?
janezzs napisal/-a:ja ravno to mi je cudno vem da majo probleme z sklopkami loputami glavami,.. in da ni ravno najbolsi motor da bi pa zaribal kar tako me cudi. avto imam sele 2tedna tako da v kratkem gre na servis olja filtri ja dogaja se ob vsakem zagonu pa se to posveti za 1sekundo in nic vec kar se mi nezdi nic kriticnega ce si pumpa vzame sekundo da doseze zadosten tlak olja
Se to dogaja le če avto stoji čez noč ali tudi ko ugasneš toplega, npr. za 5 min in nazaj prižgeš ?

Problem imaš nekje da ti odteka olje nazaj v karter in potegne v cevi zrak. Potem to pumpa počasi prežveči, zrak ti pa spiha olje iz ležajev in poveča obrabo.
Lahko je problem v protipovratnem ventilu v filtru (kupi mann), fram filtri so bolj ubogi glede tega, zaradi katerega ti odteče olje skozi pumpo nazaj v karter.
Ali pa v tistem tesnilu pri oljni črpalki.

V vsakem primeru pa zamenjaj oboje, saj ne veš v kakšnem stanju je, strošek je pa minimalen. Namreč če ti vleče notri zrak ti bo to odpihnilo vse ležaje čez čas.
janezzs
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 6
Pridružen: Ne Mar 25, 2018 7:44 pm

ja to se dogaja ko avto stoji ko se vozim pa ce ugasnem za kratek cas potem ni obvestila . po carfaxu jih je imela v letu 2017 186.000 prevoženih zdaj jih ima 197.000 potem treba karter dol v vsakem primeru pa zamenjat filter tesnilo črpalke po možnosti še ojnične ali tudi ohišje filtra . pred vsem tem pa bom preveril kakšen tlak dejansko daje črpalka
Odgovori
  • Informacija