Zadnje novice

Antifriz: Počena glava/Termostat...? - AR 159, 2.4 JTDm

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Antifriz: Počena glava/Termostat...? - AR 159, 2.4 JTDm

OdgovorNapisal/-a pekidi » Sr Sep 16, 2015 8:24 am

Živjo...
zanima me, če je morda kdo od vas imel podob problem oz. če ve kaj bi to lahko bilo
in sicer:
cca. 2 dni nazaj mi je med vožnjo AR 159 Q4 začel metat iz posodbe antifriz (ga ni odpihnilo). Antifriza ni bilo preveč, saj sm do sedaj od rednega servisa naredil že cca. 13k km. Kakorkoli, po pregledu vseh cevi, olja, motorja, hladilnika itd..izgleda da je vse OK. Poraba goriva je precej narasla. Zamenjali smo termostat, vendar isto. Ventilator se vklopi na del. temperaturo, in prvič ga shladi (po cca. 15-20s), drugič in večkrat le ta vrti neznosno (2nd gear) in kakor da ga ne more shladit. AR sem peljal na pooblaščenca na pregled (Avto Triglav) kjer so mi ugotovili/zagotovili da ne deluje vodna črpalka (hmm). Ok, to sem zamenjal z novo, in ugotovil da mi poraba goriva sedaj deluje normalno (cca. 7.9-8.4l). Vendar problem s hlajenjem sistema ostaja ista. Avto nima nikakršnih problemov z samim vžigom ali karkoli drugega. Cukanja (trokiranja) ni, avto vleče BP.
Razmišljam tudi v smeri da bi zamenjal posodo skupaj s čepom za antifriz. Potem mi pa že počasi zmanjkuje idej kaj pogledat.



Fiat ePER
Slika
Zadnjič spremenil pekidi, dne Pe Okt 02, 2015 9:02 am, skupaj popravljeno 3 krat.
pekidi
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Vozilo: rdeča raketa
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Po Feb 05, 2007 7:56 am
Kraj: Ljubljana

Re: Antifriz

OdgovorNapisal/-a Gorjup » Sr Sep 16, 2015 8:53 am

Ne vem kako je pri dizlih, ampak pri meni je metalo vodo ven, ko mi je šla dihtunga na glavi, v 10km vožćnje mi je vn vrglo cca pol litra vode. Upam da pri tebi ni to.
Gorjup
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo 159 Ti, 2.0, letnik 2009
 
Prispevkov: 419
Pridružen: To Apr 03, 2012 8:57 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Antifriz

OdgovorNapisal/-a pekidi » Sr Sep 16, 2015 9:03 am

sam zanimivo mi je, ker je antifriz vrgu ven samo prvic, k se je to začel....od takrat ni vrgu ven niti 1x..če bi po mojem bila dihtunga, bi delu točno tako kot si omenil, bi kar skoraj vsakič metu ven vodo/antifriz
pekidi
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Vozilo: rdeča raketa
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Po Feb 05, 2007 7:56 am
Kraj: Ljubljana

Re: Antifriz

OdgovorNapisal/-a SIMONCELLI » Sr Sep 16, 2015 11:01 am

hm kaj pa čep na posodi sam še zmeram nebi smel metat ena možnost je problem z glavo mogoče z krmiljenjem ventilatorja upaj da ni glava motorja kje počena
SIMONCELLI
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Vozilo: alfa 159 2.0jtdm
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Sr Jun 17, 2015 9:10 am

Re: Antifriz

OdgovorNapisal/-a pekidi » Sr Sep 16, 2015 11:09 am

po vsej verjetnosti zna res bit tesnilo glave....

sam še prej pa bom dal zamenjat ekspanzijsko posodo...da ni slučajn s tem kaj narobe :-)

kot sm reku, za 1x mi jo ne meče več ven, to se je zgodilo samo 1x oz. prvič

bom poročal kako in kaj
pekidi
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Vozilo: rdeča raketa
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Po Feb 05, 2007 7:56 am
Kraj: Ljubljana

Re: Antifriz

OdgovorNapisal/-a pekidi » Sr Sep 16, 2015 12:10 pm

ravno pri avtotriglavu

voda ne krozi oz. zelo slabo krozi...slab pretok vode

kle mi namiguje na dihtungo....ni pa 100%...za moje pojme se mu niti ne sanja kaj bi lahk blo
pekidi
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Vozilo: rdeča raketa
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Po Feb 05, 2007 7:56 am
Kraj: Ljubljana

Re: Antifriz

OdgovorNapisal/-a pocar » Sr Sep 16, 2015 4:31 pm

če voda ne kroži potem bi morala tudi temperatura na termostatu biti malo višja,voda bi pa vrela in tako potiskala tekočino ven.se pravi če je to,to,potem se je lahko čisto možno rotor na vodni pumpi snel.zaradi tesnila,voda ne more, ne krožit!starost vodne črpalke?tip vodne črpalke?če daješ novo potem glej da bo imela dvojne ležaje,glej skf ipd.druga manj verjetna opcija je blokada termostata,ker ima termostat tendenco prej k temu,da pokvarjen ostane odprt,kot pa zaprt.
pocar
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 90
Pridružen: Če Nov 03, 2011 11:39 pm
Kraj: Slovenija

Re: Antifriz

OdgovorNapisal/-a pekidi » Sr Sep 16, 2015 6:29 pm

novo

ko pridem iz avto triglava dam, opazim pod avtom ves antifriz...glede nato da smo zamenjali tudi posodo za antifriz (s čepom vred)...

kot sm že reku, vse je notri dano novo (od pumpe, do termostata, jermenov itd...)

kakorkoli, vozit se ne smem več :-(, mislim pa da smo prišli do zaključka, da je počila glava motorja (ali dihtunga ali pa itak oboje)

naslednji teden (v ponedeljek - prej žal ne gre...) ga razdremo...poročam
Zadnjič spremenil pekidi, dne So Sep 26, 2015 4:50 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
pekidi
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Vozilo: rdeča raketa
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Po Feb 05, 2007 7:56 am
Kraj: Ljubljana

Re: Antifriz

OdgovorNapisal/-a TribesMan » Sr Sep 16, 2015 7:10 pm

Verjetno počena glava motorja...
Ali dihtunga.
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Something else
 
Prispevkov: 9596
Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

Re: Antifriz

OdgovorNapisal/-a SIMONCELLI » Če Sep 17, 2015 7:52 am

ja zej moraš ugotovit kje je vn prteklo drugač pa avto triglav bo teško kaj zrihtal
SIMONCELLI
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Vozilo: alfa 159 2.0jtdm
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Sr Jun 17, 2015 9:10 am

Re: Antifriz

OdgovorNapisal/-a pekidi » Če Sep 17, 2015 8:21 am

jaz se tudi nagibam da je počla glava

jaz bolj dvomim da bo avto triglav kaj "rešil"

bom dal znalcu kle (k raztura te alfe) pri men da mi ga razdre in pogleda (zamenja)

poročam, bom pa probal še kaj poslikat k se bo delalo :-)
pekidi
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Vozilo: rdeča raketa
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Po Feb 05, 2007 7:56 am
Kraj: Ljubljana

Re: Antifriz

OdgovorNapisal/-a pekidi » Po Sep 21, 2015 7:36 am

Klic Čukman-a, je spremenil vse :-)

zadeva je sledeča...

glava je šla v maloro

Jutri dopoldne jo odpeljem v Zagrebški predel (Lučko) kjer obnavljajo / varijo glave (skratka, naredijo kompletni remont). Nove ventile + na izdelek dajo garancijo 12 mesecev + vsega tega pa nanjo pripopajo svojo serijsko številko. Garantirajo pa, da naj bi po opravljenem posegu, glava imela isto kvaliteto kot nova. Cena pa je cca. 250-400€. Sam poseg pa naj bi trajal dan do dva. Vse kar potrebujejo je komplet glavo z ventili.

predvsem tem, sem probaval vse "živo", od ebay-a, poljske, slovaške, itd... vendar s ceno smo vsi tam tam od cca. 950€ dalje. Zato sem bil v dvomih, kje kupiti. Glede na ceno 950€ bi se v tem primeru raje odločil za Avto Triglav

primer ebay-a (899€ + 100€ (deposit) + 20€ (poštnina) = 1020€ (v primeru da jim pošljete svojo staro okvarjeno glavo, dobite deposit nazaj, v tem primeru je to 100€:
Slika

Za rabljeno pa se nisem odločil iz razloga, k ne veš kaj boš dobil. Lahko da bo naredila 20k lahko 100k lahko pa sam 5km, tak da sem se odločil za sledečo vrjanto.

Kakorkoli,
V prilogi prilagam link do avtofotomarket-a kjer so to testirali, in ravno iz tega razloga sem se odločil da tudi jaz to preizskusim :-)
Slika

zakaj:
Avto Triglav prodaja po kataloški številki 71793341 (tovarniško obdelana) po ceni 1300€, vendar je pogoj da svojo "staro" pustim pri njih, katero pošljejo nazaj v tovarno (ah, jxxx, profit). Kakorkoli, nova nova naj bi bila okoli 3000€. Zato mislim da je ta vrjanta najboljša in najbolj ugodna.

link do ePER-A (kataloške številke)
Slika

če se vam odpre okno, da je preveč connection-ov, preprosto kliknite na "OK", in nato ponovno na link

Med čakanjem "glave" naročimo dihtungi, vijake in drobne stvari. Ko glavo prejmem jo zmontiramo. - predvsem pa računam da bi me vse skupaj prišlo krepko pod 1000€ ( skupaj z obdelavo "glave")

Poročam kako in kaj se obnese in predvsem če bom zadovoljen oz. ali vam le to vrjanto priporočam

tako da, jutri via HR :-)

in pa še link do Čukman strani:
Slika

in pa preko njihove strani je možno kupiti tudi rabljeno ali novo glavo na linku:
Slika

upam da bo komu prišlo prav oz. v pomoč :-)
Zadnjič spremenil pekidi, dne Ne Sep 27, 2015 4:02 pm, skupaj popravljeno 16 krat.
pekidi
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Vozilo: rdeča raketa
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Po Feb 05, 2007 7:56 am
Kraj: Ljubljana

Re: Antifriz

OdgovorNapisal/-a Damijan » Po Sep 21, 2015 8:48 am

Verjetno ne boš razočaran, glede na to, da tudi naši FLAR pooblaščenci dajejo glave na popravilo na HR!
Videl na lastne oči 159 SW diesel, podrt motor, za glavo so pa rekli, da je šla na popravilo na HR!

Zdaj je pa samo vprašanje, zakaj je šla glava??? :-k
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Lady "K"
 
Prispevkov: 5692
Pridružen: Po Okt 13, 2003 8:30 pm
Kraj: Preshgain

Re: Antifriz

OdgovorNapisal/-a pekidi » Po Sep 21, 2015 8:52 am

Živ,

med tem ko smo podirali / razdirali motor je v delavnico priletel model z identično alfo kot jo imam jaz, pravi da je tudi njemu počla glava in to pri 120k/km (sam model se ni ukvarju z glavo, ker je na zalogi že imel drugi motor). Kokr pa sem utegnil govort z Avto Triglavom in pogledom na forumih se baje to kar rado dogaja na 2.4 JTDm (MultiJet) motorjih.

tako je bilo rečeno, če je to vse res, potem takem ne vem zakaj italijani tega niso izboljšal. 2.4 JTD motorji nimajo teh problemov. 2.4 JTDm pa baje reklamacije (pritožbe) kar padajo na ta račun (glave)

forumi in izkušeni mehaniki (cilam na mehanika, ki je dal že kar precej teh motorjev čez), pravijo da je to bolezen 2.4 JTDm motorjev. (super, pri prejšnji Alfi 147 so bile bolezen roke, sedaj pa glava, ah ja..super...naslednja alfa bo pa bolezen cel avto :-))

Če pri sebi analiziram svojo vožnjo,

ne bom rekel da ne rad pritisnem na gas (seveda da ja), ampak vse v meji normale. Čakam da se motor počasi ogreje, počakam da se turbina umiri (pred izklopom vozila), ne dosegam critical (rdeče linije) vrtljajov, itd....

tak da , če je počila zaradi mojega načina vožnje, potem pa tudi kxxx pa taka glava oz. izdelava. Z kolegom (ki je mehanik, ga bom kar naslovil kot kolega :-)) sva tudi primerjala par vitalnih delov motorja med navadnim 2.4 JTD in 2.4 JTDm. Materiali so kot očitno vidni - pri 2.4 JTDm tanjši, bolj krhki kar mislim da s tem potegne za seboj kar veliko stvari (nrp. počena glava) :-(

kakorkoli, če pridem s ceno izpod 1000€, sem lahk več kot zadovoljen..račun pa, ko tega dobim, ga prpopam na forum...po izračunu na Avto Triglavu bi me skupaj z menjavo "glave" prišlo okrog - krepko čez 2000€. Saj obstoječe glave ne popravljajo / obnavljajo ampak naredijo samo menjavo. S tem da, pri kolegu bova motor v piko spucala kar pa dvomim da bi pri Avto Triglavu naredili enako. Ker kot sm že navedu, so mi pri testu pumpe, antifriz kar polivali po motorju. Jaz sm pa 1 dan pred tem, ga spucal v piko (tok o tem)


Če samo malce (par let) :-) zavrtim čas nazaj, vprašam zego kaki so 2.4 JTDm motorji a so ok a imajo kake napake, itd...Nakar dobim odgovor da ni nobenih problemov, vse špila v nulo, ni reklamacij, itd...Nato par dni nazaj, odgovor ja to je bolezen teh motorjev. Kdo sedaj koga vleče za nos. Danes tako jutri je že drugače.
pekidi
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Vozilo: rdeča raketa
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Po Feb 05, 2007 7:56 am
Kraj: Ljubljana

Re: Antifriz

OdgovorNapisal/-a SIMONCELLI » Po Sep 21, 2015 11:02 am

na hrvaškem bojo zrihtal glavo v nulo jst sem jih že dal veliko obnovit sicer druge tipe glav ot alfe še ne
SIMONCELLI
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Vozilo: alfa 159 2.0jtdm
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Sr Jun 17, 2015 9:10 am

Naslednja

Vrni se na 159, Brera, Spider

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost