mislim da res...kokr berem, slišim in vidim.. naredijo v piko , itak pa ne more bit od Alfe glava kaj drugačna kot ostale
in pa predvsem da prišparam kar nekaj stotakov € (ojričev), pa tudi če je treba it i v Malezijo
Moderator: Tehnika moderatorji
Počeno glavo pod CT pa da vidmo, kje so porozne.. Pomoje so imeli občasne probleme s stabilnostjo procesa litja in so to kakšni mejni, še sprejemljivi, izdelki... Kar tipično za italjanealfasan napisal/-a:Mogoče bom res še verjel da so 2.4 jtdm problematični
sam vprašanje je ali je šlo za napako v materialu ali kaj drugega. Če je napaka v materialu bi morale vse po spisku pokati.
To je kar ustaljena praksa, kako se izklaplja swirl ventile... druga opcija je da ti kolektor potegnejo dol, odstranijo ventile in naredijo nove čepe. To vem da delajo pri Strajnarju, samo stane ene 200€.škoda k nism sliku kako pri Strajneru (blindirajo sesalni kolektor) - upam da se bom spomnu jutri da naredim še šot tega...namreč na sesalni kolektor na eni strani doda vezico, na drugi strani pa le to sname, katera preprečuje premik le teh...ampak umazanija se še vedno nabira oz. predvsem lahko še vedno pride do naše/moje najhujše nočne more
A nimaš zraven elektronske ključavnice eno luknjo v katero vtakneš "mehanski ključ" in s tem deblokiraš volan?me pa še nekaj zanima če kdo slučajno ve, namreč pri podiranju vozila smo pozabli odklenit volan...glede nato da je (kot sm že omenil, več motorja vzunaj na policah kot pa notri ) me sedaj zanima kako le tega odklenm, s tem da ga ne priklaplam na štrom
Si siguren da je to res, ali je to mogoče samo posledica "profesionalne" odstranitve DPFja?kot pa se za Italijana spodobi, računalnik ne zazna ničesar, vse je v najlepšem redu (sam napis je manjkal še TC - gas do daske)
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov