Prilagam še obnovljene injektorje (delujejo kot švicarska urica) no za 1x...
Garancija je 1 leto (do 3000km - no tudi če ste že "malce" čez , imajo pa še dodatno garancijo, kadarkoli do cca. 3k se lahko zapeljete in preverijo stanje injektorjev)
to pomeni, da na vsakih 500km ali 1000 km se lahko oglasite pri njih, tok za preventivo injektorjev (seveda po želji stranke)
In pa da še ne pozabim
Potrebno je bilo zamenjati še 2x relej - šteka (prva in druga stopnja) za ventilator - saj se je le ta vklopil (normalno pri delovni temperaturi), vendar se po določenem času (cca. 20-30s) le ta ni izklopil - kar pomeni, da je kar hladil (se vrtel)...Po menjavi releja sedaj ti dve funkciji ponovno špilata
(prilagam pa tudi slikici releja)
Na podlagi menjave, smo potem še uredili preventivno čiščenje "upora - resistor", kateri je lociran na samem ventilatorju (s tem smo ustavil "nastajanje nove / preprečitev" oksidacije )
Resistor (upor) v1 - kataloška številka
(v primeru da vam odpre/javi da je preveč connectnov, preprosto kliknite na OK, in potem ponovno na zgoraj omenjeni link )
Resistor v2 (lokacija le tega) - če se pogleda pod havbo (blizu znaka "ledvičk - ali črke "V" se ga vidi in odklopi (brez večjega posega - vozilo ni potrebno dati na dvigalo)
In pa še za end
Največji vzrok, da je glava "šla" v maloro so saje (to je sedaj nova in zadnja različica). Namreč, "naročeno" mi je da vsaj 1x na teden ali 1x na dva tedna, na avtocesti pritisnem (hja, sej to delam)...kakorkoli, na AC prestavit v 4 prestavo in držat cca. 5-10km na 3800 - 4000 rpm obrate (no to pa nism delal). S tem preprečimo nabiranje in obenem "čiščenje" vseh (no skoraj vseh) saj. Posledica teh je nabiranje, ustvarijo dodatno "segrevanje" in posledično s tem "glavo" raztegujejo do meje samega "poka". V vsem naštetem je tukaj tudi "umešan" sam EGR ventil, sesalni kolektor in "morda/mogoče" tudi DPF filter. Bodisi se EGR izklopi/zapre (no, jaz ga imam), sesalni kolektor (če le to okoliščine dopuščajo), vzame ven, ščisti in "obnovi" lopute (zamenja z drugimi), "blokira" da le te lopute ostanejo odprte (tako sem imel urejeno prej) ali pa da se le te popolnoma odstrani (to, zadnjo verzijo, pa sedaj uporabljam).
Bat (zgodba ostaja ista), največji vzrok naj bi bil injektor. Vendar posledično se to skupaj "meša" eno z drugim
za info:
Za 1x smo z vozilom že naredili cca. 100km+ testa in za 1x vse špila BP - dihta (tako mora tudi ostati )
Fiat ePER