Počena glava/Termostat/Vodna pumpa...? - AR 159, 2.4 JTDm

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Aja, kisel vonj iz izpuha je "normalen" če imaš izklopljen EGR.
Uporabniški avatar
pekidi
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 198
Pridružen: Po Feb 05, 2007 7:56 am
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

TribesMan thx za info

me pa še nekaj zanima če kdo slučajno ve, namreč pri podiranju vozila smo pozabli odklenit volan...glede nato da je (kot sm že omenil, več motorja vzunaj na policah kot pa notri :-)) me sedaj zanima kako le tega odklenm, s tem da ga ne priklaplam na štrom


A nimaš zraven elektronske ključavnice eno luknjo v katero vtakneš "mehanski ključ" in s tem deblokiraš volan?
- to moram jutri probat :-)

Si siguren da je to res, ali je to mogoče samo posledica "profesionalne" odstranitve DPFja? :)
Večina majstrov odstranjuje DPFje s programom ECUSafe, ki poleg DPFja pobriše še kompletno DTC tabelo v ECUju, in zaradi tega ti ECU ne pokaže več praktično nobene napake, niti ne vrže v safe mode...
- to bo to (correct)

Ko boš sestavil avto nazaj, probaj izklopiti recimo merilec pretoka zraka ali EGR ventil, in poglej če se pojavi kaka napaka v ECUju. Če se ne, potem je DTC tabela pobrisana.
EGR ventil je pravtako v ECU izklopljen
DTC tabela je pobrisana - drži :-)

Aja, kisel vonj iz izpuha je "normalen" če imaš izklopljen EGR.
aha, ql

sm mislil, glede nato da je to vse izklopljeno in pobrisano da bo kaj drugega javil..skratka javil bi kup enih napak, s katerimi bi človek mislil da je vse to narobe sam tist kar ni javljeno pa ne :-)...in glih tist ki ni javljeno, glih to je narobe :-)

ok, to smo potem takem rešili, super

ostalo pa kot sem omenil,ko dobim robo,glavo, nadaljujem s slikami in komentarji
Uporabniški avatar
pekidi
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 198
Pridružen: Po Feb 05, 2007 7:56 am
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

AlfaSan

Mogoče bom res še verjel da so 2.4 jtdm problematični
sam vprašanje je ali je šlo za napako v materialu ali kaj drugega. Če je napaka v materialu bi morale vse po spisku pokati.

- eni si pač zatiskajo oči da je vse OK, drugi nekaj naredijo, tretjim je pa vseeno

Če bi se jaz odločil za prodajo vozila (s tem da ga ne porihtam), ne bi imel srca da kupcu ne bi omenjal kaj je narobe. Enim pa zato ni mar. Zato ga bom porihtal zase in ne za prodajo. Če pa se kdaj zgodi da ga prodam, bo pa kupec imel na vse črno na belem. :-).

kakorkoli (malce sm / smo zašli)
Poznam pa sedaj vsaj za dva primera ki sta delala na svoji 2.4JTDm Q4 "remont". S tem da je eden od njiju imel probleme tudi s turbino. Na srečo je moja OK (ni lufta)
- in pa kokr mi je bilo rečeno, naj bi bil problem tudi z glavo (baje da ni bila dobro obnovljena - obnova delana v SI)
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Če prav razumem je do strojeloma "lahko" prišlo tudi zaradi nestrokovnih posegov v motor in nepravilnega delovanja nekaterih komponent.
Imam/imel 4 komade 2.4 motorje. Za enkrat sem bil zadovoljen. Če kaj crkne v tej smeri pa verjemi, da te kontaktiram za kakšen nasvet, kako čim bolje to popraviti.

V glavnem popravi tako, da bo zopet vse delovalo.
Jaz sem dal pri Strajnarju zamenjati in blindirati sesalni kolektor. Na metu swirlotov so čepki, kolektor je sčiščen, egr pa mehansko in elektronsko blokiran.
Uporabniški avatar
wolfyy
Administrator
Administrator
Prispevkov: 4281
Pridružen: So Maj 01, 2010 9:46 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair TCT
Kraj: Kanal

take stvari se pač zgodijo. Vem tudi za eno Giuletto, ki ji je po pol leta počla glava ravno tako dizel.

verjamem, pa da ima večina teh motorjev s problemi krepko čez 400.000km, temu pa ne moreš potem reči ravno slaba izdelava pač pa že lahko gledamo danes v smer utrujenosti materiala. Do napak pri litju in temu pa pač pride od časa do časa in kakšen tak izdelek lahko tudi uide kontroli.
Svet bo boljši, ko se bodo ljudje začeli ukvarjati sami s seboj namesto z drugimi
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Opravičilo avtorju za mašenje, samo tole dodam, čeprav se ne tiče čist njegove teme.

Če se prav spomnim sva s sasoz v Trzinu srečala enega z alfo 159 200 KM, ki je tudi menjal motor (4000 €) toda do strojeloma je prišlo zaradi nestrokovnega poseganja v motor in pa terorističnega obnašanja do avta. Če se pav spomnim, je mrzel avto vžgal in gas do konca in počez čez celo ulico in razlagal je kako avto malo pokuri samo ca. 9-9,5 l/100 km. Torej ga je res stalno žgal.
Midva siromaka sva se kar za glavo prijela in šla v miru na pivo.
Torej ni vedno samo napaka na materialu kriva za okvaro.
SIMONCELLI
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 176
Pridružen: Sr Jun 17, 2015 10:10 am
Vozilo: alfa 159 2.0jtdm

tole ni zastoj naredilo če imaš možnost naredi po kmečki logiki menjaj vse bate injektorje v kontrolo pa tako naprej.....
SIMONCELLI
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 176
Pridružen: Sr Jun 17, 2015 10:10 am
Vozilo: alfa 159 2.0jtdm

mislim da je kriva desna noga
Uporabniški avatar
pekidi
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 198
Pridružen: Po Feb 05, 2007 7:56 am
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

ravno na kavi iz HR na ze nasi strani

za vse ki vas zanima obnova celotne glave skupaj z ventili
glava je oddana / placana, z obnovo in posiljko nazaj v SI sm dal 3300 kun ali 432€

glava dobi svojo stevilko in certifikat garancije / testa :-)

na glavo prlotajo nekak kovanec (serijsko številko), katera naloga je da obvešča ali je glava dosegla izven svojo mejo temperature, v primeru pa da le ta ostane cel (ne poči - ni zakuhal) se uposteva garancija

tok na hitro, okrog glave :-)

Kot pa so mi omenili pri podjetju "Cukman" so ravno vceraj in danes oddal na posti isto glavo za v SI...kot sm ga razumel imajo s temi glavami kar izskusenj in jih iz SI kar dost dobivajo...tak da za njih je to mala malica :-)

med cakanjem glave pa zamenjamo dihtunge, v pregled injektorje, sesalni kolektor, bate, itd....
Glava naj bi prispela v petek oz. najkasneje v ponedeljek (do takrat imamo nalogo da vse skupaj ščistimo, zamenjamo in sestavimo), da potem na koncu ko glavo prejmemo uredimo sam še "finese" :-)

Pravkar tudi dobil info. da ostali bati so vsi OK..torej menjamo samo enega. Vsi gredo na čiščenje

Za info rabimokrog olja

če nalijem notri to olje (a bo to ok)..da vem kaj naročit (Motul 8100 X-Clean C3 5W-40)
Slika

Na pooblaščencu "Avtotriglav" pa so na predračun napisal SELENIA WR PURE ENERGY 5W30 200L
Slika


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fiat ePER
Slika
Zadnjič spremenil pekidi, dne Pe Okt 02, 2015 12:02 pm, skupaj popravljeno 3 krat.
Uporabniški avatar
SJ
Alfist
Alfist
Prispevkov: 272
Pridružen: Po Mar 07, 2011 11:00 pm

S tem Motulom nimaš kaj zgrešit :wink:
Uporabniški avatar
pekidi
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 198
Pridružen: Po Feb 05, 2007 7:56 am
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

SJ

super, hvala za info
Uporabniški avatar
pekidi
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 198
Pridružen: Po Feb 05, 2007 7:56 am
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Sicer dodano na page 2 ampak mislim da bo marsikdo spregledal

zato bom le te dodal tudi na last page :-)

Dodajam tudi slike pred razstavljanjem motorja (dosti me vas tudi sprašuje naj poslikam kako sem uredil odstranitev DPF - sedaj imate to možnost vidt - kjer se je nabrala rja, smo pobrusli in celotno cevko pobarvali :-))...ta slika pride kasneje ko ga sestavimo nazaj :-)

mislim pa, da mi ni potrebno pri slikah dodajat details (če pa kogarkoli kaj zanima pa naj mi piše na ZS)

Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika


vse to kar vidite je v večini že vse spucano :-)

Jermenčki, jermenica (dana nova od Ina-e, saj je le ta na rahu touch imela luft) - kovinski zvok = kataloška pa je: 55215574 (glej zgoraj slikco)

po mojem bi vsak konjiček potreboval tako nego na vsakih nekaj let :-)..in bi stvar 100% špilala BP :-)


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fiat ePER
Slika
Zadnjič spremenil pekidi, dne Pe Okt 02, 2015 12:02 pm, skupaj popravljeno 4 krat.
Uporabniški avatar
pekidi
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 198
Pridružen: Po Feb 05, 2007 7:56 am
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Evo, še za enega vem da gre na remont

2.4 JTDm
- glava počila, ventili popokal, bati popokal, itd...
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Prav bi bilo, da se predvsem pove razlog zaradi katerega je prišlo do strojeloma.
Samo da je do nečesa prišlo ne pomeni prav nič, ker ne vemo kaj se je s strojem dogajalo.

A330 je tudi strmoglavil. pa to ne pomeni, da je avion zanič, saj je bil za strmoglavljenje razlog človeški faktor.
Uporabniški avatar
pekidi
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 198
Pridružen: Po Feb 05, 2007 7:56 am
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

sej res, bistvo sm pa spustu :-)

Glavni krivec (sodeč po mehaniku - kolegu) in pa (kot je predvideval) TriBesMan, naj bi bil glavni krivec injektor-ji. - to pa naj bi kolega razbral po bat-u in glavi (do not ask me how) - baje razmaki med počenim (enim in drugim)

Kaj pa se je dogajalo pri ostalih pa nimam pojma.
Odgovori
  • Informacija