Počena glava/Termostat/Vodna pumpa...? - AR 159, 2.4 JTDm

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Uporabniški avatar
pekidi
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 198
Pridružen: Po Feb 05, 2007 7:56 am
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

mislim da res...kokr berem, slišim in vidim.. naredijo v piko :-), itak pa ne more bit od Alfe glava kaj drugačna kot ostale :-)

in pa predvsem da prišparam kar nekaj stotakov € (ojričev), pa tudi če je treba it i v Malezijo :-)
Zadnjič spremenil pekidi, dne Po Sep 21, 2015 12:15 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
SIMONCELLI
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 176
Pridružen: Sr Jun 17, 2015 10:10 am
Vozilo: alfa 159 2.0jtdm

jah uglavnem bres skrbi lepo sestavt pa mora it
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

kok km pa ma avto?
Uporabniški avatar
pekidi
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 198
Pridružen: Po Feb 05, 2007 7:56 am
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

116k - da še dodam..vozilo je od mojega strica (1 lastnik)...problem s hrbtenico in tako je vozilo pristalo pri meni :-)
na vsakih 15k delan iz njegove strani servis (olje, filtri), pravtako tudi iz moje :-), in pravtako iz moje strani narejen tudi velik servis ((hvala bogu da sm imel šanso bit zraven :-))

podvozje kot novo, motor kot nov...no, razn glavo če izpustim :-)

res pa je, da je imel od vzadaj stik s cliotom, ki pa je posledično bilo treba menjat zadnji odbijač (skratka, nič kritičnega)..aha, pa celotno levo stran sem moral dat pobarvat, saj mi je nekdo naredil rajso (s ključem) po celi levi strani vozila :-(

posledično tudi, kakršn je, je avto imel zelo lepo nego :-)

tak da, ta Alfica ostaja z menoj, dokler bo dihala :-)

je pa že tudi seznanjem s problemom ki me je doletela :-)
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

beda. na kokih mestih je pa počena glava ? maš kake slike ?
Uporabniški avatar
pekidi
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 198
Pridružen: Po Feb 05, 2007 7:56 am
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

nisem kaj utegnu bogve kaj gledat/slikat zaradi hitenja na šiht...

Jutri preden štartam na Hrvatsko, jo dvignem pri kolegu in bom naredil malce šotov (itak da bom slikal še končano verzijo k jo dobim nazaj :-)) - prej in potem :-). Mislim pa da kot sm govoril z njim (kot sem ga jaz razumel), baje da ni počena pri ventilih ampak ob strani..baje je to čist značilno zate motorje.

takoj ko bo prilika jo poslikam in objavim slike
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Mogoče bom res še verjel da so 2.4 jtdm problematični
sam vprašanje je ali je šlo za napako v materialu ali kaj drugega. Če je napaka v materialu bi morale vse po spisku pokati.
Uporabniški avatar
pekidi
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 198
Pridružen: Po Feb 05, 2007 7:56 am
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

dodajam,


ravnokar prejeta novica

zaradi, počene glave mi je počil tudi en bat (previsoka temperatura - ni zakuhal)

tako da veselica se že začenja...ostalo za 1x na prvi pogled izgleda vse v redu (da nam kaj prehiter reku)

kakor sm reku, jutri poslikam in dam gor par slikic

L.p.
D-
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Tole malo dvomim... jaz bi prej rekel da imaš poškodovan injektor, in je zaradi slabe atomizacije goriva in slabšega izgorevanja prišlo do razpoke na kroni izgorevalne komore v batu in do počene glave...
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

alfasan napisal/-a:Mogoče bom res še verjel da so 2.4 jtdm problematični
sam vprašanje je ali je šlo za napako v materialu ali kaj drugega. Če je napaka v materialu bi morale vse po spisku pokati.
Počeno glavo pod CT pa da vidmo, kje so porozne.. Pomoje so imeli občasne probleme s stabilnostjo procesa litja in so to kakšni mejni, še sprejemljivi, izdelki... Kar tipično za italjane :D
Slika
Uporabniški avatar
pekidi
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 198
Pridružen: Po Feb 05, 2007 7:56 am
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

TribesMan

se strinjam s teboj, zato gredo injektorji v pregled oz. v popravilo če je le to potrebno (ker nebi rad da sestavimo in gre spet kaj v maloro)

Kot sem obljubil, dodajam tudi slike in sicer

počene glave (kar še ne pomeni da je zanič) - bodo več povedal na prenovi (poročam)
počen bat - kot je možno razbrat je počil na treh koncih in pa upam da je sam ta počil
in pa počena guma (če sledite od začetka, potem veste k sem omenju da mi je v garaži naredil poplavo antifriza)
in pa dovod k je zvit (gre na ravnanje)

dodano dne (23.9.2015)
(če bi slučajno koga zanimal ali potreboval) kataloško številko "glave" za AR 159 2.4 JTDm Q4 154kw, če se ne motim je ista glava tudi pri "navadnem" 2.4 JTDm (200konjskem) - glej sliko (fullsizerender.jpg) oz. številka je: 55207295 (kupljen v Euroton trgovini)

Slika

Slika Slika Slika Slika Slika Slika

Dodajam tudi slike pred razstavljanjem motorja (dosti me vas tudi sprašuje naj poslikam kako sem uredil odstranitev DPF - sedaj imate to možnost vidt)...sedaj sem to (cevko) tudi lepo pobarval...ta slika pride kasneje ko ga sestavimo nazaj :-)

Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika

Jermenčki, jermenica (dana nova od Ina-e)..vse kot mora bit :-)

baje da razpoke, katere so vidne niso pri teh motorjih nič novega , baje da vsakega ki razstavi ima take vidne razspoke (govor o 2.4 diesel motorjih)

kot vidimo gre za velik projekt, zato bomo naredili komplet remont (pregled / menjavo batov, glave, injektorjev, in še in še)..še dobro da imamo second motor v pripravi (za vsak slučaj), če bo potreba, da iz njega pobiramo razne dele :-)

tak da budget za 1000€, lahk kar pozabim...bo kar malce čez (no mogoče kar krepko) :-(

vse kar se bo še delalo / zaključevalo pa dodajam sproti slike

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fiat ePER
Slika
Zadnjič spremenil pekidi, dne Pe Okt 02, 2015 12:01 pm, skupaj popravljeno 10 krat.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Ufff, tole maš pa konkretno sesuto. Glava počena na treh delih če prav vidim, pa še bat na enem cilindru. Vendar zanimivo bat ni počen na istem cilindru kot glava.

Če je bat počen na 1. cilindru, preglej sesalni kolektor, če je full zapacan.
Rado se zgodi da se garež nabere v kolektorju in tam na koncu kolektorja kjer je dovod za 1. cilinder se ustvari "čep", ki poslabša pretok zraka v 1. cilinder... Posledica je da imaš na 1. cilindru prebogato mešanico in višje temperature izgorevanja.
Uporabniški avatar
pekidi
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 198
Pridružen: Po Feb 05, 2007 7:56 am
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

TribesMan, hvala za skrb in ideje (ker če je še kaj takega da spucam oz. naj bom pozoren glede nato da imam že večji del motorja več vzunaj kot not) je zelo priporočljivo da to uredim ali zamenjam (dihtunge in podobno, pride itak vse novo)
če je pa še kaj takega, pa kar na plan :-)

da se vrnem nazaj:
v mojem primeru je počil 5 cilinder

sesalni kolektor gre v vsakem primeru na temeljito čiščenje...plastične šobe bomo odstranili...in temeljito spucali

škoda k nism sliku kako pri Strajneru (blindirajo sesalni kolektor) - upam da se bom spomnu jutri da naredim še šot tega...namreč na sesalni kolektor na eni strani doda vezico, na drugi strani pa le to sname, katera preprečuje premik le teh...ampak umazanija se še vedno nabira oz. predvsem lahko še vedno pride do naše/moje najhujše nočne more

in če se prav spomnim, sem ga ?, kaj je naredil (da bom vedu)...in odgovor je seveda bil zelo zanimiv, "to je skrivnost"...mislim pa da sm mu dal zato delo cca. 20€ (če se ne motim)...mislim da se ne

če je kdo še pri Strajneru, rihtal sesalni kolektor (s tem da ga ni podiral) potem vedi da imaš vstavljeno "vezico" :-)

me pa še nekaj zanima če kdo slučajno ve, namreč pri podiranju vozila smo pozabli odklenit volan...glede nato da je (kot sm že omenil, več motorja vzunaj na policah kot pa notri :-)) me sedaj zanima kako le tega odklenm, s tem da ga ne priklaplam na štrom


tok za info...(ker me že dosti folka sprašuje, kake simptome je imel avto, če je sploh kake imel)

predn smo avto podrl...se je vozilo obnašalo BP..nobenega cukanja, "dušenja", štant gas - pri miru, nobene majoneze, itd...avto gre konkretno...hočm povedat, da ni bilo vidt nobenih znakov česarkoli, dokler se ni pojavil problem z antifrizom...pa še po tej težavi, ni bilo majoneze, ...nobenega cukanja, dušenja, čudnega zvoka, ali kaj podobna...res pa je, da me je že par dni motilo iz auspuha (dpf odstranjen) čuden vonj (najbolje bi ga opisal, vonj po kislem)...edino kar je bila pika na i,je to, da je vrgel celoten antifriz ven...še dobr da smo se ga lotli podret in pokukat kaj se notri dogaja..in ko smo le to odprli...smo vidl hrčke, kateri so bili že nestrpno izčrpani :-)

kot pa se za Italijana spodobi, računalnik ne zazna ničesar, vse je v najlepšem redu (sam napis je manjkal še TC - gas do daske) :-)
tako da še en velik pozor, za tiste ki kupujete 159 2.4JTDm avto :-), be very careful

komaj pa čakam da z delom zaključimo, da vidim delovanje samega vozila, porabo pa sploh...:-)
Zadnjič spremenil pekidi, dne Po Sep 21, 2015 8:28 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

Menjava 6-ih sedežev ventilov in varjenje.. poročaj kakšna bo cena popravila glave.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

škoda k nism sliku kako pri Strajneru (blindirajo sesalni kolektor) - upam da se bom spomnu jutri da naredim še šot tega...namreč na sesalni kolektor na eni strani doda vezico, na drugi strani pa le to sname, katera preprečuje premik le teh...ampak umazanija se še vedno nabira oz. predvsem lahko še vedno pride do naše/moje najhujše nočne more
To je kar ustaljena praksa, kako se izklaplja swirl ventile... druga opcija je da ti kolektor potegnejo dol, odstranijo ventile in naredijo nove čepe. To vem da delajo pri Strajnarju, samo stane ene 200€.
Drugače ta rešitev z vezico je čisto OK. Ne bo nič narobe zaradi tega, če okoli swirl ventilov nič ne pušča jih komot tako "zablokiraš". Druga opcija pa je izklop servomotorja v računalniku...
me pa še nekaj zanima če kdo slučajno ve, namreč pri podiranju vozila smo pozabli odklenit volan...glede nato da je (kot sm že omenil, več motorja vzunaj na policah kot pa notri :-)) me sedaj zanima kako le tega odklenm, s tem da ga ne priklaplam na štrom
A nimaš zraven elektronske ključavnice eno luknjo v katero vtakneš "mehanski ključ" in s tem deblokiraš volan?
kot pa se za Italijana spodobi, računalnik ne zazna ničesar, vse je v najlepšem redu (sam napis je manjkal še TC - gas do daske)
Si siguren da je to res, ali je to mogoče samo posledica "profesionalne" odstranitve DPFja? :)
Večina majstrov odstranjuje DPFje s programom ECUSafe, ki poleg DPFja pobriše še kompletno DTC tabelo v ECUju, in zaradi tega ti ECU ne pokaže več praktično nobene napake, niti ne vrže v safe mode...

Ko boš sestavil avto nazaj, probaj izklopiti recimo merilec pretoka zraka ali EGR ventil, in poglej če se pojavi kaka napaka v ECUju. Če se ne, potem je DTC tabela pobrisana.
Odgovori
  • Informacija