Finish (stroški)
Vse podrobne detajle (materiala in podobno) bom objavil ko bo čist čist finish (to pomeni, ko bom imel Alfico že v garaži)
Zaradi neučakanosti, okrog stroškov, bom že kar sedaj podal par informacij in sicer:
- Delo + ves drobni material in komplet razdiranje in čiščenje (turbina, sesalni kolektor, itd...): 900€ (delo) + 400€ (material) = 1300€ (računanih 30ur, delano je bilo cca. 7-15ur več)
- Glava (obnovitev): 432€ - delal Čukman Zagreb (garancija 1 leto) = sam se odpeljal do ZG (Lučko) in uredil = če bi preko naših mehanikov urejal, potem takem obvezno prištejete še vsaj cca. 500-600€ več
- Bat (kot smo vidli je eden počil) - 80€ (vštet v ceno "glej pod delo - material") (pobran iz drugega motorja)
- Injektorji: 850€ (obnovitev = po komadu cca. 170€ x 5)
- Olje (motorno + menjalnik + 2x diferencial): 150€
(Motorno olje Motul X-Clean C3 5W-40, menjalnik in diferencial pa original-priporočljivo iz strani AR Tutela nekaj takega, nimam pri sebi navodil) - rečeno iz strani AvtoTriglav-a, kateri so iskal informacijo kar dolgo, katero olje sploh gre v menjalnik in diferencial
Skupaj cca. 2.732.00€ (ni še dokončno, lahk da bo za par € več ali manj), kot sm že omenil, čakamo še na injektorje in dogovor glede končne cene
- no nekak
,,naj bi pa bili s ceno tukaj nekje
Motor je doživel "šok", razdiranje vsega in komplet čiščenje le tega
turbina, sesalni kolektor, preverjanje zavor (pod maz vodil), ročna (zajla, namaz le te - priprava na zimo
), razdiranje karterja, upam da sm prav napisal, globinsko čiščenje le tega, na novo zasilikoniran, in še in še
velik servis nisem štel med ceno (vodna pumpa, jermeni, itd...) to pa zato, ker če sledite od začetka, potem takem veste da so mi na AvtoTriglavu rekli da ne dela vodna črpalka, in poslednično k smo menjal vodno pumpo, smo takrat že naredil velik servis..tak da, če računam še to, potem cca. 400€ še dodajte k ceni (menjalo pa je bilo, jermenica, dana od INA-e, vsi jermeni, razn strech jermen - še v top formi, in pa vse ostalo kar spada zraven
Na AvtoTriglavu, ne bi prišel izpod 4000€, sm 100%, s tem da, ga nebi niti približno tako spucal, uredil kokr sva ga s kolegom, v to sm 100%...saj njihova "obramba", kot mi je navajal serviser (the big boss), vsaka njegova druga beseda je bila, imamo/damo garancijo
..sej približno vemo kako je s tem, če bi šlo kaj v maloro, bi itak probal najdt nekaj, kar ni povezano z njihovim delom..da pa o čiščenju sploh ne govorim..na to lahk kar pozabimo..bi ga nekako spucal ampak niti približno temu kokr sva ga s kolegom....been there
Skratka, motor bo začel nekako z "0" km (no to jaz vem, števec ostane tak kot je)
, nič goljufanja
če pa se morda kdaj odločim za prodajo vozila (nikoli ne veš, kaj bo loto prinesel
, bo pa tak takem kupec imel vse črno na belem...
tok za 1x na hitro, če bo pa še kaj za dodat bom pa le to sporočil