Počena glava/Termostat/Vodna pumpa...? - AR 159, 2.4 JTDm

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Uporabniški avatar
pekidi
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 198
Pridružen: Po Feb 05, 2007 7:56 am
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Klical Čukmana, glava je/bo danes fertik, danes jo oddajo na pošto, tak da upam da jo v ponedeljek dobimo, glava je obnovljena (dobila garancijo). Kaj več pa niso hotli povedat, saj sam postopek obdelave pri njih nekako ostaja "skrivnost" :-)

računam pa tudi, da danes naredim kake nove fotke (shote) čiščenja/sestavo samega motorja
Uporabniški avatar
pekidi
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 198
Pridružen: Po Feb 05, 2007 7:56 am
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

dodajam nove slike (remonta)

na slikah je možno razbrat

- vztrajnik
- turbino
- takšne in drugačne dele
- sesalni kolektor (spucan v nulo :-)
- cev (odstranitev dpf) - pobarvana različica

Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fiat ePER
Slika
Zadnjič spremenil pekidi, dne Pe Okt 02, 2015 12:02 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
pekidi
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 198
Pridružen: Po Feb 05, 2007 7:56 am
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

nujno bi rabil informacijo

katero olje gre/lahko dam v (svoje vozilo 2.4 JTDm 20v Q4) in sicer v menjalnik in pa v sprednji in zadnji del diferenciala.V servisni knjigi piše Tutela Multiaxle SAE 75W-90?

In pa rabim tudi info tudi koliko tega rabim (litrov)?, saj iz navodil je mogoče razbrat da 2.8l (a le to drži)?

pripenjam sliki iz navodil (a to drži al se je že do danes kaj spremenilo)
Slika Slika

in pa še za info
Mi je pa kolega rekel da je le to potrebno, sploh na sprednjem diferencialu redna menjava olja na vsakih cca. 40k. V menjalniku pa baje na 100k. Ker so le te zelo zelo občutljive. In pa baje mora biti tudi olje pravo (če že ne druzga, mora bit original), ki pa je itak drag.

Dodano (27.9.2015)

notri gre: 75W-90
Najdu sm ta dva:

- a morda kdo ve kaka je razlika med enim in drugim?
in
- če to vlijem v menjalnik in diferencial, a zna bit kaj škode/narobe al bo vse špilalo BP?

link (Motul MotylGear 75W-90):
Slika

ali pa

link (Motul Gear 300 75W-90)
Slika

Ali je boljše da se držim original robe? in na vse skupaj pozabim :-)

Po nekaj raziskavah sm 99% da pride v poštev Motul Gear 300 75W-90 (torej najdražji) - ah ja, super, pa bodo spet šli ojriči :-(

zakaj
kot vidim po specifikacijah, ustreza vsemu predpisanemu (Fiat skupini) - sodeč po navodilih Alfa 159 Slika
glej označeno z odebeljenimi črkami :-)


Application: Transmission fluids
Quality: 100% Synthetic
Product Range: Car, Motorcycle
Viscosity: 75W90
API Standards: API GL-4/GL-5
OEM Approvals : MIL-L-2105D

link do uradne strani olja:
Slika

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dodano (28.9.2015) (za info)

Glede olja, bom nabavil kar pri pooblaščencu (AvtoTriglav) - cena vsega skupaj (menjalnik + diferencial) = cca. 150€ (€ gor ali dol) - tip olja 75W-80.
Po pogovoru z vodjo "servisa", naj bi olje v menjalniku in diferencialu zadostoval za cca. 5 let ali cca. 100k prevoženih. Torej teorija menjava na vsakih cca. 40k in podobno, odpade.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fiat ePER
Slika
Zadnjič spremenil pekidi, dne Pe Okt 02, 2015 12:02 pm, skupaj popravljeno 5 krat.
Uporabniški avatar
pekidi
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 198
Pridružen: Po Feb 05, 2007 7:56 am
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Danes, prispela obnovljena glava (izgleda super :-) , kako pa se obnese v praksi, bomo pa še vidl - javim) - kot sem že omenil - cena obnove 3300 kun oz. 432€ (skupaj s povratno pošiljko v SI)

fotke (za 1x malce slabše/manjše kvalitete), bom pa tekom dneva (probal) dati večje shote :-)

Slika Slika Slika Slika Slika Slika

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
prilagam večjo resolucijo slik:

Slika Slika Slika Slika Slika




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fiat ePER
Slika
Zadnjič spremenil pekidi, dne Pe Okt 02, 2015 12:02 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
pekidi
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 198
Pridružen: Po Feb 05, 2007 7:56 am
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

tudi lepega je 1x konec (finishiranje)

prilagam par slikic, sestavo motorja (očiščeni bati), očiščena turbina, sesalni kolektor (odvzete lopute), glava, itd....računam, da bo avto ponovno v pogonu jutri oz. najkasneje v sredo :-)


Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fiat ePER
Slika
Zadnjič spremenil pekidi, dne Če Dec 14, 2017 1:43 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
SIMONCELLI
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 176
Pridružen: Sr Jun 17, 2015 10:10 am
Vozilo: alfa 159 2.0jtdm

motor prštiman naslednjih 500000km :D
Uporabniški avatar
pekidi
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 198
Pridružen: Po Feb 05, 2007 7:56 am
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

SIMONCELLI

ampak res :-)

Sestava motorja, zamenjava/dodajanje olja (v motorju, menjalniku in diferencialu) in vsega ostalega, mislim da bo danes fertik, vendar bo potrebno do "vžiga" še počakat...saj, čakamo še na injektorje, kateri pa, naj bi bili obnovljeni/nared, 1x konec tedna :-(
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

pekidi napisal/-a:... čakamo še na injektorje, kateri pa, naj bi bili obnovljeni/nared, 1x konec tedna :-(
Želim ti, da ti injektorje dobro uredijo, glede na ves vložek in trud! :)
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Zahtevaj nove kalibracijske kode za injektorje...
Uporabniški avatar
pekidi
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 198
Pridružen: Po Feb 05, 2007 7:56 am
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

tribes čao

to zgodbo pa poznam zelo dobro okrog injektorjev

veš da, baje jih model naredi v piko (vseh 5 bo dobilo novo kodo) :-)

thx
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Tudi jaz poznam veliko zgodb o tem kako "majstri" naredijo vse v piko...

Na koncu pa rečejo "kode se niso spremenile".

Samo opozarjam :)
Uporabniški avatar
pekidi
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 198
Pridružen: Po Feb 05, 2007 7:56 am
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

točno tako, kot si omenil :-)
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

kam si pa dal obnovit?
Uporabniški avatar
pekidi
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 198
Pridružen: Po Feb 05, 2007 7:56 am
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

nimam pojma kam je dal, ga jutri ?, pa sporočim
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

ali so med sesalnimi in izpušnimi ventili porezkani kanali, ali samo tako izgleda na sliki ?
Odgovori
  • Informacija