predn se lotite, karkoli "podirat", bi jaz na vašem mestu probal še sledečo vrjanto
zjutraj, predno vžgeš vozilo, probaj 2x do 3x dati in odvzeti kontakt (seveda, počakaš da se elektronika umiri, in potem ponoviš vajo..tako vsaj ene 2x ali 3x)...v tretjo ali četrto opcijo pa ga probaj vžgati...Če ti po tem vžge takoj, potem so svečke zanič oz. le te nagajajo
primer:
meni ko je crknila ena svečka, so mi za just in case, zamenal vseh pet (od Iskre). Od takrat se je začelo, da mi je avto zelo težko (težje) vžigal - kle govorim o vžigu, pri hladnem vremenu...poleti seveda se le to ne občuti . Nakar sm sam naredil test, tako da sem probal spodaj opisano vrjanto, in vžig se je čudežno "vrnil". Nakar smo nazaj zmontirali "stare" - štiri svečke (peta je bila zanič), kasneje pa sm zamenju še zadnjo, peto za original (BOSCH)
l.u.k.a. (vse kar si naštel, se je kazalo pri mojemu)..avto, ko je stal par ur..je težje vžgal, takoj zatem pa je vžgal kot "novi"
ko ti avto po težki "muki" vžge, morda opaziš beli/sivkast/modri dim, namreč lahko je tudi počena glava...no vsaj jaz sem imel take simptome..kakorkoli..probaj zgoraj omenjeno (moj post)..če bo kaj boljše...se pa bojim da se ni zgodilo najhujše
RobMayth
če rabiš termostat, ti ga jaz dam za drobiž (original)
predno pa mi pošlješ ZS, pa na spodnjem linku (glej ePER), preveri kataloško številko svojega vozila oz. preveri če bo moj termostat pasal na tvojo Alfico. Termostat (kataloška), ki ga imam jaz se glasi 55202885
Fiat ePER