Če imaš v mislih dročnik in vzvod ventila so stvari med seboj zamenljive. Ko kupuješ nove jih dobiš
vseh 16 enakih, se pravi da ni važno kam jih daš. Če bi bila kakršnakoli razlika zaradi obrabe (po višini)
se tako ali drugače samonastavijo, ker so hidravlični.
Prvi motorji 16V so imeli dročnike z žično vzmetno sponko, posodobljeni imajo sedaj lamelno sponko.
Jaz sem jih menjal po sili razmer, ko se mi je na po 100 kkm in 3.5 letih utrgal jermen. Če bo kdo menjaval
dročnike in vzvode mora samo preveriti steblo ventila. Starejši motroji imajo premer stebla 6 mm, novejši 5 mm.
Dročnik je isti, vzvoda pa dva (za 5 in 6 mm).
Za radovedne prilagam sliko izgleda in tovrstne zamenjave(postavitev, zlomljeni, nov komplet z lamelno sponko):