Platišča nimajo veze, ker mora biti namontirana ustrezna dimenzija, ki ima vedno enak premer in s tem obseg (mora biti znotraj dovoljenega ostopanja, okrog 5%).
Platišča kot taka res ne, gume pa lahko in posredno tudi zaradi platišč.
V glavnem zelo bi mi koristila info o višini spredaj, najbolje od sredine platišča do blatnika, ali pa spredaj višina odbijača, toliko za primerjavo.
Pri KYB bodite pazljivi, ker se zna zgodit, da bo avto potem visel na eno stran. Tako je bilo pri meni pri menjavi zadnjih fedrov, ker mi je eden OEM počil. Sem namontiral KY, pa je zadnji konc bil na desni nižji kot na levi In to je trajalo približn 15.000km, potem pa se je usedel tako kot treba. No,sedaj sem pristal na EIBACH-ih.
Pri meni so eibachi zadaj rabili kar nekaj časa da so se uležali na "pravo" višino . Sem pa zadovoljen z njimi. Je trše kot original ampak se še vedno lepo in zame dovolj udobno pelje.
Js sm tt zadovoljen z eibachi. Samo sopotniki niso Sploh po stari "avtocesti" mimo Otočca Sam je pa res, da mam tt nove amortizerje notr, tko da tut to nekaj udobja "odnese"
Ce ti kaj pomaga.
159 SW 2.0 jtdm, 235/45-18 , eibach -30mm.
Realno se je spustila za cca 15mm.
od blatnika do tal spredaj 67cm , zadaj 66,5cm(na voznikovi je nizja-66cm.
Tako da pri meni visi, tudi z eibachi.
alfanaz napisal/-a:Platišča kot taka res ne, gume pa lahko in posredno tudi zaradi platišč...
Tudi guma ne more/sme vplivati na višino, ker mora biti dimenzija/obseg/premer gume znotraj dovoljenih toleranc. IN tako je vseeno, ali imaš 10" platišča ali pa 22"!
Sem izmeril levo spredaj slabih 66 desno spredaj 67cm.
Gume kot pravim original dimenzije 215 65 15 col skoraj da nov profil.
Torej imam posedeno fedro za dobra 2.5cm kar se mi zdi veliko.
Cas je za menjavo vseh verjetno
Amortizerji nedolgo nazaj menjani, fedri pa pri 159 itak nimajo dolge življenjske dobe ... No, vsaj pri meni ne, oz. niso imeli, dokler je bila cesta Jesenice–Kr. Gora totalno v falusu. Zdaj, ko je prenovljena praktično cela trasa se je tudi to popravilo, hvalabogu.
Občutek po zamenjavi amortizerjev pa praktično enak ...