Brcaš v temo. EGR in saje tukaj nimajo nobene veze.
Saje se nabirajo kvečjemu v sesalnih kanalih, kar ne vpliva popolnoma nič na to kako se glava hladi.
Saj je voda, ki hladi glavo, še vedno v dobrem stiku s kovino.
V izpušnih kanalih skoraj ni nobenih saj, pa tudi če bi bile, bi poskrbele za dodatno izolacijo pred vročino izpušnih plinov, kar je kvečjemu plus.
Poleg tega, kot sem že rekel, problem je samo na 2.4 motorjih, kljub temu da je konstrukcija glave praktično identična tudi pri 1.9, razen števila valjev.
Verjetno glavni razlog za težave s pokanjem je slaba zasnova izpušnega kolektorja, ki povzroča lokalno pregrevanje na izpušnem delu glave.
včeraj zjutraj sem opazil da je bila pod avtom kar velika luža antifriza, odperem haubo in posoda polna tekočine skoraj do pokrova. Avto takoj sploh ni hotel vžgat, potem pa komaj in zelo črno pokadil. Opazil sem tudi mehurčke v ekspanzijski posodi ko motor laufa. Gre pa za 1.9 16V, a je šla dihtunga na glavi?
Dim ob vžigu je neizgorena nafta. Kar pomeni da so pogoji za vžig izpolnjeni (dovolj visoki obrati, dovolj visok pritisk).
Se pa iz nekega razloga nafta ne vname.
Lahko da je kompresija slaba in ti pač ne ustvari dvoolj visoke temperature da bi se nafta vnela.
Lahko da je pršenje injektorjev slabo in so kapljice prevelike da bi se vnele.
Lahko je tudi kaj povezano z grelnimi svečami.
Samo glede na to da praviš da zdaj slabše vžiga po enem tednu bi jaz stavil na kompresijo in s tem povezane zadeve... injektorji in grelne svečke v enem tednu sigurno niso toliko degradirale.
Slab vžig sem najprej opazil ko je začel antifriz puščat - počena glava. Ko se je menjala glava sem opazil da vžig še vedno ni bil čist zdrav, ampak zdaj pa je katastrofa. Peljem jutri nazaj k mehaniku.