Drugače če bi blo karkoli z glavo recimo,da bi puščalo tesnilo glave se voda malenkost obarva crno ali rjavkasto ali celo bi delalo podobno emulziji bele barve .
Če je glava počena seveda da poči mora bit kar hudo narobe bi reku da se prej zvije pa da pušča ter se pozna na kompresiji ter v samem delovanju motorja .
Da glava poči je več vzrokov lahko nepravilno stisnjena ,slab materjal ,ali hitro ohlajevanje motorja ko zakuha
na 159 alfah 2.4 jtdm motorjih, glava v 95% poka največ zaradi egr
če se le tega takoj oz. čimhitreje ne zapre(v ecu) in fizično blindira (pa seveda ne spuca), se nabirajo saje in posledično pregrevanja le teh, gre glava v maloro oz. pride do poka
posledica poka pa potegne za seboj kar veliko "nepotrebnih stroškov"
Zanimivo, prvič slišim za to. Torej so alfini inžinerji nekaj zaj. pri tem motorju kajti pri drugui mašinah se to ne dogaja. Vem, da 2.0 jtdm nima nobenih težav z egr-om. Glede tega, da je egr kot rak se pa ne bi strinjal. Egr skrbi za čistejši izpuh, torej preprečuje raka
nekaj so zaj... tak da, če prvi lastnik ni tega poštimal (bodisi redno pucal ali pa v ecu odstranil in blindiral) potem takem obstaja večja verjetnost da pride do poka.
in ne strelhaj, raztesanje materiala in podobno
egr, saje itd, ce ti pa odpove termostat, ti pa itak ni treba cakat da se raztezne bis kar hitr ugorovu na cem si
in ja, govorim na splosno da se dogaja