Moderator: Tehnika moderatorji
Kaj? no če bi bilo govora o novem avtu potem bi te mogoče še razumel tukaj pa definitivno ne, morda gledaš kalkulacijo 60km na dan je 15k na leto, ampak sem pripričan da je to samo relacijo služba dom, kar pomeni da še kak izlet in izredna vožna si takoj čez 20k na leto in je diesel smiselen, poleg tega je pa edini bencinrar v 159, ki je kaj vreden 1.8T, ki ga je pa težko dobit. Če ne podaš še kakšnega dobrega argumenta mi ni jasno zakaj bi človek kupil bencinarja.Damijan napisal/-a:Za te kilometre bencinca!
Ne pozabi, da je govora o 8V dizelašuDamijan napisal/-a:Rabljen diesel, morebitni stroški, ki se trenutek pozneje pokažejo! V sosednji temi dimljenje po odstranitvi PDF-ja in povečana poraba olja, turbina zračnost, že rihtano in neporihtano! pa so šli €€€... Pa diesel in kratke razdalje! Ne vem, če to opraviči, da se ne gleda za bencincem!
Damijan napisal/-a:Rabljen diesel, morebitni stroški, ki se trenutek pozneje pokažejo! V sosednji temi dimljenje po odstranitvi PDF-ja in povečana poraba olja, turbina zračnost, že rihtano in neporihtano! pa so šli €€€... Pa diesel in kratke razdalje! Ne vem, če to opraviči, da se ne gleda za bencincem!
Res pa je, če že mora biti 159, potem bencinca praktično ni! V nasprotnem primeru pa konkurenca!
Jaz imam bencinca za veliko več kilometrov pa mi niti na misel ne pride smrduh! Dolgoročno, sploh pri starejšem ni računice!
Moje mnenje, odloča se pa @Petrca sama!
mates napisal/-a:Za moje pojme, kar je vec kot 30k kilometrov na leto se splaca dizel, pod to cifro ne.
Morebitne okvare, ki te cakajo:
(cene so okvirne, niso najnizje in niso najvisje, preden kdo dobi kak napad)
šobe: okoli 100 eur po šobi
turbina od 350 eur naprej
cevi od turbine okol 250 eur
sklopka in vztrajnik: od 500 eur naprej
Ce je avto ze cipiran od prej ti odpade dpf (okol 600eur) in egr (200eur). Ce je ze cipiran je vprasanje, kako je cipiran in kaj se je delalo z njim. Verjetno te caka popravilo menjalnika za okoli 600 eur.
Ako ga sam das cipirat (za ta poseg das 100eur naprej), te vse zgoraj napisano verjetno caka za ovinkom.
Potem so tukaj se ostale okvare in tezave neglede na motor v avtu. Sedaj, ce govorimo o "modernem" bencinarju z turbino, se stroski z cevmi, turbino, sklopko iznicijo.
Dizli, ki se prodajajo imajo vsekakor realne kilometre, ker so jih kot nove kupile stare mame, da so se vozile v trgovino, ki je 1 kilometer stran in za vikend se je avto malce vec peljal, ker so sle v cerkev k masi. Avto prodajo ravno po glavnem servisu( na uradnem servisu), kjer so jim na njihovo zeljo zamenjali vse dele, ki so kazali vsaj malo znakov obrabe. V primeru, da so jim avto na parkiriscu butnili z vrati ali da jim je Marko, ki je ravno dobil kolo za obhajilo in jim je pred cerkvijo malce podrajsal avto so ga takoj peljale na uradni servis, da so jim menjali poskodovani del in cel avto prebarvali, da nebi bilo odstopanja.
( Šala, ker imam prevec casa danes)
Lahko imas sreco, kupis se vozis in nimas tezav, ce imas tisto pravo loterijsko sreco te caka vse, kar je mozno. Realno, tu nekje vmes.
Kupis tisto, kar ti je vsec, ker le to bos servisiral in ne porinil v jarek in zazgal.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov