Da ne odpiram nove teme bom kar izkoristil obstoječo. Moj foter je doživel preblisk, da bi si kupil drug avto. V garaži ima sicer brezhiben in v celoti delujoč primerek, ni iz FLAR koncerna, je pa poservisiran in s celotno znano zgodovino. Pa še bolj prijazen denarnici kot pa bo Alfa. Ampak okej, to je že debata za drugo temo.
Že nekaj ur prebiram prispevke na forumu pa nisem našel odgovora na moje vprašanje. Danes sva šla pogledat dve 159ki. Nobena od njiju ni nek biser, nenazadnje so to najcenejši primerki na trgu, ampak tak je pač njegov finančni domet. Od obeh mi je najbolj zanimiva tista z 2.4 motorjem, 2006 letnik. Kar mi je pri njej najbolj všeč je, da je bila servisirana pri zegi in je njena servisna zgodovina bolj ali manj znana.
Na testni vožnji nisem opazil nekih težav. Obvezno bi moral narediti optiko, do konca leta poskrbeti za veliki servis, kupit letne gume, verjetno zamenjat prednje steklo če bi sitnarili na tehničnem... Malo me moti ker se na stopalki za sklopko čuti neko "škrtanje", ampak samo v prvi fazi še predno začne stiskat cilinder. Verjetno bo kako podmazovanje omililo problem, če ni kaj polomljeno. Zračnosti v podvozju nisem zaznal a se vseeno računa na morebitno interventno menjavo katere izmed rok. Barvana naj bi bila na AT in je narejeno specialno šalabajzersko. To mi malo obudi spomine ne moje kolobocije, ko sem jim 2x zavrnil barvanje moje alfice. V tretje so potem spravili skupaj nekaj čemur sem lahko rekel da je pogojno sprejemljivo. Na 159ki sta oba odbijača tako dana gor, da "boh pomagi", pokrov motorja pa se bo počasi začel luščit. Skratka projekt za vikat
. Ampak okej, to so povečini stvari, ki jih znam uredit sam do te mere da bo vse skupaj nečemu podobno.
Tisto kar me najbolj muči, je da če spustiš motor med vožno pod 1500 obratov se vse skupaj ob rahlem pritisku na plin začne precej tresti. Ko prideš nad 1500 obratov problemov ni. Zadeva je bolj izrazita ko je avto hladen, ko je topel se manj občuti a je še vedno prisotno. Je ta model/motor res tako podhranjen pod 1500 obrati? Ali gre morda za kak drug problem?
Vem da bratovega stilota 1.9 8V brez problemov lahko spustiš tudi pod 1500 obratov. Tudi moja alfica 1.9 ni bila tako občutljiva na vožnjo pod 1500 obrati, dočim trenutno vozim škodo 1.6TDI, ki pa je pod 1500 obrati itak ne moreš vozit. Se zbudi šele nad 1800. Na čem se torej pri 2.4 motorju?
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id= ... 20Disti...
155 1.8TS, 164 3.0 V6, 156 1.9JTD 105CV, 156 1.6TS, 156 1.9JTD 116CV, 159 1.9JTDm 120CV, spider veloce