Nakup AR 159 (SW) - Vprašanja o motorizaciji, opremi,...

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
muttley
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 17
Pridružen: Če Feb 18, 2016 6:58 pm
Kraj: Radenci

Pozdravljeni!

Sem nov na tem forumu in sem v dilemi...
Trenutno se vozim okrog 20 let starim puntotom in bom pocasi moral zaceti razmisljat o menjavi vozila. Zelja je voziti alfo 159 samo dobro alfo je kot opazam ze umetnost kupit.

Alfo 159 raziskujem kaksna dva meseca. Veliko sem prebral o nje na tem forumu In ne vem kaksna bi bila najbolj primerna za mene, zato sem se obrnil na vas za kaksen dober nasvet...

Moj nacin voznje je dokaj umirjen. Nek divjak na cesti nisem tu pa tam pa tudi stisnem po gasu. V sluzbo se vozim 10 km v eno smer cca. 10 minut. (Vas - urbano naselje), potem pa se delam kake druge relacije (ne vsak dan) tam okoli 20 km, na avtocesto zaidem redkokdaj (2x letno)
Letno naredim z puntekom tam nekje 10.000km

Jaz sem si sicer zamislil da bi kupil limuzino , SW ne pride vpostev.
Letnik bi bil 2008+ zaradi volanske letve. Motor bi bil 150 konjski 1.9jtdm. Exklusive ali pa "TI" oprema.

Zanima me ce je to smiselno glede na mojo letno kilometrino in načina voznje?
ker kot sem bral na forumu da so pol same tezave z DPF filtrom in EGR ventilom ce se zadeva zabase.

Ali je bol smiselno da bi vzel bencinarja?
In katerega bencinarja? Kateri motor?

Oziram se sicer malo na porabo. Ker nebi rad tankal, tako kot nadomestno vozilo
alfo 156 2.0 twinspark 150 konjev letnik 1996 ko sem v enem tednu vanjo vil 70eur. :(

Za odgovore se vam ze v naprej zahvaljujem

LP!
Uporabniški avatar
ĐoKc
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 761
Pridružen: Če Mar 22, 2012 2:37 pm
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm
Kraj: Hrastnik
Kontakt:

Najbolje da vzameš motor 1.9 88 kw 120 km odstraniš dpf elektronsko izklopiš egr in nebi smel imeti problemov (tak motor imam jaz in nimam nobenih problemov, pa imam do službe cca 3 kilometre), ali pa če vzameš 2.0 motor sam nevem kako je pa pri tem motorju če odstraniš dpf ali gre čez tehničnega zaradi izpuha.
Alfa Romeo Giulietta
hunt3r1
Alfist
Alfist
Prispevkov: 252
Pridružen: Pe Avg 10, 2012 8:06 pm

Jaz sem si sicer zamislil da bi kupil limuzino , SW ne pride vpostev.
Letnik bi bil 2008+ zaradi volanske letve. Motor bi bil 150 konjski 1.9jtdm. Exklusive ali pa "TI" oprema.
Jaz letnika ne bi gledal, ker tiste pred 2008 s slabimi letvami so bile v 9 ali več letih 100% že zamenjane, tako da glede letve ni straha. 8V (8 ventilov) in 16V (16 ventilov) sta oba dobra, imamo pri hiši oba, poleg 200 konjske 2.4.
Vsekakor je 16V prijetnejša za vožnjo, zaradi lepše razporeditve moči po obratih.
Glede opreme boš najbrž moral narediti kompromis, ker je TI pri nas zelo malo, pa še te so vse SW - limuzina + TI je skoraj misija nemogoče..
Zanima me ce je to smiselno glede na mojo letno kilometrino in načina voznje?
ker kot sem bral na forumu da so pol same tezave z DPF filtrom in EGR ventilom ce se zadeva zabase.
DPF nadomestiš s cevjo, se zapelješ do Tribesman-a, ki ti naredi remap brez DPF-ja in izklopi EGR, strošek za vse skupaj cca 200€. Z odstranjenim DP filtrom ni problema kar se tiče kilometrov, jaz 8V uporabljam dnevno 4km v službo v eno stran, pa ni problemov..
Ali je bol smiselno da bi vzel bencinarja?
In katerega bencinarja? Kateri motor?
Bencinarji so imeli veliko več napak, kot dizli (dizli so italijanski, bencinarji so od Opla), ne kupuj bencinarja, ker se ti bo Alfa zamerila.. ;)
Uporabniški avatar
muttley
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 17
Pridružen: Če Feb 18, 2016 6:58 pm
Kraj: Radenci

Obema hvala za odgovor.

Kaj pa pravite na prevozene kilometre? Se je treba kaj ozirat na to pa na lastnistvo?
Ker na avtonetu majo vse skoraj po 200000km prevozenih ali je bolse vzet kaj iz uvoza?
hunt3r1
Alfist
Alfist
Prispevkov: 252
Pridružen: Pe Avg 10, 2012 8:06 pm

Če veš kaj kupuješ (torej če znaš dobro pregledati avtomobil) načeloma ne bi smel bit problem (1.9 8V sem kupil z 210,000 prevoženimi, 2.4 200HP pa z 195,000), ampak pričakuj popravilo sklopke in turbine, katere gredo rade nekje med 170,000 in 200,000 - strošek je cca 400€ za obnovo turbine in cca 850€ sklopka in obnovljen vztrajnik...
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

hunt3r1 napisal/-a:Če veš kaj kupuješ (torej če znaš dobro pregledati avtomobil) načeloma ne bi smel bit problem (1.9 8V sem kupil z 210,000 prevoženimi, 2.4 200HP pa z 195,000), ampak pričakuj popravilo sklopke in turbine, katere gredo rade nekje med 170,000 in 200,000 - strošek je cca 400€ za obnovo turbine in cca 850€ sklopka in obnovljen vztrajnik...
Če smo realni turbine niso problem, oziroma tako kot pri vseh drugih avtih. Jaz turbine še na nobenem svojem avtu (4x JTD ) nisem menjal. Pomoje je najbolj pomembno, da se pred nakupom 1o let starega avta zavedaš, da je izgubil že 85% vrednosti, torej lahko pričakuješ da bo treba na avto tudi kakšen € vložit. Najbolj važno je da avto karoserija ni "zjahana". Vse drugo se da uredit za normalen denar.
hunt3r1
Alfist
Alfist
Prispevkov: 252
Pridružen: Pe Avg 10, 2012 8:06 pm

Na prejšnjih JTD-jih tudi nismo nobene zamenjali, pa so nekatere imele preko 300k (2x 147, 1x 156, 1x 145), na 159 pa že na dveh.. :) Poanta je bila, da lahko pri avtu s toliko kilometri pričakuje tudi dražja popravila.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

ZELO redko pri JTDju crkne turbina.
Še najpogosteje je v zadnjem času to pri 16V JTDm, ampak ne zaradi turbine same.
Problem so lopatice v sesalnem kolektorju, ki se odlomijo, in potem naredijo štalo v motorju in na turbini.

Da bi pa turbina sama od sebe crknila pa je pri JTDjih bolj izjema kot pravilo, sploh pa 200.000 ni nobena resna kilometrina za te motorje.
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

200kkm je jtd šele prav vlaufan :wink:
Problem je če je teh 200k na 200k+ podlage...
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
hunt3r1
Alfist
Alfist
Prispevkov: 252
Pridružen: Pe Avg 10, 2012 8:06 pm

Meni je na servisu za obnovo turbine rekel možakar, da popravljajo precej turbin od JTDm-ja..
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Imel 4 jtdje nikjer crknila turbina, ena je imela 400.000 km.
Sklopke crknile povsod.

Odgovor na tvoje vprašanje glede izbire avta in prevozene kilometre:
Razmisli o gullieti bencinarju. Sicer bo višja nakupna cena, boš pa imel bistveno nižje stroške vzdrževanja in mlajsi, ter zaneslivejši avto. 159ka je bistveno bolj kot za tvoje kratke relacije po "rovtah" primerna za boljše in hitrejše ceste, torej avtoceste, magistralke, mestne obvoznice.
Prav tako bos ob prvem večjem popravilu 159ke precej debelo pogledal, saj so stroski v primerjavi s puntotom bistveno višji.
Če že vztrajaš na 159ki in so ti finance omejitev, potem kupi letnik 2009 2.0 jtdm. Bencinarjev pa se izogibaj, ker še skoraj nihče ni bil zadovoljen z njim.
Uporabniški avatar
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
Kraj: Ljubljana

TribesMan napisal/-a:ZELO redko pri JTDju crkne turbina.
Še najpogosteje je v zadnjem času to pri 16V JTDm, ampak ne zaradi turbine same.
Problem so lopatice v sesalnem kolektorju, ki se odlomijo, in potem naredijo štalo v motorju in na turbini.

Da bi pa turbina sama od sebe crknila pa je pri JTDjih bolj izjema kot pravilo, sploh pa 200.000 ni nobena resna kilometrina za te motorje.
Se da glede sesalnega kolektorja preventivno kaj narediti, da ne pride do zgoraj omenjene situacije?
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

alex146 napisal/-a:
TribesMan napisal/-a:ZELO redko pri JTDju crkne turbina.
Še najpogosteje je v zadnjem času to pri 16V JTDm, ampak ne zaradi turbine same.
Problem so lopatice v sesalnem kolektorju, ki se odlomijo, in potem naredijo štalo v motorju in na turbini.

Da bi pa turbina sama od sebe crknila pa je pri JTDjih bolj izjema kot pravilo, sploh pa 200.000 ni nobena resna kilometrina za te motorje.
Se da glede sesalnega kolektorja preventivno kaj narediti, da ne pride do zgoraj omenjene situacije?
jup, potržeš ven, urežeš navoje in zašraufaš notr čepe. Mislim, da je za izklop light šova v kabini potreben obisk Tribesmana.
Slika
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Nič ni treba navojev rezat...

Pri 1.9 16V motorju samo potrgaš loputke ven iz sesalnega kolektorja in to je to.

Pri ostalih motorjih itak ni nevarnosti da bi kaj potegnilo v motor.
Uporabniški avatar
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
Kraj: Ljubljana

Moja je 2.0. Kako pri tej?
Odgovori
  • Informacija