Rad bi vprasal sledece. Imam alfo 159 1,9 jtdm 150hp. Med voznjo mi je avto malce zacukal in na enkrat je padla moc. V 6i prestavi je se je avto peljal ne pa tudi pospeseval. Ko sem se ustavil in avto ugasnil je normalno startal in tudi pospesuje vendar mi pritisk turbine skoci do max vrednosti 1,6 bar. Ce vozim normalno gre pritisk do nekje polovice avto malo zacuka in pritisk pade vsaj za dve crtici in potem "normalno" naprej. V leru dela normalno ni nobenega cudnega zvoka.
Najvecji problem pa je da sem na Hvaru. Ali je karkoli da lahko sam preverim (nisem mehanik sploh!!!!). Oziroma kaj se lahko zgodi ce se vozim. Trenutno pazim na obrate in tudi tlak turbine da ne naraste nad polovico. Nekje sem bral o ceveh, ventilu turbine...... Torej najbolj vazno je trenutno kaj gre lahko narobe. V ponedeljek bom probal najti kkasen servis ampak sej vsi vemo kako je to v "tujini"
Hvala za vse predloge.
Ps. Pojma nnimam kje je turbina tko da poleg predlogov(ce bodo) bi prosil se za kksno sliko
joly napisal/-a:Zdravo, danes se je napoti v Ljubljano tudi men na Alfi 159 2.0 JTDM izpisal zloglasni "have engine checked". Avto v šesti prestavi ni šel več kot 1800 vrt... , ker pa se mi je mudilo se nisem ustavljal do Ljubljane. Naj povem da števec za turbino bil skozi na nuli in se ni premaknil niti za "centel" . V Ljubljani pa je prišel na pomoč doktor Tribesman in ugotovil, da je senzor za turbino krivec . Po popravilu (beri: odklop in priklop) senzorja ter brisanju napake avto dela (prevozil še 100 km) bp . Tribesman še enkrat hvala za hitro in učinkovito pomoč
Ponavadi je dobro forum prej malo pregledati, ker obstaja že kar nekaj tem o tej ali podobni težavi...
Sem nasel to. Napaka je drugacna. Nobene napake ne izpise in stevec za turbino se odziva. Tezava je da ko speljem in sem v recimo 3ji prestavi turbina nekje malo cez polovico avto zacuka turbina pade pod polovico in se peljem naprej. Tudi pospesuje "normalno" samo do sedaj je stevec turbine prisel do nekje predzadnje crtice zdej pa imam obcutek da bo sel okol osi.
Nevem zakaj se tolk furaš naokoli lahko gre vse k vragu. Drugače je najbrž napaka ali počena cev (butne ven zrak) ali pa napol sneta cev turbine. Če bi bila čisto sneta bi se zelo slišala.
Za test lahko probaš izklopiti merilec pretoka zraka (najdeš ga na cevi ki gre od filtra zraka proti turbini, takoj za desno lučjo v motornem protoru)... Če je merilec izklopljen bo EGR ostal zaprt in bi se moral avto lepše obnašati.
Če pa odklop merilca pretoka zraka ne bo prinesel nobene razlike, pa je vejretno težava na sami turbini ali pa na regulatorju vakuma, ki nastavlja lopatice na turbini.
Predn me napadate zakaj se furam....etc se mi je to zgodilo v splitu. Oziroma 5 km pred. Kot drugo. Ko sem se peljal sem "ugotovil" da mi cuka samo ko se normalno peljem. Naprimer ko imas V 4ti al pa peti prestavi ko drzis konstanten gas. Ne pospesujes ne "bremzas". Ko pospesujem je ok. No jutri probam na hvaru poiskati kksnga serviserja. Tribesman a je kksna moznost da se midva slisiva po telefonu. Ker men se tut sanja ne kje so kksne cevi.
Pa najbolj me skrbi da imam cca 500km se za narest cez 3 tedne. Tukaj se pa ne mislim vozt sploh dokler ne ugotovim kaj je. Upam samo da ugotovimo napako pa da mi posljejo iz LJ kose sem.
Zdaj ko si to napisal sem 99% siguren da je problem v EGRu...
In če izklopiš merilec pretoka zraka, bi moral avto delat BP in se boš lahko tudi brez težav pripeljal domov, brez servisiranja na hvaru. Sicer bo zasvetila lučka za napako na motorju, vendar brez skrbi, se lahko normalno voziš.
Da se potrdim. Res je pomagal izklop senzorja. Peljal sem se cca 200 m in avto dela bp. Ce ima se kdo taksno tezavo naj proba najprej to. Hvala tribesman za pomoc!!!!
No si bom kar tole temo sposodil
pa se je pojavila prva napaka na alfi z 210k km, pa ne dolgo nazaj sem se hvalil . Že dlje časa sicer rahlo žvižga lopatica turbine, včeraj pa je začelo sikat na polno. Sumim da se oglašajo ležaji. Sicer ne vedno, ampak kar pogosto. Prvi zvok od lopatic ostaja. Sedaj sem se odločil,da dam obnoviti, pa me zanima kam peljati? Beja, Bezlaj, turbine.si......?
Pij, jej, kavsaj, za delo se ne ravsaj!!!
alfa 33//156//159//giulietta
Jaz sem mojo turbino obnavljal na Beji, po 1 letu deluje kot mora. Svak je njegovo 2 leti nazaj dal obnoviti na turbine.si, pa je moral po 3 mesecih reklamirati, ker je začela žvižgati... Ampak tudi za Bejo, eni hvalijo, drugi grajajo, tako da zgleda, da je od sreče odvisno kakšen izdelek dobiš nazaj.
Kako misliš sikati? Da ni kakšna cev počena? Moja žvižga že 3 leta. A nebi ležaj ves čas (ko poženeš turbino seveda) "sikal"? Turbine niso ravno šibki člen na teh avtih. Seveda je možno tudi to.
Saj tudi meni rahlo piska že dolgo,sploh ko je mrzla. Sedaj pa se pojavlja še dodaten zvok, ki pa je potenca na 5 cevi so ok, po moje bojo kar ležaji turbine, mogoče pa tudi vijak izpušnega kolekotrja. Sam kar sem poslušal z slušalkami, je v turbu
Bezlaj mi je ponudil dokaj ugodno, je imel kdo kaj izkušenj z njim? Turbine.si iz lesc imajo čas šele čez mesec dni.
Pij, jej, kavsaj, za delo se ne ravsaj!!!
alfa 33//156//159//giulietta
Preveri res najprej vijake na izpušnem kolektorju,če nimaš odlomljenega vijaka ali dveh (tako sem imel jaz pred mesecem dni)in ti sekajo plini mimo tesnila.
Težava je sledeča:
Pred dobrim tednom mi je pri polnem pospeševanju v četrti prestavi tlak v turbini padel na 0 ter se je prižgala "engine check" lučka.
Za pomoč pri diagnosticiranju napake sem prosil Tribesmana. Ponovno sva šla na vožnjo in pri polnem pospeševanju v 4. prestavi se zgodba ponovi: tlak pade na 0, zagori engine check lučka. Računalnik javi napako P0238 (prenizek tlak polnilnega zraka). Ker sva napako izbrisala, se je včeraj en krog z avtomobilom zapeljal še serviser, da bi ponovno izpisalo napako. Tokrat žal neuspešno. Avto je pri polnem pospeševanju v četrti prestavi vlekel kot konj, tlak v turbini do konca in ga tam tudi nekaj sekund držal. Do napake ni prišlo. Enako zgodbo sem kasneje probal tudi sam. V vseh prestavah natlačil turbino do konca, napake pa nobene.
Zanima me sledeče: je kdo imel kdaj podobno izkušnjo ali pa mogoče ve, v čem bi bil lahko vzrok?