Cukanje: Turbina, Cev, Vijak ali kaj drugega (EGR, DPF)?

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Uporabniški avatar
SchumacherM
Alfist
Alfist
Prispevkov: 389
Pridružen: Sr Feb 20, 2013 9:03 pm
Kraj: Velenje

Sem pa tudi sam mnenja da je zadeva skrita nekje v ecu motornem ker ni druge logicne povezave med 0 napakami, popolnim izklopom tempomata in temi navidezno cudnimi parametri. Kot da bi avto mel v rokah nekdo z "my first chiptuning" opremo pa se zajebavu po softveru
Uporabniški avatar
Gasperr
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 49
Pridružen: To Avg 28, 2012 7:52 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 (150hp)

Je pa zadnje programiranje bilo na 130.000, programiran pa je bil 2x...Nočem verjeti, da se je 100.000km nekdo vozil s to napako (če je napaka res posledica slabega programiranja).
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

SchumacherM napisal/-a:Ja verjamem, jaz bi ti z veseljem podal vse parametre ma kaj ko jih vse zajemas je pa MES pocasen na refreshu ko marija. Dpf ce se spomnim kaze da je cist in regeneracija ne poteka. En parameter ki je bil v mbar in imel v nazivu dpf je kazal 4 ali 5 mbar. Ce je to to.

Dobesedno pa avto ni vec hotu zatajit ko sva ga natankala za 40€ :D Napaka je po nekaj km "sportne" voznje takoj udarla. Prvo z izklopom tempomata (ta v mes kaze da se odziva vendar je fizicno mrtev do ponovnega zagona) in nato max 2000rpm in max 1100mbar turbine (desired in actual). Boost pressure solenoid v procentih se giblje med normalnim delovanjem od 19-70%, ob felerju stoji na 65-70%.

Po ciscenju se je solenoid egrja zacel odzivat v testnem poizkusu, ampak med voznjo stalno na off. Men se zdi da ga je nekdo pocarsko izklopil,ker bi valda mogu mrdnat med delovanjem motorja.

Napak ni. Nic. Tudi monitor dtc med normalno in kriplasto voznjo ne pokaze nic.

Bom poskusu se zajet podatko ko prideva s kolegom skup. Magari povej kaj rabis, da nimam vsega oznacenega. Pol rabi 20sekund da osvezi :D.
Ko gledaš parametre označi največ 4-5 parametrov hkrati. Drugače je osveževanje prepočasno. Pa pač narediš več posnetkov.
Snemat 20 parametrov hkrati je brezveze.

Kaj pomeni "DPF kaže da je čist"? Ali kaže 0%? Nikoli ne sme kazat 0%, razen če je DPF izklopljen, med delovanjem motorja mora ta procent počasi naraščati. Recimo kako 0.1% na par minut v prostem teku.
Differencialni tlak okoli 5mbar v prostem teku je OK. Vprašanje je kaj je med vožnjo ko ga pritisneš?

Mislim da je glavna težava v tem da je nekaj narobe s pritiskom goriva (prenizek pritisk). Poglej parametre za pritisk goriva. Željeni tlak, dejanski tlak goriva, in MPROP regulator. Posnameš lahko en graf pospeševanja na polno od 1500-4000rpm v 3. ali 4. prestavi in pogledaš ali sta željeni in dejanski tlak goriva "približno enaka". Če se pojavi večje odstopanje med njima je skoraj 100% težava v tem.
Zakaj ni napake? Mislim da je nekdo odstranil DPF in pobrisal vse napake. To je precej pogosto če se DPF off dela z ECUSafe in se pobriše vse napake ven.

EGR je očitno izklopljen.

Če je bil 2x programiran sem 100% da je nekdo nekaj delal na ECUju. Samo tukaj je potem edina možnost da se pogleda kaj je v ECUju.
Uporabniški avatar
SchumacherM
Alfist
Alfist
Prispevkov: 389
Pridružen: Sr Feb 20, 2013 9:03 pm
Kraj: Velenje

DPF 0%.. Stalno. Po moje je resitev tvoj pregled motornega ecu pa malo softwerskih popravkov. Sem preprican da se je sarilo po njemu...tut par prevozenih km fali avtu... :D
Uporabniški avatar
Gasperr
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 49
Pridružen: To Avg 28, 2012 7:52 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 (150hp)

Ravnokar se je to zgodilo tudi, ko je nafte malo pod polovico tako, da to očitno ni nek relevanten faktor.
SIMONCELLI
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 176
Pridružen: Sr Jun 17, 2015 10:10 am
Vozilo: alfa 159 2.0jtdm

ali ostali ,ki imate 2.0jtdm pride kazalec za turbino do konca 1,6bara pri meni gre do konca ko ga fejst stisnem
Gorjup
Alfist
Alfist
Prispevkov: 428
Pridružen: To Apr 03, 2012 9:57 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 Ti, 2.0, letnik 2009
Kraj: Ljubljana

Kolikor se spomnim je Tribes enkrat napisal da če avto ni čipan kazalec ne gre do konca, moj gre, je ap tudi čipan.
SIMONCELLI
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 176
Pridružen: Sr Jun 17, 2015 10:10 am
Vozilo: alfa 159 2.0jtdm

ja tisto je bilo za 1.9 verjetno je tle isto k velik opažam na 2.0 da grejo na 1.6bara

pa ti tudi kaj olja popije
Gorjup
Alfist
Alfist
Prispevkov: 428
Pridružen: To Apr 03, 2012 9:57 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 Ti, 2.0, letnik 2009
Kraj: Ljubljana

Mi ga ja sicer en vem koliko, trenutno mi računalnik pokaže da manjkta dve črtici po verjetno cca 8000 km od servisa, moram pogledat koliko je to.
Uporabniški avatar
Gasperr
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 49
Pridružen: To Avg 28, 2012 7:52 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 (150hp)

Gasperr napisal/-a:Ravnokar se je to zgodilo tudi, ko je nafte malo pod polovico tako, da to očitno ni nek relevanten faktor.
Če bo kdo v prihodnosti imel podoben problem, kot sem ga jaz opisoval na zadnji strani, naj povem, da je bila posledica tega, da je po odstranitvi EGR in DPF bila naložena neka generična mapa, ki je vsepovprek nastavljala neke parametre (med drugim tudi pobrisala prvi 'safe mode' in cel blok za napake).

Posledica vožnje avta s tako mapo cca 80k km (no, ali pa tudi ne) je to, da je oslabela bosch pumpa..ki ni uspela dohajati 160 konjev. Avto je po zaslugi Tribesmana bil nastavljen nazaj na default vrednosti (oz s proper mapo za odstranitev EGR, DPF) in sedaj dela kot mora. Bosch pumpo bom seveda vseeno dal obnovit, ker bo verjetno slej kot prej tudi za teh 150km prešibka. Lahko, da je to problem vožnje s tako razštelano mapo, lahko da ne. Vsekakor pa računalnik po odstranitvi egr, dpf ni bil pravilno sprogramiran.

Hvala Tribesmanu za analizo in pomoč.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Visokotlačne črpalke sicer ne crkujejo pogosto, ko pa, se pa to pokaže tako kot pri tebi, kot postopna degradacija, dokler pritisk ni več dovolj visok in začne računalnik metat ven napake. Pri tebi jih seveda ni mogel, ker so bile napake onemogočene.

Večkrat se to sicer zgodi pri 120HP motorjih. Ampak tukaj ni druge kot menjava oziroma obnova črpalke.
Uporabniški avatar
SchumacherM
Alfist
Alfist
Prispevkov: 389
Pridružen: Sr Feb 20, 2013 9:03 pm
Kraj: Velenje

Bo Vinder to poštimu ko bo prilika. ;)
SIMONCELLI
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 176
Pridružen: Sr Jun 17, 2015 10:10 am
Vozilo: alfa 159 2.0jtdm

tribers ali je možno da na 2.0 vidu vsaj 5 do 7 alf da se turbo kazalec vrti do konca se pravi 1,6bar
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Sprogramiran je enako kot na 1.9 in 2.4, torej kar se softwarea tiče, ne more it do 1.6... Razen če je kaka mehanska razlika v samem števcu, da se "obrne" do 1.6.

Samo kakor sem jaz videl gredo do 1.5, razen če popraviš software.
SIMONCELLI
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 176
Pridružen: Sr Jun 17, 2015 10:10 am
Vozilo: alfa 159 2.0jtdm

aha potem so italjani ze nekaj čaral boma enkrat to preklopla pa da vidim ka je
Odgovori
  • Informacija